ازدواج در حین خدمت سربازی

ازدواج در حین خدمت سربازی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ازدواج در حین خدمت سربازی

در گذشته سربازی و ازدواج در امری بودند که شاید می توانستند متضاد با یکدیگر باشند اما خبرهای خوبی که در این زمینه وجود دارد و مصوباتی که در رابطه با ازدواج در حین خدمت سربازی وجود دارد را به موضوعی تبدیل کرده است که به راحتی هم می توانند زندگی مشترک خود را تشکیل دهند و هم اینکه پاداش ازدواج در حین خدمت سربازی را دریافت نمایند. در ادامه این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم علاوه بر ارائه اطلاعات در رابطه با ازدواج در حین خدمت سربازی به تاثیر ازدواج در سربازی نیز بپردازیم.


آیا مصوباتی برای ازدواج در حین خدمت سربازی در نظر گرفته شده است؟
ازدواج چه تاثیری می تواند در خدمت سربازی داشته باشد؟
مزایای در نظر گرفته شده برای ازدواج در حین خدمت سربازی چیست؟
تاثیر ازدواج در سربازی چیست؟

جهت کسب اطلاع دقیق ازشرایط ازدواج در حین خدمت سربازی و اطلاع دقیق از کسری – معافیت و پاداش ازدواج در حین خدمت نظام وظیفه با مشاورین مرکز مشاوره نظام وظیفه تماس حاصل نمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


مصوبات ازدواج در حین خدمت سربازی

خوشبختانه در سال های اخیر مصوباتی در رابطه با خدمت نظام وظیفه عمومی صورت پذیرفته است که با توجه به آن خدمت سربازی را بسیار راحت تر از گذشت نموده است. این مصوبات به صورتی است که مشمولین عزیز در عین گذراندن خدمت سربازی ، می توانند به راحتی تمامی مدت سربازی خود را نیز بگذرانند و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی برای مشمولین قرار داده نشده است.

آن دسته از مشمولین عزیزی که در حین خدمت سربازی ازدواج نمایند می توانند مشمول طرح کسر خدمت سربازی شوند. به همین دلیل آن دسته از مشمولین عزیزی که در حین خدمت سربازی ازدواج نموده اند، می توانند از طرح کسری خدمت سربازی استفاده نمایند. همچنین همانطور که در مقاله های قبلی ذکر شد، سربازان متاهل به ازای هر فرزند، دارای 3 ماه کسری خدمت خواهند شد.

یکی دیگر از مصوبات دیگری که برای ازدواج در حین خدمت سربازی در نظر گرفته شده است، مربوط به میزان مرخصی در نظر گرفته شده برای این دسته از سربازان است. با خبر خوبی که در سال جدید در رابطه با پاداش ازدواج در حین خدمت به دستمان رسید، سربازان متاهل میزان 7 روز بر مرخصی سالانه آنان افزوده شده است.





برای کلیه سربازانی که ازدواج در حین خدمت سربازی داشته اند، کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای ترتیب داده شده است تا مطابق با آن سربازان عزیز بتوانند درآمد و شغل دومی را داشته باشند.






جهت اطلاع دقیق از انواع معافیت های سربازی کلیک کنید.


تاثیر ازدواج در سربازی

تاثیر ازدواج در سربازی

تاثیر ازدواج در سربازی را می توان به دو نوع تاثیرات تقسیم نمود. یکی از موارد می تواند به تاثیر روانی آن باز گردد. در واقع دوری مسافت می تواند موجب سردی کانون خانواده به صورت خواهد نخواهد شود اما این مورد با برخی از جدیدترین تغییرات خدمت سربازی قابل جبران شده است اما هنوز هم نمی توان گفت که هیچ گونه تاثیر منفی بر جای نخواهد گذاشت. اما با برخی از تکنیک های خانواده درمانی می توان تاثیر آن را به حداقل رساند.
با توجه به نوع اینکه تاثیرات و روابط بین اعضای خانواده متفاوت می باشد، نمی توان برای تمامی افراد و زوجین نسخه واحدی را ارائه نمود. به همین دلیل توصیه می نماییم چنانچه با مشورت با یک مشاوره خانواده به این نتیجه رسیدید که ازدواج در حال گذراندن سربازی می تواند موجب بروز مشکلات بسیاری برای شما شود، توصیه می نماییم که از خرید خدمت سربازی برای متاهلین 98 استفاده نمایید.
در رابطه با تاثیر ازدواج در خدمت سربازی و همچنین کسر خدمت سربازی خوشبختانه مصوباتی تعیین شده است که به موجب آن کسری خدمت سربازی برای این دسته از افراد قرار داده خواهد شد و به این واسطه می توانید زمان بیشتری را در کنار خانواده بگذرانید. خوشبختانه شرایط انتقالی در نظر گرفته شده برای سربازان متاهل به گونه ای است که این امکان را در اختیار آنان قرار می دهد تا بتوانند زمان بیشتری را در کنار خانواده باشند.


جهت ورود به سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال کلیک کنید.


مزایای متاهل بودن در حین خدمت سربازی
قطعا تاهل مسئولیت زیادی را با خود به همراه می آورد و به همین دلیل ممکن است افرادی که در حال خدمت سربازی می باشند، دچار مشکلاتی در این زمینه شوند. اما برخی از قوانینی که برای پاداش ازدواج در حین خدمت سربازی در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد. از جمله مزایای متاهل بودن در حین خدمت سربازی را می توان به موضوع تقسیم سربازی اشاره نمود که برای سربازان متاهل در نزدیکترین مکان صورت خواهد پذیرفت.

از دیگر مزایایی که برای سربازان متاهل وجود دارد و می توان آن را در زمره مزایای ازدواج در سربازی دانست، مربوط به حق عائله مندی است که برای سربازان متاهل قرار داده شده است. مطابق با این قانون سربازان می توانند در حین خدمت از حقوق و مزایای لازم برخوردار شوند. خوشبختانه تمامی سربازان متاهل شامل این طرح می شوند.

یکی از مزایایی دیگری که برای ازدواج در سربازی وجود دارد این است که آن دسته سربازان متاهلی که دارای بیماری های خاص وو .. می باشند و یا اینکه شرایط بسیار ویژه ای دارند، این امکان را خواهند داشت که دو ماه تاریخ اعزام خود را به تعویق بیندازد . بنابراین تهمیداتی که در نظر گرفته شده است می تواند موجب شود تا در عین حال که خدمت خود را می گذرانند به راحتی از مزایای لازم نیز بهره مند گردند.

جهت اطلاع از شرایط تحصیل در سربازی کلیک کنید.


پاداش ازدواج در حین خدمت سربازی

پاداش ازدواج در حین خدمت سربازی

یکی از مواردی که برای پاداش ازدواج در سربازی در نظر گرفته شده است ، برای سربازان متاهلی می باشد که مشمول طرح حق عائله مندی خواهند بود. همچنین چنانچه سربازان عزیز دارای غیبت سربازی نیز باشند، برای مدت زمان مشخصی این غیبت کسر خواهد شد و می توانند به صورت قسطی کلیه موارد را پرداخت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پاداش ازدواج در حین خدمت سربازی و همچنین اطلاع دقیق از کلیه مصوبات ازدواج در سربازی می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و درهر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.



سوالات متداول در مورد ازدواج در حین سربازی
آیا به تعداد فرزندان سه ماه خدمت سربازی تعیین می شود؟
بله. مطابق با قوانین تعیین شده تمام مشمولین متاهل عزیزی که دارای فرزند باشند، به ازای هر فرزند، سه ماه کسر خدمت خواهند داشت و از مزایای لازم برخوردار خواهند شد. همچنین محل خدمت ، سهمیه خانواده شاهد و ایثارگران نیز با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده ماه های بیشتری را برای کسر خدمت در نظر خواهند گرفت. همچنین کلیه مشمولین عزیز می توانند چنانچه دارای سهمیه بسیج نیز باشند، از معافیت بیشتری استفاده نمایند.
آیا در صورتی که سرباز بوده و به هنگام سربازی ازدواج نماییم پاداش دریافت خواهیم نمود؟
خوشبختانه مطابق با اعلام رئیس پلیس وظیفه عمومی ناجا برای تمامی سربازان عزیزی که در حین خدمت سربازی متاهل شده و یا صاحب فرزند شوند، پاداش های در نظر گرفته خواهد شد. همچنین نوع پاداش در نظر گرفته شده برای درجه های مختلف و همچنین نوع ارگانی که سربازان عزیز در حال فعالیت در آن می باشند، متفاوت خواهد بود. لذا این تصمیم تا حدود زیادی به ارگان های ذیربط بستگی خواهد داشت.
آیا در صورت ازدواج ممکن است بخشی از غیبت سربازی بخشیده شود؟
میزان مرخصی در نظر گرفته شده بری سربازان متاهل به چه میزان می باشد؟
آیا ثبت نام برای پاداش ازدواج در حین خدمت مدرک خاصی نیاز خواهد بود؟


برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنی کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.


مطالب مرتبط
امریه سربازی
قبولی در دانشگاه در حین خدمت سربازی
معافیت سه برادری نظام وظیفه
استخدام سرباز در ناجا
پذیرش سپاه ارومیه
ازدواج در حین خدمت سربازی
منبع : ازدواج در حین خدمت سربازی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q0A7
نظرتان را بنویسید