ظرفیت مدارس نمونه دولتی

ظرفیت مدارس نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99

ظرفیت مدرسه های نمونه دولتی در سال های مختلف متفاوت می باشد. به احتمال بسیار زیاد ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 را برای سال جاری نخواهیم داشت، لذا در رابطه با ظرفیت پذیرش در این مقطع نمی توان اظهار نظر نمود. اما چنانچه همانند سال های گذشته برای دبیرستان متوسطه اول آزمون ورودی داشته باشیم ، قبولی هر یک از دانش آموزان ، منوط به کسب تراز و نمره لازم خواهد بود.
با توجه به شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای پایه نهم، آن دسته از داوطلبانی که بتوانند در این آزمون نمره و تراز لازم را کسب نمایند،خواهند توانست در این آزمون موفقیت لازم را بدست آورند. برای متقاضیان ورود به هنرستان ها شرایط قبولی برای ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99 بدون لحاظ نمودن منطقه یا ناحیه خواهد بود.
با توجه به اینکه ظرفیت مدارس نمونه دولتی از پیش تعیین شده است و داوطلبان موفق به کسب تراز آزمون را بر اساس همین ظرفیت پذیرش خواهند نمود، لذا شرایط انتقالی برای پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی با شرایط ویژه ای همراه خواهد بود. لذا برای عشایر کوچ رو که دائما در حال سفر می باشند ، داوطلبان در سطح استان امکان ثبت نام و پذیرش را خواهند داشت.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/or1L
نظرتان را بنویسید