ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 1400

ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان متقاضی ویرایش اطلاعات ثبت شده ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰ اعم از اطلاعات فردی و تحصیلی وارده در فرم ثبت نام، می توانند در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت و سامانه ثبت نام مراجعه کرده و به صورت اینترنتی اطلاعات لازم را ویرایش کنند.

 

 

برخی از داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بنا به هر علتی، پس از تایید نهایی اطلاعات ثبت شده در سامانه و ارسال اطلاعات در سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 به ویرایش اطلاعات ثبت نامی یا انتخاب رشته خود نیاز پیدا می کند.

سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری ثبت نام و پذیرش رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰ برای این دسته از داوطلبان در مهلتی مشخص لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر اتفاعی مهر و بهمن 1400 را فعال می کند.

لذا به منظور تسهیل فرآیند ویرایش اطلاعات داوطلبان متقاضی پذیرش سال جاری در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰ را به صورت کلی و تصویری ارائه داده ایم.

 

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰

هر سال، مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این دانشگاه شروع شده و تا انتهای زمان ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه ادامه دارد. لذا، زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن 1400 نیز همزمان با ثبت نام این دانشگاه خواهد بود.

 

با توجه به اطلاعیه ای که در خصوص مهلت ویرایش و آغاز منتشر شده است، مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰ از 14 آذر شروع شده و تا 20 آذر ماه خواهد داشت. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی  ورودی بهمن 1400 تا تاریخ 24 آذر تمدید شده است.

 

 

ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 از 14 آذر ماه شروع شده است

 

خاطر نشان می شود، به محض تمدید شدن زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰ و یا تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی علاوه بر بروزرسانی این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و نحوه انجام آن برای ورودی مهر و بهمن، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

 

نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰

داوطلبان متقاضی ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 می توانند در مهلت تعیین شده سازمان سنجش با مراجعه به سایت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سنجش و ورود به صفحه شخصی خود در سامانه پذیرش بر اساس سوابق سال جاری، اطلاعات مورد نیاز را اصلاح کنند. در این قسمت، نحوه ویرایش ثبت نام را به صورت خلاصه و تصویری قرار داده ایم.

 

مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰

 

مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه " سراسری " از منوی سایت سازمان سنجش

انتخاب گزینه " سامانه پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰ "

انتخاب گزینه ورود به سیستم

وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و فردی خواسته شده

ورود به صفحه ثبت نام و ویرایش اطلاعات مورد نظر خود

 

لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن 1400

 

راهنمای تصویری مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه " سراسری " و " سامانه ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰ "

 

ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

 

انتخاب گزینه " ورود به سیستم " از منوی سمت راست صفحه سامانه ثبت نام

 

نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400

 

ورود به صفحه شخصی ثبت نام با استفاده از " کد رهگیری ، شماره پرونده " و یا " شاماره پرونده ، سال تولد و کد ملی "

 

ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400

 

به داوطلبان توصیه می شود با توجه به امکان انتشار اصلاحیه ای برای شرایط یا رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام بدون ازمون دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ نخست دفترچه  راهنمای این دانشگاه را بررسی کرده و سپس برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰

 

 

 

 

 

مشاوره ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 لازم است قبل از ورود به سامانه ثبت نام اطلاعات و مدارک مورد نیاز خود را مطابق آنچه در دفترچه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر و بهمن ۱۴۰۰ درج شده است را آماده نموده تا درصد و میزان خطا در ورود اطلاعات به صفر برسد و نیازی به ایجاد تغییرات در اطلاعات ثبت نامی نباشد.

 

هر داوطلب می تواند برای بهبود سرعت ثبت نام خود فرم پیش نویسی که در دفترچه انتخاب رشته قرار داده شده را تکمیل نماید، که این امر کمک می کند داوطلبان ثبت نام بدون نقصی را انجام دهند. با این حال برخی از داوطلبان به هر علت، پس از تایید نهایی و ارسال اطلاعات ثبت شده در سایت به ویرایش اطلاعات خود نیاز پیدا می کنند.

 

اگر پس از مطالعه جزئیات ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 سوالی در خصوص زمان و نحوه ویرایش ثبت نام این دانشگاه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات و اخبار منتشر شده درباره ویرایش ثبت نام این دانشگاه، در کانال تلگرامی بدون آزمون هیوا عضو شوید.

 

بنابراین به این دسته از داوطلبان توصیه می شود برای کاهش درصد خطا نخست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ را آماده کرده و سپس برای نام نویسی خود اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

تاریخ 21 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی بهمن 1400 تا تاریخ 24 آذر تمدید شده است.

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا امکان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی 1400 وجود دارد؟

✔️ داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده ثبت نام خود را ویرایش کنند که نحوه آن در مقاله توضیح داده شده است.



 

2- ✔️ چه اطلاعاتی را می توان در ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی 1400 ویرایش کرد؟

✔️ داوطلبان ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی 1400 می توانند اطلاعات فردی و تحصیلی و اولویت های انتخابی خود را ویرایش کنند.



 

3- ✔️ چگونه می توان ثبت نام ورودی بهمن 1400 دانشگاه غیر انتفاعی را ویرایش کرد؟

✔️ داوطلبان باید ثبت نام این ورودی را بصورت اینترنتی ویرایش کنند که مراحل آن در مقاله توضیح داده شده است.

منبع : ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wQkg
نظرتان را بنویسید