2 نکته برای انتخاب کفش با زیره چرمی: مزایا و معایب

2 نکته برای انتخاب کفش با زیره چرمی: مزایا و معایب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara zamani

زیره های چرمی به کفش یا چکمه های شما اضافه می شود. زیره های چرمی می توانند راحتی و استایل رسمی را برای اکثر کفش ها فراهم کنند. من مزایا و معایب مختلف (مزایا و معایب) زیره های چرمی را با توجه به جنبه های مختلف یک کفش معمولی توضیح خواهم داد.

 

 

زیره چرمی روی آدام پنی لوفر من Tricker

زیره چرمی چیست؟

زیره چرمی زیره بیرونی کفش هایی است که از چرم ساخته شده است. آنها را می توان با ضخامت، نوع چرم و مقدار سطحی که زیره ها را پوشانده است، تشخیص داد. ضخامت معمولا از یک زیره چرمی تا یک زیره چرمی سه گانه متغیر است. کفش های رسمی این روزها معمولاً دارای زیره های لاستیکی و حتی پلاستیکی هستند. از این مواد استفاده می شود، زیرا ارزان و آسان برای تولید هستند. با این حال، اگر می‌خواهید حرفه‌ای بودن و ظرافت را به زبان بیاورید، کفش‌های رسمی با زیره چرم ضروری هستند.

 

زیره های چرمی به کفش شما حس پختگی و ظرافت می دهد. بهترین بخش در مورد زیره های چرمی، جدای از سبک، این است که دارای طیف گسترده ای از مزایای است. با این حال، به همان اندازه که عالی به نظر می رسد، ویژگی هایی وجود دارد که زیره چرم را غیر قابل تحمل می کند. بیایید ببینیم جوانب مثبت و منفی چیست.

 

 

مزایا (مزایای) زیره چرم

زیره چرم راحت است

 

زیره های چرمی اگر ضخیم باشند ماندگاری بالایی دارند

 

کف چرمی قابلیت تنفس بیشتری دارد

 

زیره‌های چرمی اغلب به عنوان مواد سختی در نظر گرفته می‌شوند که هیچ گونه بالشتک یا راحتی ایجاد نمی‌کنند. در این استدلال مشکلی وجود دارد. در نظر نمی‌گیرد که در حالی که زیره‌های چرمی سخت ساخته می‌شدند، چرم قبلاً پوست یک حیوان بوده و چرم می‌تواند به پای شما شکل بگیرد. متعاقباً با مواد پرکننده چوب پنبه‌ای که معمولاً در کفش‌های Goodyear Welted استفاده می‌شود، متصل می‌شود. وقتی با چوب پنبه وصل می شوند، می توانند پایه های نرمی ایجاد کنند. این واقعا کفش ها را به طور قابل توجهی راحت تر از سایر زیره ها مانند زیره لاستیکی و زیره پلاستیکی می کند. با توجه به اینکه ساپورت قوس درست است.

کیفیت زیره چرمی به تعداد لایه های چرمی که روی آن دارید و چرم مورد استفاده در ساخت زیره نهفته است. یک زیره چرمی سه تایی اغلب بیشتر از هر کفی لاستیکی عمر می کند. زیره‌های چرمی سه‌گانه، زیره‌هایی هستند که چرم آن را سه بار روی هم قرار می‌دهد تا زیره را تشکیل دهد. بنابراین هرچه لایه‌های چرم بیشتری داشته باشید، به طور تصاعدی قوی‌تر می‌شود.

 

همچنین چرمی که برای ساختن کفی استفاده می شود اهمیت دارد. به عنوان مثال، زیره های چرمی Joh Rendenbach یا JR با چرم بسیار با کیفیت ساخته می شوند. شرکت JR بیان می کند که زیره های چرمی آنها بسیار بادوام، تنفس پذیر و راحت است. این ما را به دلیل دیگری برای انتخاب زیره چرمی آنها می رساند. زیره های چرمی کفش های شما در مقایسه با زیره های لاستیکی بسیار تنفس پذیرتر هستند. به طور متوسط ​​انسان ها روزانه حدود نیم لیتر عرق از پاهای خود عرق می کنند. این رطوبت زیادی برای کنترل کفش شما است. در حالی که کفش‌هایی که زیره‌های چرمی دارند به دلیل قابلیت تنفس بهتر عرق را کنترل می‌کنند، کف‌های لاستیکی حاوی رطوبت داخل کفش هستند.

 

در نهایت، زیره چرم مظهر ظرافت و رسمی است. در هنگام ساخت رسمی ترین کفش ها، به طور مداوم ماده انتخابی است. مردم چندین دهه است که زیره های چرمی را در مجالس رسمی انتخاب کرده و می پوشند. برخی از مردم فقط صدای زیره چرمی را دوست دارند. صدا کاملاً با کفه های لاستیکی متفاوت است، اما به ترجیح شخصی شما بستگی دارد!

 

معایب (معایب) زیره چرم

زیره چرم لیز است

 

اگر به درستی ساخته نشود، زیره های چرمی ناراحت کننده هستند

 

زیره های چرمی تکی بادوام نیستند

 

برای روزهای بارانی یا برفی مناسب نیست

قبل از اینکه بیشتر در مورد معایب زیره های چرمی صحبت کنیم، زیره های چرمی لیز هستند. برخی از زیره های چرمی به طرز غیرقابل تحملی لغزنده هستند. مردم اغلب از چاقو برای گرفتن چنگال روی کف پا استفاده می کنند و دیگران از کاغذهای ماسه ای استفاده می کنند تا زیره های چرمی کمتر لغزنده شوند. اما نمی توانم فکر کنم که زیره های چرمی برای کسی که در منطقه ای با تپه های زیاد زندگی می کند مناسب نیست. خوب، به هر حال، زیره های چرمی برای اولین بارها لغزنده هستند. پس از آن، زیره های چرمی بهتر می شوند و کمتر لغزنده می شوند. تا آن زمان، پوشیدن اینها برای همه سخت است. همچنین فکر می کنم افرادی که سبک هستند بیشتر با زیره چرم دست و پنجه نرم می کنند. من حدود 110 کیلو وزن دارم، یعنی حدود 242 پوند. شخصاً احساس می‌کنم در مقایسه با دوستم که 70 کیلو وزن دارد، کمتر لیز می‌خورم.

 

یکی دیگر از معایب زیره های چرمی این است که اگر به درستی ساخته نشده باشد، کف آن می تواند سخت و سفت باشد. نتوانست آن آرامشی را که وعده داده بود به ارمغان بیاورد. اگر با دوام مناسب یا ساختار خاص کفش همراه نباشد، پوشیدن آن راحت نیست.

 

از نظر دوام، اگر زیره چرم لایه های کمتری داشته باشد یا نازک تر باشد، زیره چرم می تواند بسیار شکننده باشد. من با افرادی آشنا شده ام که به دلیل نازک بودن کفه های چرمی در ابتدا در عرض یک ماه، زیره های چرمی باکیفیت خود را انجام می دهند.

 

علاوه بر این، زیره های چرمی برای محیط خاصی مناسب نیستند. درک اینکه چرم آب را جذب می کند بسیار مهم است. سوراخ‌ها یا غده‌های کوچکی روی چرم وجود دارد، زیرا پوست یک حیوان بود و کف‌های چرمی ارزان‌قیمت با موفقیت این سوراخ‌های ریز روی چرم را مسدود نمی‌کنند. بنابراین، با گذشت زمان، کف پا تمام رطوبت را جذب می کند و به تدریج وضعیت را بدتر می کند زیرا از کوچکترین شکاف ها و درزها عبور می کند. متأسفانه، زیره‌های چرمی نمی‌توانند برخی از آب و هوای سخت را تحمل کنند.

خرید کفش زنانه چرم ارسی و قیمت کفش مردانه ارسی قابل تهیه از چرم ارسی 

نظرتان را بنویسید