لیست آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه خراسان جنوبی

لیست آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه خراسان جنوبی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در این مقاله لیست نام و آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه خراسان جنوبی و بیرجند ارائه شده است .


مدارس شاهد خراسان جنوبی هر ساله در مقطع ابتدایی از فرزندان شهدا ، آزادگان . جانبازان بالای 50 درصد ( بصورت قطعی ) و سایر دانش آموزان ( بر اساس امتیازات جمع آوری شده ) ثبت نام به عمل می آورند . ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد پسرانه خراسان جنوبی بصورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا و ثبت نام میان پایه ( پایه دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ) بصورت حضوری و در محل مدارس انجام می شود . درصورتی که ثبت نام اینترنتی باشد نتایج مدارس شاهد از طریق سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir و درصورتی که ثبت نام حضوری باشد نتایج شاهد از طریق مدارس اطلاع رسانی می گردد . تحصیل در مدارس شاهد خراسان جنوبی همراه با شرایطی است که در مقاله شرایط ثبت نام مدارس شاهد بصورت کامل توضیح دادیم . از آنجایی که همزمان با پایان اردیبهشت و امتحانات دانش آموزان ، ثبت نام مدارس و یافتن بهترین مدارس به یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین تبدیل می شود ، در این مقاله قصد داریم لیست نام و آدرس مدارس شاهد خراسان جنوبی را که همیشه جزو مدارس برتر هستند ارائه کنیم . در پایان و بعد از اینکه مدارس ابتدایی شاهد پسرانه استان خراسان جنوبی که نزدیک به محل سکونت خود هستند را پیدا کردید ، می توانید برای آشنایی با مراحل بعدی ثبت نام ، مقاله راهنمای ثبت نام مدارس شاهد را مطالعه کنید .



لیست نام و آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه خراسان جنوبی
شهر     منطقه     نام مدرسه     آدرس
بیرجند           دبستان پسرانه شاهد شهدای بانک ملی (دوره اول) (بیرجند)     بلوار شهید فهمیده، نبش بیست متری دوم غربی
سربیشه           شهدای بانک ملت (سربیشه )     شهرستان سربیشه - میدان استقلال - جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
درمیان           دبستان شاهد پسران شهید احمدی روشن (درمیان )     استان خراسان جنوبی-شهرستان درمیان-شهر اسدیه-دبستان شاهد پسران
نهبندان           دبستان شاهدحضرت علی اصغر (نهبندان )     خراسان جنوبی- نهبندان-بخش مرکزی-دهستان نه- خ شهید رجایی - میلان سوم
زیرکوه           شهید کاوه (زیرکوه )     خراسان جنوبی شهرستان زیرکوه حاجی آباد خیابان 22بهمن یک
فردوس           پسرانه شاهد شهید قهرمانی (فردوس )     شهرک ولی عصر(عج) - خیابان شهید آوینی دبستان پسرانه شهید قهرمانی
بشرویه           دبستان پسرانه شاهد (بشرویه )     خراسان جنوبی-بشرویه-بلوار امام خمینی-دبستان شاهد
سرایان           شاهد شهید چمران (سرایان )     سرایان، انتهای خیابان ارشاد
قائنات           دبستان شاهد پسران جوانه ها (قائنات )     قاین شهرک ازادی -عدل1
طبس           دبستان شاهد ثامن الائمه (طبس )     خراسان جنوبی- طبس - خ امام جنب فروشگاه فرهنگیان - دبستان شاهد ثامن الائمه

در صورتی که در مورد ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد سوالی داشتید می توانید از طریق سامانه مشاوره تلفنی با کارشناسان هیوا تماس بگیرید . کارشناسان هیوا در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج مدارس هیوا همراه شما خواهند بود . 

همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار مدارس از جمله  می توانید عضو کانال تلگرام هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید .




سوالات متداول

1- ثبت نام مدارس شاهد به چه صورت است ؟

همان طور که در این مقاله بدان اشاره شده است ، ثبت نام پایه های اول هر دوره به صورت اینترنتی و ثبت نام میان پایه به صورت حضوری انجام می شود .


2- زمان ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی می باشد ؟

ثبت نام این مدارس معمولا در اواخر بهار و اوایل تابستان صورت می گرد که در این مقاله به جزئیات بیشتر در این باره پرداخته شده است .


3- اعلام نتایج مدارس شاهد به چه صورت است ؟

همان طور که در مقاله توضیح داده شده است ، درصورتی که ثبت نام اینترنتی باشد نتایج مدارس شاهد نیز اینترنتی بوده و درصورتی که ثبت نام حضوری باشد نتایج شاهد از طریق مدارس اطلاع رسانی می گردد .

منبع : لیست آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه خراسان جنوبی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oz6N
نظرتان را بنویسید