ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 99

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
برای ثبت نام در پایه های مختلف تحصیلی این مدارس شرایط و ضوابطی تعیین شده است که با توجه به این شرایط هر یک از داوطلبان می توانند با ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ به راحتی تنها با یک کلیک نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. تقاضانامه ای برای ثبت نام همانند ثبت نام مدارس بعثت ، ثبت نام مدارس سلام ، ثبت نام مدارس شاهد به صورت الکترونیک وجود دارد که قبل از ثبت نام لازم است نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند.

داوطلبان به هنگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98 – 99 لازم است فایل عکس را در سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ بارگزاری نمایند. تصویر حتما باید با فرمت jpg باشد همچنین با ابعاد 300 در 400 پیکسل در قالب یک فایل اسکن شده بارگذاری گردد . تصویر پس زمینه عکس مورد نظر حتما باید سفید باشد و همچنین عکس از وضوح و کیفیت لازم برخوردار باشد. چنانچه عکس فرد دیگری و یا تصویر مربوط به سال های پیش را به هنگام ثبت نام ارائه نمایید، ضمن محرمیت از شرکت در آزمون ، مطابق با مقررات ثبت نام داوطلب نیز لغو خواهد گردید.

به هنگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ لازم است هر یک از داوطلبان هزینه ثبت نام را به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر پرداخت نمایند. هزینه ثبت نام مدارس فرهنگ 99 برای تمامی داوطلبان به مبلغ 18 هزار تومن می باشد. قبل از ثبت نام لازم است به پرداخت وجه مورد نظر اقدام نمایند. هرگونه پرداختی که غیر از سامانه تعیین شده صورت پذیرد، مورد قبول نخواهد بود و قابل بازگشت نمی باشد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NgWz
نظرتان را بنویسید