سایت انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی transmission.behdasht.gov.ir

سایت انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی transmission.behdasht.gov.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
فرآیند ثبت نام ، تکمیل فرم ها و مدارک خواسته شده برای ارائه درخواست نقل و انتقالات دانشگاه های علوم پزشکی 99 به صورت اینترنتی بوده و در سایت transmission.behdasht.gov.ir انجام می شود . دانشجویان واجد شرایط پس از ثبت نام می توانند نتیجه پذیرش یا رد درخواست خود را با وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی در همان سامانه مشاهده نمایند .




درخواست نقل و انتقالی پزشکی 99 به معنای درخواست تغییر محل تحصیل از دانشگاهی به دانشگاه دیگر و به طور موقت است که از سوی متقاضی در سامانه نقل و انتقالات ثبت می شود . دانشگاه مبدأ پس از بررسی دلایل انتقالی دانشجو ، نتیجه بررسی را در سایت transmission.behdasht.gov.ir اعلام می کند .

برخی از دانشجویان واجد شرایط ارائه درخواست نقل و انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی از سایت ثبت نام ، ارسال مدارک و اعلام نتایج نقل و انتقالات به درستی آگاه نبوده و این امر امکان ثبت درخواست به موقع انتقالی را از آن ها سلب می کند . به همین دلیل در ادامه مقاله می خواهیم به بررسی سایت ثبت نام و اعلام نتایج درخواست انتقالی پزشکی 99 بپردازیم .



سایت ثبت نام نقل و انتقالات علوم پزشکی 99
دانشجویانی که قصد ثبت درخواست انتقالی دارند باید در زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه های علوم پزشکی به سایت transmission.behdasht.gov.ir مراجعه نموده و پس از وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی خود به قسمت ارائه درخواست و ثبت دلایل انتقالی مراجعه نمایند .







 لینک ورود به سامانه انتقالی علوم پزشکی



پس از ورود به سایت نقل و انتقالی علوم پزشکی ، متقاضی می بایست فرم مشخصات فردی و تحصیلی را تکمیل نموده و همراه با عکس مدارک خود به سامانه ارسال نماید . داوطلبان توجه داشته باشند که قبل از ذخیره نهایی اطلاعات حتما آن ها را دوباره بررسی کرده تا اگر اطلاعاتی را اشتباه وارد کرده اند اصلاح نمایند .

راهنمای تصویری ثبت نام نقل و انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت کامل و گام به گام در مقاله زیر توضیح داده شده است . همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی هیوا می توانید از تمامی اطلاعیه های مهم علوم پزشکی مطلع شوید .

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه های علوم پزشکی









سایت اعلام نتایج نقل و انتقالات علوم پزشکی 99
داوطلبان برای پيگيری درخواست انتقالی خود به سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی به آدرس transmission.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و با درج شماره دانشجويی و كد ملی وضعيت ثبت نام و بررسی های صورت گرفته توسط كارشناسان دانشگاه محل تحصیل خود را مشاهده نمايند .

در صورت موافقت آموزش دانشگاه محل تحصیل با درخواست و مدارک ارسالی جهت دریافت مجوز انتقالی ، درخواست داوطلب به دانشگاه مقصد فرستاده می شود . در این مرحله می بایست مجددا به سایت نقل و انتقالات مراجعه نموده و فرم های مربوط به دانشگاه مقصد را تکمیل نمایید تا در صورت تأیید ، امکان تغییر محل تحصیل خود را داشته باشید .

متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می توانند در هر زمان با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس گرفته و از این طریق با کارشناسان مجرب مشاوره تحصیلی هیوا صحبت کنند .

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی











سوالات متداول


1- سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی 99 چیست ؟
با توجه به توضیحات متن مقاله ، ثبت نام تغییر محل تحصیل متقاضیان در سایت نقل و انتقالات پزشکی که لینک دسترسی مستقیم آن در متن مقاله موجود است انجام می شود .




2- اعلام نتایج درخواست های نقل و انتقالی پزشکی 99 در کدام سایت انجام می شود ؟
موافقت یا عدم موافقت با درخواست تغییر محل تحصیل در سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی که آدرس آن در متن مقاله موجود است اعلام می شود .




3- نحوه ثبت نام نقل و انتقالات علوم پزشکی چگونه است ؟
لینک راهنمای تصویری نقل و انقالات دانشگاه های علوم پزشکی 99 در متن مقاله موجود است .

منبع : سایت انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی transmission.behdasht.gov.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p10N
نظرتان را بنویسید