ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 دو بار در سال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود . داوطلبان تحصیل در دانشگاه و موسسات علمی کاربردی گنبد کاووس می بایست پس از بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 ارائه شده در دفترچه ثبت نام ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .




ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس در سال تحصیلی 1400 بر اساس سوابق تحصیلی مقطع قبلی داوطلبان یعنی بر اساس معدل به منظور جذب دانشجو در مقاطع کاردانی فوق دیپلم و کارشناسی ناپیوسته کاردانی به کارشناسی در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن برگزار می شود .

داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی واحد گنبد کاووس لازم است ابتدا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 را به دقت مطالعه و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس را بررسی نمایند .

متقاضیان در صورتی که رشته محل مورد علاقه خود را یافتند ضروری است مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را آماده نموده و فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند .در ادامه این مقاله نکات مربوط به ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس ورودی 1400 را ارائه داده ایم .



شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400
یکی از اقداماتی که باید پیش از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سال 1400 گنبد کاووس صورت گیرد، مطالعه و بررسی شرایط و ضوابط قید شده در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 است . علاوه بر شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 برخی شروط اختصاصی برای هر مقطع تعریف شده است.



در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 واحد آموزشی گنبد کاووس ورودی نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن ماه ارائه شده است .



شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400



اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران

عدم اشتهار به فساد اخلاقی

عدم عضویت در گروه های سیاسی غیر قانونی

عدم اعتیاد به مواد مخدر

عدم منع قانونی نظام وظیفه آقایان



شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400



پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم برای مقطع کاردانی

پذیرش بر اساس معدل کل کاردانی برای مقطع کارشناسی



دارا بودن یکی از مدارک کاردانی پیوسته و یا کاردانی ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت

دارا بودن یکی از مدارک دیپلم نظام جدید 3-3-6 ، دیپلم نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی ، دیپلم نظام قدیم چار ساله در رشته های نظری ، کاردانش و یا فنی و حرفه ای



داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از سایر جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400









لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 140
داوطلبان مجاز هستند در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 فرم انتخاب رشته خود را حداکثر با 30 رشته محل تکمیل و تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس مهر و بهمن سال جاری را در سامانه بصورت دقیق ثبت نمایند .



لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود. در ادامه به تفکیک لیست رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی واحد گنبد کاووس را ارائه داده ایم .



لیست رشته محل های مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس



رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس
کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی
کاردانی حرفه ای بازرگانی - مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی
کاردانی حرفه ای حقوق - حقوق ثبتی
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی - مددکاری خانواده
کاردانی فنی برق - تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی شهرسازی
کاردانی فنی عمران - نگهداری و مرمت ساختمان
کاردانی فنی نرم افزار - برنامه سازی کامپیوتری


لیست رشته محل های مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس



رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس
کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع
کارشناسی حرفه ای حقوق - حقوق ثبتی
مهندسی فناوری اطلاعات - امنیت اطلاعات
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری کنترل - ابزار دقیق
مهندسی فناوری معماری - طراحی و نوسازی بافت های فرسوده


داوطلبان متقاضی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 برای اطلاع از آخرین اصلاحیه های رشته های ارائه شده و لیست رشته های سایر دانشگاه ها می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.

حتما بخوانید: لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1400


زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس هر ساله زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. پذیرش رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 دو بار برای ورودی نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن ماه برگزار می شود.



در هر دوره از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی زمان دقیق فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 از سوی سازمان سنجش مشخص می شود. معمولا ثبت نام ورودی مهر این دانشگاه در بازه زمانی اواخر مرداد و اوایل شهریور و ثبت نام ورودی بهمن در محدوده اواخر آذر و اوایل دی انجام می شود. که البته ممکن است این زمان ها تغییراتی را نیز داشته باشند.



معمولا ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس بصورت اینترنتی از طریق سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود. ثبت نام ورودی بهمن بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس نیز گاهی بصورت اینترنتی و گاهی بصورت حضوری انجام می شود



داوطلبان می توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات و اخبار زمان و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا عضو شوند. همچنین متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400







اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400 سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.




سوالات متداول


1-  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس چه زمانی انجام می شود ؟
 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس معمولا سالیانه دو بار برای مهر و بهمن انجام می شود که جزئیات ثبت نام آن در این مقاله نیز ارائه شده است .




2-  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس به چه صورتی انجام می شود ؟
 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس برای هر ورودی ممکن است بصورت اینترنتی یا حضوری انجام شود که در این مقاله جزئیات مراحل و نحوه ثبت نام ارائه شده است .




3- شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس چیست ؟
برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس داشتن مدرک متناسب با مقطع مورد نظر ، فارغ التحصیلی تا تاریخ مقرر و .... لازم است که جزئیات آن در این مقاله ارائه شده است .

منبع : ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گنبد کاووس 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qK1D
نظرتان را بنویسید