ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی مختص جذب نیرو برای شرکت ها و موسسات بخش خصوصی با ظرفیت پذیرش بالا در شغل محل های ارائه شده در دفترچه برگزار می شود . علاقه مندان جویای کار می توانند با ثبت اطلاعات و مدارک خواسته شده در آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 شرکت نمایند .




طی سه سال اخیر شورای سیاست گذاری استخدام بخش خصوصی ، شرکت های صنعتی ، تجاری و فناور با نیازسنجی بیش از 3 هزار شرکت در سطح کشور اقدام به برگزاری آزمونی جهت تامین کمبود نیروی انسانی متعهد و کارآمد ، کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از مهاجرت های ناشی از بیکاری ، کرده است . ملاک پذیرش داوطلبان در این ازمون شایستگی شغلی و دانش عمومی داوطلبان است .

با توجه به آمار بالای متقاضیان ثبت نام در این آزمون در چهارمین سال پیاپی ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 در مرداد ماه آغاز شد و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام ازمون استخدامی بخش خصوصی می توانند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند . در ادامه این مقاله نکات مربوط به این آزمون از جمله زمان ، نحوه ، معرفی سایت ، لینک ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام آزمون بخش خصوصی 99
 ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی در دوره های مختلف به منظور تکمیل نیروی انسانی لازم در کادر اجرایی سازمان ها و نهاد های خصوصی برگزار می شود . متقاضیان استخدام در ارگان های بخش خصوصی می بایست در بازه زمانی تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و در زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی در آزمون ها شرکت کنند .



 سال گذشته ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی از 26 مرداد ماه آغاز شده و تا 31 شهریور ماه ادامه داشت . با استناد به رویه دوره های پیشین ، علی الخصوص روند سال گذشته پیش بینی می شود ثبت نام آزمون بخش خصوصی 99 نیز از اواخر مرداد ماه آغاز شود .





ثبت نام آزمون بخش خصوصی 99 احتمالا از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد



 خاطر نشان می شود به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون بخش خصوصی 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد . هم چنین داوطلبان می توانند علاوه بر این آزمون در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز ثبت نام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99
 ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی هر ساله به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس inre.ir انجام می شود . داوطلبان پیش از مراجعه به سایت لازم است دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی را به دقت بررسی و مطالعه نمایند و سپس مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی را طی نمایند .



 با استناد به این موضوع می توان گفت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 نیز به صورت اینترنتی انجام خواهد شد . ثبت نام در 5 مرحله انجام می شود که داوطلبان در شروع مشخصاتی مثل کد ملی و شماره موبایل را می بایست وارد نمایند تا وارد مراحل 5 گانه ثبت نام شوند .







 مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 :



1 - مشخصات فردی : داوطلبان در این صفحه نام ، نام خانوادگی ، سال تولد ، جنسیت و شهر و استان محل سکونت سه ماه اخیر را باید وارد کنند .



2 - انتخاب مشاغل : مشاغل در 8 دسته ارائه شده است که در این مرحله هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 2 دسته شغلی است و از هر دسته فقط 4 عنوان شغلی را می توان انتخاب کرد .



3 - تایید نهایی : در مرحله سوم تمامی اطلاعاتی که ثبت شده اند قابل مشاهده است و در صورت عدم مغایرت می توان وارد مرحله بعد شد .



4 - تایید مشخصات کاربری : در این مرحله داوطلب صحت اطلاعات وارد کرده را تایید می کند .



5 - دریافت کارت : داوطلبان با ورود به این مرحله در صورتی که دارای کارت بانکی عضو شبکه شتاب به همراه رمز دوم ( رمز اینترنتی ) باشند ، می توانند وارد درگاه پرداخت شده و هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 را پرداخت کنند .



 راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 :



1 - جست و جوی عبارت " inre. ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







2 - ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی و انتخاب گزینه ثبت نام آزمون







3 - ورود به صفحه ثبت نام با استفاده از شماره همراه و کد ملی







4 - تکمیل فرم مربوط به اطلاعات فردی شامل نام ، نام خانوادگی ، سال تولد ، جنسیت و شهر و استان محل سکونت و ...







5 - ورود به مرحله بعدی و انتخاب دسته شغلی مورد نظر







6 - ورود به مرحله بعد برای تایید و یا ویرایش اطلاعات ثبت شده به منظور ورود به مرحله پرداخت هزینه







7 - ورود به صفحه پرداخت و انتخاب یکی از روش ها و درگاه های بانکی ارائه شده







8 - پرداخت هزینه و دریافت کد تایید اعتبار شماره همراه







9 - تعیین یک رمز ورود برای ورود به پنل کاربری و دریافت کارت تایید ثبت نام 









لازم به ذکر است راهنمای تصویری ارائه شده بر اساس روند ثبت نام سال گذشته بوده و به محض آغاز ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 این راهنما بروزرسانی شده و هم چنین لینک ثبت نام در این قسمت فعال خواهد شد .



حتما بخوانید: سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی


شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99
 مطابق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی داوطلبان می بایست واجد شرایط عمومی و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه باشند تا مجاز به ثبت نام و پذیرش در این آزمون شوند . در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 ارائه شده است .





1 - ثبت نام با هر مدرک و مقطع تحصیلی بلامانع است .

2 - افرادی که در ازمون های دو سال قبل جذب کار شده اند می توانند مجددا در آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 شرکت نمایند ولی در اولویت پایین تری قرار دارند .

3 - ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت inre.ir و یا در دفاتر پیشخوان دولت امکان پذیر است .



 لازم به ذکر است که شرایط ذکر شده بر اساس شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی سال گذشته بوده و در صورت تغییر این شرایط برای آزمون سال 99 این مقاله بروزرسانی خواهد شد .










اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99 ، سوالی خصوص ثبت نام این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



داوطلبان می توانند علاوه بر شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 نیز نام نویسی کرده و شانس پذیرش خود را بسنجند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش



سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی چه زمانی انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون مفمولا در بازه زمانی تابستان انجام می شود کع به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  شرایط ثبت نام آزمون بخش خصوصی به چه صورت است ؟
 ثبت نام با هر مدرک و مقطع تحصیلی بلامانع است اما شرایط دقیق تر در این مقاله ارائه شده است .




3-  ثبت نام آزمون بخش خصوصی به چه صورتی انجام می شود ؟
 ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله فعال می شود .

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qBJD
نظرتان را بنویسید