بهترین درب آکاردئونی

بهترین درب آکاردئونی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
هانیه شیخ

برای خرید بهترین درب آکاردئونی لازم است هم به امنیت آن که مهم‌ترین امتیازش است دقت کنید و هم به مواردی همچون زیبایی و کارایی.

درب آکاردئونی می‌تواند برای بالا بردن امنیت اتاق، دفتر کار، منزل، حیاط، باغ، مغازه یا حتی بانک نصب شود. با نصب این حفاظ امکان نفوذ به فضای داخل به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

بهترین درب آکاردئونی

بهترین درب آکاردئونی

اما سوال مهمی که در این جا مطرح می‌شود، این است که آیا هر حفاظ دربی مناسب است؟ ویژگی‌های بهترین حفاظ آکاردئونی چیست؟ در هنگام خرید یک درب مناسب به چه مواردی بجز قیمت توجه کنیم؟

۳ نکته مهم برای خرید درب آکاردئونی با امنیت بالا

برای این که یک حفاظ امنیت مناسبی داشته باشد، لازم است معیارهای زیر را برآورده کند:

  1. حداقل تعداد لوزی یک درب آکاردئونی باکیفیت و با امنیت بالا سه است و حفاظ با پنج لوزی بیشترین امنیت را دارد و برش آن و نفوذ از طریق آن سخت‌تر است.
  2. یک حفاظ استاندارد باید قفل استاندارد داشته باشد. داشتن دو قفل کتابی به بالا رفتن امنیت کمک زیادی می‌کند. وجود قفل مخفی باعث می‌شود که امنیت حفاظ به مراتب بالاتر باشد.
  3. فاظ آکاردئونی نباید از ضایعات آهن ساخته شده باشد و آهن آلات مصرفی باید کیفیت و ضخامت مناسب داشته باشد که تشخیص آن چندان سخت نیست.
  4. اتصالات مناسب باشد و به راحتی جدا نشود.
  5. امکان وارد کردن دیلم و جک ماشین به راحتی فراهم نباشد.

تنها ویژگی بهترین درب آکاردئونی، امنیت آن است؟

علاوه بر امنیت، کارآمدی و کارایی حفاظ درب نیز اهمیت زیادی دارد. حفاظ هر قدر هم که ایمن باشد، اگر پاسخگوی نیاز کاربر نباشد و به راحتی نتوان از آن استفاده کرد، هرگز نمی‌تواند بهترین حفاظ باشد.

  1. قسمت کشویی درب باید نرم و روان باشد و باز و بسته شدن آن به راحتی توسط کاربر امکان پذیر باشد و نیازی به نیروی بیش از حد و غیرمعمول نباشد.
  2. در هنگام باز و بسته شدن درب، نباید سر و صدای زیادی ایجاد شود.
  3. طراحی درب نباید به شکلی باشد که فضای ورود به خانه کوچک شود و ورود به خانه را سخت کند.
  4. با توجه به این که درب آکاردئونی بر روی در ورودی نصب می‌شود، حتما لازم است ظاهرا نسبتا زیبایی داشته باشد؛ چرا که اولین چیزی است که در هنگام ورود به خانه با آن مواجه می‌شوید.

معایب درب آکاردئونی

با توجه به این که حفاظ آکاردئونی بر روی درب ورودی نصب می‌شود، در هر صورت ممکن است از زیبایی بکاهد و حتی درمواردی منجر به شکایت همسایگان شما شود. بنابراین، اگر قصد نصب این درب را دارید، بهتر است از قبل با همسایگان خود هماهنگی لازم را داشته باشید.

منبع: بهترین درب آکاردئونی

ShortURL as Linkp.ir
نظرتان را بنویسید