فرم ثبت نام وام ازدواج

فرم ثبت نام وام ازدواج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

فرم ثبت نام وام ازدواج به صورت اینترنتی از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، قابل دریافت است. همچنین، نحوه تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج، به صورت غیر حضوری می باشد و در 3 مرحله مجزا انجام خواهد شد. برای تکمیل این فرم نیز رعایت برخی نکات مهم، مانند داشتن شرایط لازم برای دریافت وام ازدواج و غیره، الزامی است.

 

 

بانک مرکزی، با توجه به نیاز زوجین به وام، اقدام به ارائه تسهیلات وام ازدواج نموده است تا زوجین واجد شرایط لازم، بتوانند اقدام به دریافت این وام، کنند. به منظور دریافت وام ازدواج، لازم است که زوجین به سایت ثبت نام وام ازدواج مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت نام برای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نمایند.

فرم ثبت نام وام ازدواج، می بایست به صورت اینترنتی تکمیل شود و از طریق سایت ve.cbi.ir، ارسال گردد. همچنین، زوجین می بایست دقت داشته باشند، هنگام تکمیل نمودن اطلاعات در فرم ثبت نام وام ازدواج، می بایست نکات مهم فرم ثبت نام وام ازدواج را رعایت کنند.

با توجه به اهمیت فرم ثبت نام وام ازدواج و نحوه تکمیل فرم وام ازدواج، در ادامه این مقاله، در رابطه با دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج، نحوه تکمیل این فرم و همچنین، نکات مهم در هنگام ثبت اطلاعات برای ثبت نام وام ازدواج، مطالبی آورده شده است.



 

نحوه دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج

در سال های گذشته، نحوه دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج نسبت به امروز، متفاوت بود و این موضوع، ایجاب می کرد که زوجین برای دریافت فرم وام ازدواج به شعب بانک های ارائه دهنده تسهیلات ازدواج، مراجعه کنند و فرم را دریافت نموده و به صورت حضوری تکمیل نمایند.
اما در حال حاضر، نحوه دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج، متفاوت شده است و لازم است زوجین متقاضی، به منظور ثبت نام، برای وام ازدواج به سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، به نشانی ve.cbi.ir، مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج، نمایند. در صورتی که متقاضی دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج می باشید، می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، پیش بروید و اقدام به دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج کنید.

 

در مرحله اول، در یکی از مرورگر های کروم و یا فایرفاکس، عبارت ثبت نام وام ازدواج را وارد نمایید و جستجو کنید. حال، بر روی لینک اولین سایت جستجو شده در گوگل با نشانی ve.cbi.ir، کلیک نمایید تا به سایت ثبت نام وام ازدواج وارد شوید. در حال حاضر، شما به سامانه وام ازدواج وارد شده اید.

 

فرم ثبت نام وام ازدواج

 

حال، می توانید از طریق این سامانه، اقدام به دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج نمایید.

 

حتما بخوانید: ثبت نام وام ازدواج

 

نحوه تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج

آن دسته از متقاضیانی که قصد دریافت وام ازدواج را دارند، می بایست که حتما از نحوه تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج مطلع باشند و با اطلاع کامل از این موضوع، به سایت ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه وارد شوند و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج نمایند.

 

افرادی که قصد دارند وام جعاله بانک مسکن را دریافت کنند، می توانند با توجه به شرایط لازم برای اخذ این وام، از بانک مسکن اقدام نمایند.

 

فرم ثبت وام ازدواج به چندین گروه، تقسیم بندی می شود و لازم است که هر یک از زوجین، این فرم ها را به دقت تکمیل نموده و به سایت بانک مرکزی ارسال کنند. در صورتی که قصد تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج را دارید، می توانید در ادامه، با ما همراه باشید و طبق این مراحل پیش بروید.

 

به منظور دریافت فرم های ثبت نام ازدواج و تکمیل آن ها، ابتدا، به سایت ثبت نام تسهیلات وام ازدواج به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir وارد شوید. پس از ورود به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، از طریق منوی سمت راست، بر روی گزینه ثبت نام جدید، کلیک کنید.

 

دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج

 

در این مرحله، فرم ثبت نام اولیه شما برای ثبت نام در وام ازدواج، نمایش داده می شود. در این فرم، لازم است که کد ملی، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه و کد امنیتی وارد شود و در نهایت، بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. این فرم، فرم ثبت نام اولیه بوده و وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ملی به صورت صحیح در آن، بسیار اهمیت دارد.

 

نحوه تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج

 

در مرحله بعدی، فرم دوم مربوط به ثبت نام در وام ازدواج نشان داده می شود. در این فرم، هم اطلاعات هویتی، ازدواج و همچنین، اطلاعات محل سکونت باید تکمیل شود. حتما اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق تکمیل نمایید.

 

فرم وام ازدواج

 

پس از ثبت فرم دوم، فرم نهایی درخواست تسهیلات نقدی قرض الحسنه ازدواج باز می شود که در این بخش لازم است که اشخاص، بانک مد نظر خود را برای دریافت وام ازدواج انتخاب کنند.

 

فرم ثبت نام وام ازدواج

 

پس از وارد کردن نام شعبه پیشنهادی و کد ملی همسر، فرم را تکمیل نموده و ارسال نمایید.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشسته

 

 

 

نکات مهم فرم ثبت نام وام ازدواج

با توجه به اهمیت تکمیل فرم وام ازدواج و روش آن، در ادامه شما را با نکاتی که می بایست در هنگام دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج در نظر داشته باشید، آشنا می کنیم.

 

افرادی که تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی می باشند، می توانند از هدیه ازدواج تامین اجتماعی، بهره مند گردند.

 

دانلود فرم ثبت نام وام ازدواج، امکان پذیر نبوده و لازم است که اشخاص به صورت اینترنتی، فرم تسهیلات ازدواج را تکمیل نموده و به بانک مرکزی ارسال کنند.

هر یک از زوجین، به صورت جداگانه می بایست، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج کنند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام تسهیلات ازدواج، لازم است که اشخاص، کد 10 رقمی پیگیری ثبت نام را دریافت و یادداشت کنند تا در مراحل بعدی پیگیری، این کد را در دست داشته باشند.

هر یک از زوجین، به منظور ثبت نام در وام ازدواج می بایست که از شرایط لازم جهت ثبت نام در وام ازدواج مطلع باشند و در صورت دارا بودن شرایط لازم، اقدام به ثبت نام برای تسهیلات ازدواج کنند.

در صورتی که افراد، واجد شرایط ثبت نام برای وام ازدواج نباشند و فرم وام ازدواج را تکمیل نمایند، وام به آن ها تعلق نخواهد گرفت و ثبت نام آن ها بی اثر خواهد بود.

شعبه بانک وارد شده برای دریافت وام قرض الحسنه ازدواج، فقط یک شعبه پیشنهادی است و بدیهی است که شعبه نهایی برای مراجعه اشخاص، در نتیجه ثبت نام مشخص خواهد شد.

پس از اعلام نتیجه مربوط به وام ازدواج، در صورتی که زوجین، واجد شرایط دریافت وام شناخته شدند، می توانند حداکثر تا 12 روز کاری پس از اعلام نتایج، به شعبه مورد نظر مراجعه کنند و اقدام به تکمیل مراحل نهایی دریافت تسهیلات ازدواج نمایند.

 

در ادامه بخوانید: پیگیری وام ازدواج

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فرم ثبت نام وام ازدواج​ ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون فرم ثبت نام وام ازدواج آن پاسخ دهند.

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج به چه صورت است؟

✔️متقاضیان وام ازدواج برای دریافت فرم ثبت نام وام ازدواج می بایست به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مراجعه نمایند سپس فرم ثبت نام وام ازدواج دریافت کنند که مراحل دریافت این فرم در متن مقاله آورده شده است.

 

2- ✔️نحوه تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج به چه صورت می باشد؟

✔️جهت تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج می بایست پس از دریافت این فرم سه مرحله را طی نمود که این مراحل در متن مقاله آورده شده است.

 

3- ✔️نکات مهم فرم ثبت نام وام ازدواج چه مواردی می باشند؟

✔️یکی از نکات مهم تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج این است که هر یک از زوجین می بایست بطور جداگانه اقدام به تکمیل این فرم کنند در متن مقاله نیز دیگر نکات این فرم بیان شده است.

منبع : فرم ثبت نام وام ازدواج

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BVAN
نظرتان را بنویسید