تعصیلات عید نوروز سفر کجا بریم؟

تعصیلات عید نوروز سفر کجا بریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
افروز
تعطیلات نوروز 97 قصد سفر دارید؟ میخواهید از کارهای روزمره طی یک سال کاری دور بشید و از طبیعت و سفر لذت ببرید یا به نوعی آرامش و رفع خستگی در تعطیلات نوروز بهترین بهره ببرید .
برای داشتن سفری همراه با آرامش در تعطیلات نوروز انتخاب مقصد ، آب و هوا از اهمیت ویژه برخوردار هستند. با تیک تریپ همراه باشید تا با برخی از مناطق گردشگری ایران و همچنین جهانگردی در تعطیلات نورزو آشنا شوید. البته براساس با افزایش عوارض خروج از کشور میتوان گفت عید امسال ایرانگردی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.
ایرانگردی
سواحل خلیج فارس

سواحل خلیج فارس

وقتی قصد سفر به شهر جنوبی ایران را دارید نمیشود گفت برای سواحل زیبای خلیج فارس و آب وهوای دلنشین بهار این منطقه انتخاب نکردید . بوشهر و بوی ماهی های تازه و نسیم بهاری در کنار بندر روح و روان تان را تازه می کند. بندری که تاریخش به دوره ساسانی و و اردشیر ساسانی که سنگ بنای این بندر و شهر را نهاده که تا امروز بند بوشهر شناخته می شود البته مرهون زحمات نادرشاه افشار برای ساخت بندری تجار است.
دیدار از ریشهر، آب انبار قوام، خانه ی قاضی، عمارت ملک، گوردختر، عمارت دهدشتی، مدرسه ی گلستان، امامزاده عبدالمهیمن، قبر ژنرال انگلیسی، آرامگاه اصفهانی، معبد خدادریا، کلیسای مسیح مقدس، قلعه ی هندی ها، کنیسه ی یهودیان، قبرستان انگلیسی ها و عمارت حاج رییس را از دست ندهید.
اصفهان

اصفهان با معماری تحسین برانگیزش , بلوارهای زیبا ,تونل ها , پل های سرپوشیده , کاخ ها , مساجد و منارهای منحصر به فردش شهرت دارد که این امر سبب شده در فرهنگ ایرانی، اصفهان نصف جهان لقب بگیرد.
این شهر، یک موزه ی زنده است و اگر پیاده آن را قدم بزنید ، انگار در راهروهای یک موزه قدم می زنید و شانس دیدن کلی دیدنی همراهتان خواهدبود.اما این شهر در نوروز جز مناطق شلوغ برای سفر خواهد بود .

مهم ترین مکانی که هیچ موقع سال نمی توانید در اصفهان ببینید و تنها زمان نوروز است که درهای آن باز می شود، مدرسه ی چهارباغ است. مدرسه ای که نمونه ی عینی تحولات معماری صفوی است. در اصفهان می توان بناهای بسیاری را دید، اگر خودتان را به میدان امام اصفهان یا خیابان چهارباغ برسانید، دیگر برنامه ی گردش مهیاست؛ از همین جا می توانید بیشتر آثار تاریخی اصفهان همچون مسجدها، بازار و سراها و تیمچه ها، صنایع دستی، مدرسه ها، پل ها و عمارت ها را ببینید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YE2O
نظرتان را بنویسید