ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه باهنر کرمان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا 15 اسفند دانشجو می پذیرد.

دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد بر اساس آئین نامه اجرایی نحوه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد ، از طریق ارزیابی سوابق تحصیلی و بدون شرکت در آزمون ، در رشته هایی که دانشجوی کارشناسی ارشد روزانه پذیرش دارد ، از متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی 1401 - 1402 اقدام به پذیرش دانشجو نماید.

 

ثبت نام از 1 بهمن تا 15 اسفند ۱۴۰۰

 

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر کرمان

داوطلبان برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی http://talent.uk.ac.ir مراجعه نمایند و پس از تایید اینترنتی رتبه ، معدل ، تعداد هم ورودی و تعداد واحد گذرانده تا پایان ترم ششم (تایید این فرم برای دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان از طریق سامانه گلستان امکان پذیر می باشد ) ، ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده و فرم تایید شده را به همراه دیگر مدارک درخواستی تا تاریخ 1400/12/15 در این سایت آپلود نمایند.

دانشجویان سایر دانشگاه ها نیز میتوانند با هماهنگی دانشگاه مربوط تایید رتبه ، معدل و تعداد هم ورودی ها و تعداد واحد گذرانده خود را از دانشگاه خود به صورت الکترونیکی یا حضوری دریافت و در هنگام ثبت نام اینترنتی به همراه سایر مدارک آپلود نمایند .

 

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر کرمان

1) دانشجویان بیست و پنج درصد برتر ورودی مهر 97، بهمن 97 و بهمن 96 دانشگاه باهنر کرمان و دانشجویان پانزده درصد اول ورودی مهر و بهمن 97 و بهمن 96 سایر دانشگاه ها پس از گذراندن شش نمیسال تحصیلی سه چهارم واحدهای درسی را گدرانده و حداکثر پس از 8 نمیسال دانش آموخته شوند.(در بازه زمانی 1 مهر 1400 تا 31 شهریور 1401)

2) برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی با ارائه معرفینامه از دبیرخانه المپیاد برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری .

3) پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است .

4) لازم است دانشجویان پس از تکمیل و تأیید فرم اصلی ، اطلاعات خود را در سامانه گروه هدایت استعدادهای درخشان به آدرس http://talent.uk.ac.ir وارد نموده و کد رهگیری را دریافت نمایند .

5) متقاضیان دانشگاه پیام نور ، فراگیر ، آزاد اسلامی ، غیر دولتی ، غیر انتفاعی ، علمی کاربردی ، آموزش الکترونیکی و پردیس های بین الملل ( خودگردان ) مجاز به استفاده از این آئین نامه نیستند .

 

مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر کرمان

 

۱- فرم اصلی ( شامل انتخاب اولویت ها و تایید رتبه و معدل تا پایان ترم ششم ) ( درخواست و تایید این فرم از طریق سامانه گلستان برای دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان امکان پذیر می باشد ) .

۲- عکس صفحات شناسنامه

۳- عکس کارنامه به تفکیک ترم تا شروع ترم هفتم

۴- عکس کارت ملی

منابع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XOvm
نظرتان را بنویسید