همه چیز درباره مشاوره تحصیلی گرفتن

همه چیز درباره مشاوره تحصیلی گرفتن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

در این مطلب به مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد و مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد پرداخته ایم تا شما را با لیست رشته های این دانشگاه ، راهنمای ثبت نام در کلیه مقاطع تحصیلی ، امکانات دانشگاه و … آشنا سازیم مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از جامع ترین دانشگاه های کشور ، بیشترین سهم را در تعداد فارغ التحصیلان رشته های مختلف دارد و هر ساله نیز به تعداد متفاضیان این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی در دوره های بدون آزمون و با آزمون افزوده می شود. مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد کاملا معتبر است و از سوی خود دانشگاه اعطا می شود و دانش آموختگان هر یک از رشته های تحصیلی این دانشگاه می توانند با مدرک خود جذب بازار کار شده و یا تحصیلاتشان را در مقاطع بالاتر ادامه دهند.
همین حالا تماس بگیرید

پاسخگوی سوالات شما در خصوص رشته های بدون کنکور علوم پزشکی و غیرعلوم پزشکی دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و … هستیم.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد
از طریق مشاوره تلفنی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری جدید کرونا و صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید به راحتی اطلاعات مد نظر خود را از مشاوران ما دریافت کنید. علاوه بر آن مشاوره تلفنی موارد زیر را نیز در بر می گیرد :
از زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد مطلع شوید و در زمان مناسب و مقرر آن اقدام کنید.
با توجه به کارنامه ارسالی برای مشاوران و فرم انتخاب رشته ، شانس قبولی خود در دانشگاه آزاد را تخمین بزنید.
می توانید از شهریه دانشگاه آزاد با توجه به رشته انتخابی ، مطلع شوید.
می توانید از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوید.
دانشگاه آزاد هر ساله به دو طریق دانشجو می پذیرد که به شرح زیر است :
راه اول برای ثبت نام دانشگاه آزاد : هر ساله پس از برگزاری آزمون کنکور ، داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز اقدام کنند بدین صورت که پس از دریافت کارنامه اولیه خود ، فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را با توجه به رتبه و الویت هایشان باید پرکنند و پس از انتشار نتایج نهایی انتخاب رشته ، اگر در رشته محلی پذیرفته شده بودند نسبت به ثبت نام دانشگاه آزاد باید اقدام کنند.
راه دوم برای ثبت نام دانشگاه آزاد : هر ساله دانشگاه آزاد در تعدادی از رشته ها ، بصورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار نیز برای ورودی بهمن ، برای پذیرش دانشجو اقدام می کنند.
 

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد - راهنمای شما برای ثبت نام درست

مشاوره تلفنی ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد
داوطلبان برای ثبت نام رشته های باکنکور دانشگاه آزاد با آزمون مسلما باید در کنکور سراسری شرکت کنند ، سپس پس از انتشار کارنامه اولیه فرم انتخاب رشته را در 100 انتخاب پر کرده و منتظر انتشار نتایج نهایی انتخاب رشته باشند. پس از آن بصورت اینترنتی در دانشگاهی که پذیرفته شده اند ثبت نام کنند و از طریق آگاهی از زمان ثبت نام حضوری ، فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.
مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
گام به گام مراحل ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی به شرح زیر می باشد :
مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org
دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع مورد نظر و بررسی رشته ها و انتخاب رشته های مدنظر
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jzKR
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر