تعمیر پکیج آلزان

تعمیر پکیج آلزان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیرات,سرویس پکیج آلزان به صورت فوق تخصصی توسط متخصص ترین تعمیرکار پکیج آلزان در کمترین زمان ممکن در کلیه مناطق تهران با بهترین کیفیت انجام میشود

پکیج دیواری آلزان سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف شناخته شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری آلزان را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

https://www.tehranservic.com/alzan-package-repair/

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج دیواری آلزان انتخاب یک تعمیرکار پکیج آلزان متخصص مهم ترین قسمت از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

 

عیب یابی پکیج آلزان در مجموعه ماهرانه

زمانی که پیکج دچار نقصی شده باشد و در کارکرد آن مشکلی وجود دداشته باشد و درست کار نکند، نیاز است که عیب یابی پکیج آلزان را انجام دهید.

مشکلاتی که به طور معمول برای پکیج ها رایج است، مشکلاتی از قبیل روشن نشدن پکیج، روشن شدن پکیج به صورت انفجاری، نشتی آب از پکیج، پکیج آب را به درستی گرم نمی‌کند و … است.

برای برطرف کردن این مشکلات ابتدا باید عیب یابی پکیج آلزان و سپس تعمیر پکیج آلزان انجام شود.

در ادامه برخی از مشکلات متداول پکیچ ها را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

پکیج نشتی دارد

نشتی آب در پکیج آلزان امری طبیعی نیست و حتما باید پیگیری شود.

این عیب را باید در اولین فرصت رفع کنید زیرا ممکن است موجب به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری شود.

به طور مثال اگر آب روی شعله بریزد و شما متوجه آن نشوید، گاز پس داده می شود و باعث گاز گرفتگی می شود.

یا در صورتی که آب به برد اصلی نفوذ کرده و باعث سوختن آن شود، باید به طور کلی آن را تعویض نمایید.

دلیل این که پکیج شما نشتی دارد می تواند متفاوت باشد. گاهی دلیل نشت، پمپ آب پکیج است و نشت لوله کشی آن، یا ممکن است در شیر آن ایرادی ایجاد شده باشد.

پکیج آلزان سر وصدا دارد

اگر پکیج سر و صدا داشته باشد، موجب سلب آسایش از شما می شود برای برطرف کردن این مشکل ابتدا نیاز است که پکیج آلزان عیب یابی شود.

سر و صدا کردن نامتعارف پکیج می تواند دلایل مختلف داشته باشد. یکی از احتمال ها این است که پمپ پکیج هوا گرفته باشد و مرور زمان این هوا بیشتر شده باشد.

برای رفع این مشکل می توانید شیر هواگیری که بر روی پمپ پکیج وجود دارد را باز نمایید و پس از مدتی که هواگیری پکیج آلزان انجام شد، آن را ببندید.

از دیگر دلایل سر و صدا کردن پکیج آلزان می تواند فرسودگی قطعات پکیج باشد که در این صورت می توانید با تعویض آن ها، این مشکل را از بین ببرید.

پکیج آلزان به صورت انفجاری روشن می‌شود

اگر چنین مشکلی برای پکیج پیش آمده باشد، باید این مسئله را بدانید که مشکل از گاز پکیج است و باید روی عیب یابی و تعمیر آن قسمت تمرکز نمایید.

در بعضی از موارد مشکل فاصله افتادن بین جرقه و شعله است که در این صورت باید جرقه را تعویض کنید و فاصله آن را تنظیم نمایید.

چرا پکیج آلزان روشن نمی‌شود؟

در صورت روشن نشدن پکیج و برای عیب یابی پکیچ آلزان در ابتدا باید سیم برق پکیج را بررسی نمایید و در صورتی که اتصال برقرار بود، گاز آن را بررسی نمایید و اگر مشکلی در این قسمت نیز وجود نداشت، باید به سایر قسمت های پکیج مراجعه نمایید.

در این مرحله می توایند قسمت های مختلف از جمله جرقه، مشعل و… را بررسی نمایید و در صورتی که نوانستید مشکلات آن را برطرف نمایید، می توانید با یکی از نمایندگی های نصب، تعمیر و سرویس پکیج آلزان تماس حاصل فرمایید.

ما در گروه ماهرانه تمام تلاش خود را می کنیم که خدمات عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان را با منصافانه ترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم.

داغ شدن بیش از حد آب پکیج آلزان

به طور معمول وقتی پکیج آب را بیش از حد داغ می کند، مشکل از ترموستات پکیج است، زیرا نمی تواند به درستی دمای آب را تشخیص دهد و دمای آب بیش از حد بالا می رود.

البته در صورت بروز چنین مشکلی، عیب یابی پکیج آلزان باید صورت بگیرد. برای تعمیر پکیج آلزان می توانید ترموستات آن را تعویض نمایید.

چرا پکیج آلزان خود به خود خاموش می‌شود؟

ممکن است در بعضی موارد راهی برای تعمیر و عیب یابی پکیج آلزان وجود نداشته باشد زیرا پکیج بلافاصله پس از روشن شدن، خاموش می شود. حال به عیب یابی پکیج آلزان خواهیم پرداخت.

به طور معمول مشکلاتی که در این صورت ممکن است پیش آمده باشد، می توان به خرابی ترموستات، کم بودن فشار گاز، قطع بودن اتصالات الکتریکی داخلی و… اشاره کرد. در صورت بروز چنین مشکلی می توانید موارد ذکر شده را بررسی نمایید و تعمیر پکیج آلزان را به راحتی انجام دهید.

آموزش مراحل تعمیرات پکیج آلزان در محل

تعمیرات پکیج آلزان به صورت غیر حرفه ای که معمولا پس از بروز کدخطا یا ارور پکیج توسط کاربران انجام می گیرد، عمدتا منجر به رفع مشکل دستگاه نخواهد شد. بنابراین اولین و بهترین روش برای تعمیر قطعی پکیج آلزان ارتباط با کارشناسان تعمیرات مراکز تخصصی است. بررسی هر یک از ارورهای دستگاه صرفا باید با استفاده از لوازم و تجهیزات حرفه ای انجام گیرد، که معمولا در اختیار هیچ یک از کاربران نیست.

از انواع پکیج ها می توان به پکیج زمینی، دیواری و ایستاده اشاره کرد، که ساختار هر یک از این دستگاه ها متفاوت است. عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان مهم ترین مرحله برای تشخیص مشکل اصلی دستگاه است، به همین علت برای عیب یابی پکیج باید به جزئی ترین ارورها و مشکلات احتمالی نیز توجه ویژه ای داشت. آشنایی با مشکلات متداول پکیج آلزان یک راه ساده برای آموزش نحوه برطرف کردن عیب تا زمان حضور تکنسین تعمیرات در محل است.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آلزان در تهران


نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آلزان در تهران به عنوان یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه خدماتی است که مشتریان به آن نیاز دارند. این خدمات در سراسر مناطق تهران اعم از شمال تا جنوب، شرق تا غرب ارائه می گردد، البته لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مرکز تعمیرات الکترو خدمات به همراه گارانتی ارائه می شوند.

در صورتی که به دنبال انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر پکیج آلزان در تهران هستید، کافی است تا با بررسی نمایندگی های فعال و همینطور نحوه ارائه خدمات این مراکز و مقایسه نظرات مشتریان، به نتیجه برسید. البته این کار کمی زمانبر خواهد بود، بنابراین برای دریافت کامل ترین راهنمای عیب یابی و رفع عیب پکیج آلزان بدون نگرانی به تعمیرکاران پکیج آلزان در نمایندگی الکترو خدمات اعتماد کنید.

تعمیر پکیج آلزان یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود. متناسب با مدل پکیج شما, حدود ۲۰ تا ۲۵ قطعه در پکیج به کار برده شده است که درتعمیر پکیج, باید این قطعات بررسی شوند.

البته متناسب با تبحر تعمیرکار پکیج آلزان , خرابی پکیج شما ممکن است به راحتی توسط او تشخیص داده شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی کنید.

تعمیر پکیج آلزان برای انواع برندهای پکیج, به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال تعمیر پکیج آلزان متفاوت از تعمیر پکیج دیواری آلزان است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای, بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

تعمیر پکیج آلزان تخصصی

پکیج دیواری آلزان ، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

بازدید و سرویس سالانه پکیج دیواری آلزان شما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس پکیج آلزان به‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

اما با تمام وجود این تفاسیر گاهی مشکلاتی برای پکج دیواری شما پیش می آید که شما به تعمیرکار پکیج آلزان نیاز پیدا خواهید کرد. و در سطح شهر به دنبال یک تعمیرکار پکیج آلزان متخصص می گردید

شما هم می دانید که تعمیرکار پکیج دیواری در تهران بسیار فراوان می باشد و خب نمی توان تشخیص داد که آنها چند سال دارای سابقه کاری بوده و یا کار خود را به خوبی بلد هستند؟ می توانند دقیق عیب یابی کنند؟ این سوالات بخشی از مهم ترین نکاتی می باشد که مشتری به آن فکر می کند

برای تعمیر پکیج آلزان خود بهترین تعمیرکار را انتخاب کنید

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار پکیج آلزان می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار پکیج  غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای پکیج آلزان شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

و باید بگوییم این مرکز مجاز با داشتن سال ها تجربه و استخدام تعمیرکار شوفاژ در حال حاضر رتبه یک را در بین منطقه دارد و همین امر باعث شده است که تجربیات فنی کاران ما برای تعمیرات پکیج دیواری در تهران زیاد شود و تا به امروز که هرکدام از آنها دارای بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در این مرکز می باشند حتی بدون یک نا رضایتی و یا شکایت کار مشتریان را به خوبی به پایان رسانده اند. این فنی کاران دارای مجوز های قانونی بوده و حتی از مدرک معتبر نیز برای فعالیت خود از فنی و حرفه ای کشور دارا می باشند! ما منتظر اعتماد شماییم! با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج آلزان بصرفه است یا خرید پکیج آلزان؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج آلزان ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج آلزان شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج آلزان ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج آلزان به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس پکیج آلزان را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از خراب یا آسیب جدی به پکیج دیواری به رسوبزدایی و سرویس پکیج دیواری آلزان بپردازید

رسوب زدایی پکیج آلزان  و سرویس پکیج آلزان از جمله اقدامات مهم و ضروری هستند که پیش از کار افتادن کامل پکیج باید به فکر آن باشید. اگر افت فشار آب گرم را احساس کردید یا زمان زیادی برای گرم شدن آب نیاز می شود ، حتما به رسوب زدایی پکیج و سرویس پکیج آلزان نیاز دارید. رسوب زدایی  باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود و نمی توان آن را به افراد بی تجربه سپرد. زیرا اگر جرم گیری پکیج به درستی انجام نشود ، باعث گرفتگی و حرکت رسوب به قسمت های دیگر می شود و مجبور می شوید یک بار دیگر هزینه رسوب زدایی پکیج را بپردازید!رسوب زدایی پکیج ( رسوب گیری پکیج ) را پشت گوش نیندازید ، زیرا حتی ممکن است پکیج و شوفاژ ها را کاملا از کار بیندازد

فواید رسوب زدایی و سرویس پکیج آلزان

  • انجام سرویس پکیج، به افزایش بازدهی و راندمان دستگاه کمک کرده ایم.
  • با سرویس پکیج در صورت وجود عیب درونی در دستگاه متوجه آن شده و با باز کردن دستگاه آن را شناسایی می کنیم، برای آشنایی با تعمیر می توانید به مقاله آموزش تعمیر پکیج رجوع کنید.
  • صرف هزینه اندک به منظور سرویس های دوره ای از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر آن جلوگیری می کنیم.
  • پیش از خرابی و از کار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگیری کرده و نسبت به سلامت یا معیوب بودن پکیج آگاهی پیدا می کنیم.
  • در سرویس و رسوب زدایی پکیج با تمیز کردن دستگاه آن را جرم گیری کرده و ظاهر پکیج زیبا می شود.

از کجا بفهمیم که به رسوب زدایی پکیج نیاز است ؟

در صورتی که با هر یک از مشکلات زیر مواجه شدید باید به سرعت برای رسوب زدایی پکیج اقدام کنید و با خدمات از ما تماس بگیرید :

  • فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم است
  • پکیج روشن می شود اما آب به خوبی گرم نمی شود
  • مدت زمان زیادی طول می شد که آب گرم شود
  • شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند
  • زمانی که پکیج روشن می شود ، صدای تق تق می دهد
  • فشار و بار سنج پکیج بی دلیل بالا می رود
  • در پکیج آلزان ارور شماره ۷۰ روشن می شود
  •  

سرویس پکیج آلزان هر چند وقت باید انجام شود؟

رسوبزدایی کامل: در این نوع سرویس پکیج آلزان تمامی قطعات مورد بازبینی قرار می گیرند و بررسی می شوند، در این نوع دستگاه به طور کامل سرویس می شود، اگر مدت زمان طولانی از سرویس و رسوب زدایی پکیج می گذرد بهتر است این نوع سرویس را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب در کارایی آن برسید.

سرویس دوره ای: این سرویس پکیج آلزان عموما در بازه های زمانی چند ماهه صورت می گیرد و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد، بهتر است پس از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با روند سرویس دوره ای پکیج پیش بروید، ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه و اطلاعات خودتان نیز می توانید آن را انجام دهید.

 

هزینه رسوب زدایی وسرویس پکیج آلزان

این که میزان رسوبات و جرم های در پکیج چقدر سخت است در هزینه رسوب زدایی و سرویس پکیج آلزان تاثیر می گذارد. بعضی مواقع با یک اسید شویی پکیج ساده کار شما راه می افتد اما گاهی رسوب گیری پکیج پیچیده و سخت خواهد بود در نتیجه زحمت فرد سرویس کار بیشتر خواهد بود.

هزینه تعمیر پکیج آلزان چقدر است ؟

برای جواب این سوال نمی شود همین لحظه هزینه ای ثابت و مشخص اعلام کرد. زیرا تا زمانی که علت و میزان خرابی پکیج مشخص نشده نمی توان هزینه ای را اعلام کرد. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج تماس با تعمیرکار پکیج آلزان است تا پکیج دیواری توسط تعمیرکار مورد بازدید و بررسی قرار گیرد

تعرفه تعمیر پکیج آلزان چگونه محاسبه می گردد ؟

اجرت تعمیرات پکیج آلزان طبق یکسری قوانین و ضوابط از پیش تعریف شده توسط مرکز تعمیرات تعیین می گردد. تعمیرکار ما پس از حضور در محل و عیب یابی و بررسی خرابی پکیج از ابعاد مختلف، هزینه تعمیر پکیج را برمبنای تعرفه تعمیرات پکیج محاسبه می کند

چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج آلزان موثر می باشد ؟!

برای اطلاعات بیشتر شما باید بدانید که بطور کلی محاسبه اجرت تعمیر پکیج آلزان به نوع و درجه خرابی بستگی دارد. در اینجا به ۳ مورد از عوامل موثر در تعرفه تعمیرات پکیج می پردازیم:

نوع خرابی پکیج آلزان

برای محاسبه تعرفه تعمیرات پکیج اولین اقدام، بررسی و تشخیص نوع خرابی بوجود آمده در پکیج توسط تعمیرکار می باشد، و طبق نوع خرابی لیست قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه می کند.

نیاز به تعویض قطعات

دومین عامل موثر در محاسبه اجرت تعمیرات پکیج، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه می باشد. تعمیرکار ما بدون توجه به سختی و یا زمان بر بدون تعمیر در وهله اول پس از بررسی دقیق تشخیص می دهد که آیا نیاز به تعویض قطعات هست یا خیر!؟ او در حد امکان اولویت خود را بر تعمیر قطعات خواهد گذاشت. درصورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه های مربوط به قطعه مورد نظر نیز در محاسبه تعرفه تعمیرات لحاظ می گردد. البته باید در نظر داشت قیمت قطعات در انواع مختلف پکیج می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هزینه تعمیر پکیج آلزان ممکن است در برخی موارد با قیمت تعمیر پکیج آلزان یا تعمیر پکیج آلزان متفاوت شود.

زمان و میزان سختی کار

یکی دیگر از عوامل موثر بر تعرفه خدمات پکیج، میزان سختی کار، و زمان مورد نیاز برای تعمیر می باشد. مسلما هرچه زمان بیشتری جهت عیب یابی و تشخیص خرابی صرف شود و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد بود.

روش پرداخت هزینه تعمیرات پکیج آلزان

پس از اعلام درخواست تعمیرکار پکیج از طرف مشتری، مشاورین فدک تهویه اطلاعات لازم را از شما دریافت کرده و با هماهنگی قبلی، تعمیرکار به محل زندگی یا کار شما مراجعه خواهد کرد. پس از انجام تعمیرات و محاسبه هزینه ها، قیمت نهایی تعمیرات بشما اعلام شده و اجرت تعمیرات پکیج را در محل به تعمیرکار می پردازید.

برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج آلزان چه باید کرد؟!

۱) سرویس دوره ای پکیج آلزان

مطمئن ترین راه برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج انجام سرویس پکیج آلزان بصورت دوره ای می باشد، چراکه تمامی اقداماتی که برای سرویس پکیج صورت می گیرد همگی از هزینه های گزاف تعمیر پکیج آلزان می کاهد

۲) سرویس کامل پکیج آلزان

در صورت وجود خرابی در پکیج، تعمیرکار اقدام به بررسی، عیب یابی و تعمیر خواهد کرد ولی درصورتی که دستگاه سالم بوده ولی نیاز به سرویس داشته باشد اقدامات زیر انجام خواهد شد:

  • سرویس فن پکیج
  • تنظیم فلنچ دودکش
  • جرمگیری مبدل اصلی
  • سرویس الکترود جرقه زن
  •  مشعل
  • رسوبزدایی کامل پمپ پکیج
  • تنظیم فشار گاز
  • جرم گیری مبدل ثانویه
  • سرویس مغزی شیر سه طرفه
  • تعویض کلیه اورینگ ها و واشرها ی دستگاه
  • شستشوی مدار- سرویس پرشر آب و…

۳) کنترل مداوم دودکش

۴) هواگیری پکیج

۵) جرم گیری و تعویض قطعات

چرا تعمیرکار پکیج خود را باید از تهران سرویس آنلاین سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج آلزان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8jpj
نظرتان را بنویسید