راهنمای استفاده از لوگوساز آنلاین

راهنمای استفاده از لوگوساز آنلاین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

سازنده لوگو یک نرم افزار متداول است که یک فرد می تواند برای ایجاد یک لوگو به تنهایی آن را بررسی کند. در حالی که طراحی را برای بسیاری از طراحان غیرحرفه ای سرگرم کننده و آسان کرده است، اما هنوز باید با دقت از آن استفاده کنید. اگر ابتدا جنبه های مختلف نرم افزار را مرور کنید، می توانید طرح های بهتری ایجاد کنید. بنابراین، همه باید قبل از استفاده از لوگوساز آنلاین این راهنما را مطالعه کنند.

لوگو هویت اصلی یک برند است. اکثر شرکت های جهانی دارای آرم های منحصر به فردی هستند که مردم می توانند فورا آنها را تشخیص دهند. چنین لوگوهایی به نمادهای تجاری برای شرکت های آنها تبدیل می شوند زیرا اغلب در اطراف دیده می شوند.

اما مهم‌ترین ویژگی یک لوگوی مدبرانه این است که باید فوراً توجه بینندگان را جلب کند. به همین دلیل است که به هویت یک تجارت تبدیل می شود. مردم می توانند یک برند را تنها با توجه به لوگوی آن به یاد بیاورند - در هر کجا، در بازار، یا تبلیغات.

اما گرفتن یک لوگوی به یاد ماندنی برای همه افراد نیست، به خصوص برای کسانی که بودجه کمی دارند یا محدودیت بودجه دارند. در واقع، این یک فرآیند طولانی و پرهزینه است که صاحبان مشاغل کوچک معمولاً نمی توانند از عهده آن برآیند. به همین ترتیب، استخدام یک طراح لوگو یا آژانس حرفه ای می تواند یک امر گران قیمت برای آن صاحبان مشاغل باشد. بنابراین در اینجا به سودمندی یک سازنده لوگوی آنلاین می رسد.

 

کسب‌وکارهای کوچک وقتی می‌خواهند هویتی طراحی کنند که با برند یا محصول تازه راه‌اندازی شده‌شان مطابقت داشته باشد، ابزارهای سازنده لوگو را مفید می‌دانند. این ابزار به شما امکان دسترسی به طراحی لوگو را بدون هیچ هزینه ای می دهد. اکثر سازندگان لوگو به شما اجازه می دهند یک طرح را به صورت رایگان ایجاد کنید و تنها زمانی که فایل های طراحی لوگو را دانلود می کنید، هزینه آن را دریافت کنید.

 

زمانی که به خوبی آماده شدید، از ابزار ایجاد لوگو استفاده کنید. شما باید بدانید که چرا به یک لوگوی جدید نیاز دارید و چه مشکلی در لوگوی موجود شما وجود دارد. دریابید که آیا یک لوگوی جدید به تغییر موقعیت برند شما و رسیدن به اهداف شما کمک می کند یا خیر. به بسیاری از این سوالات در مورد آنچه می خواهید از طریق ابزار لوگو به دست آورید پاسخ دهید.

 

لوگوساز آنلاین چیست؟

سازنده لوگو یک ابزار خودت انجام بده است که به شما امکان می‌دهد به تنهایی یک طراحی لوگو ایجاد کنید - چه مهارت‌های طراحی گرافیکی داشته باشید و چه مبتدی. حتی یک فرد غیرمجاز می تواند با یک سازنده لوگو برای طراحی لوگو همکاری کند.

این یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد در چند مرحله آسان و سریع یک لوگو طراحی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر را از کتابخانه ابزار انتخاب کنید. سپس نرم افزار به طور خودکار بسیاری از ایده های لوگو را بر اساس ورودی ها تولید می کند.شما می توانید بیشتر ایده لوگویی را که انتخاب می کنید سفارشی کنید و آن را به عنوان یک لوگو به عنوان هویت خود توسعه دهید.

سازندگان لوگو چگونه مفید هستند؟

سازندگان لوگو از بسیاری جهات برای افراد و مشاغلی که پول کافی برای صرف استخدام طراحان حرفه ای ندارند مفید هستند. آنها می توانند با استفاده از یک تولید کننده لوگو به صورت آنلاین، دست خود را در ایجاد آرم خود به تنهایی امتحان کنند.یکی از مزایای کلیدی سازندگان لوگو این است که کمترین هزینه را برای طراحی لوگو دارند. 

با این حال، پس از اتمام طراحی، برخی از ابزارهای لوگوسازی از شما می خواهند که برای دانلود فایل های طراحی هزینه کنید.بسته به اینکه طرحی که می خواهید ایجاد کنید چقدر عالی است، می توانید یک لوگو را فقط در چند دقیقه طراحی کنید. از طرف دیگر، یک طراح لوگو حرفه ای ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد تا یک لوگو را مطابق با بریف طراحی ایجاد کند.علاوه بر این، می توانید در هر مکان و هر زمان به سازندگان لوگو دسترسی داشته باشید. این قابل مقایسه با طراحان حرفه ای است که پس از انجام طراحی با شما تماس خواهند گرفت.

قبل از استفاده از لوگو ساز این نکات را در نظر بگیرید

01. در مورد نام شرکت خود تصمیم بگیرید

اگر هنوز آن را اختصاص نداده اید اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نام شرکت شما است. اگر قبلاً این نام را دارید، به این فکر کنید که آیا باید با لوگوی شما همخوانی داشته باشد یا خیر.از آنجایی که ممکن است شرکت شما شرکت جدیدی باشد که افراد زیادی آن را نمی شناسند، توصیه می شود نام آن را در لوگوی شرکت قرار دهید. شما مجبور نیستید برای تبلیغ نام تجاری خود در بین مشتریان هدف بیش از حد هزینه کنید. وقتی به لوگوی شما نگاه می کنند، نام شرکت شما را می بینند.

02. به پیام برند خود فکر کنید

سپس مطمئن شوید که پیام برند شما برای مشتریان هدف قانع کننده و واضح است. یک طراحی لوگوی موثر با استفاده از عناصر مختلف پیام خود را به مخاطب منتقل می کند.وقتی پیام را می دانید، به انتخاب عناصر طراحی مناسب کمک می کند که سیگنال های مورد نظر را در مورد کیفیت و حرفه ای بودن برند به مشتریان بالقوه ارسال می کند.

03. شخصیت برند خود را در نظر بگیرید

مطمئن شوید که شخصیت برند خود را درک می کنید. به عنوان مثال، آیا این یک برند جدی است یا شامل عناصر سرگرم کننده است؟ آیا اقلام گران قیمت می فروشید؟ به یاد داشته باشید که از عناصر طراحی مناسب مانند فونت برای بیان شخصیت اصلی برند خود استفاده کنید.

04. عناصر هویت بصری خود را تعیین کنید

همچنین باید در نظر بگیرید که کدام رنگ ها و فونت ها هویت برند شما خواهند بود. مشتریان هدف، عناصر هویت برند شما را می بینند تا کسب و کار شما را در بازار تخصصی خود بشناسند. شما شکل و لوگوتایپ لوگو را بر اساس عناصر برند خود انتخاب خواهید کرد.

05. نوع مناسب لوگو را انتخاب کنید

به طور عمده هفت نوع لوگو وجود دارد، و شما باید یکی از آنها را برای طراحی لوگو خود انتخاب کنید قبل از اینکه بخواهید از یک سازنده لوگو استفاده کنید. این انواع عبارتند از علائم کلمه، حروف، علائم تصویری، علائم انتزاعی، طلسم، علائم ترکیبی، و نشان.علامت‌های کلمه شامل نام کامل شرکت هستند، در حالی که حروف شکل‌های اختصاری نام شرکت در یک لوگو هستند. علائم تصویری فقط یک تصویر دارند، مانند لوگوی توییتر. لوگوهای طلسم از شخصیتی مانند لوگوی KFC استفاده می کنند. لوگوهای ترکیبی از دو نوع لوگو مانند لوگوی لاکوست استفاده می کنند. نمادها به شکل جام، مهر یا تاج هستند.

با یک لوگو ساز بیزگو چه چیزی به دست می آورید؟

Bizgo.irیکی از محبوب ترین نرم افزارهایی است که افراد و مشاغل برای ایجاد لوگوهای حرفه ای از آن استفاده می کنند.در اینجا برخی از ویژگی هایی است که هنگام استفاده از این لوگو ساز دریافت می کنیدفایل های لوگو با وضوح بالاحق چاپ/مالکیت کامل لوگوکیت کامل رسانه های اجتماعیبرند خود را بسازیدلوگوهایی با تنوع رنگطرح های لوگو آماده چاپپشتیبانی 24×7 زندهپشتیبانی از چند دستگاهدر زمان و هزینه صرفه جویی کنید100٪ طرح های لوگو قابل تنظیمایده های نامحدود و حرفه ای لوگوچگونه با یک لوگو ساز طراحی کنیمهنگام طراحی لوگو با استفاده از Bizgo.ir باید چند مرحله ساده را دنبال کنید.نام شرکت خود را وارد کنید –

 اولین قدم این است که نام شرکت خود را بدهید.یک الگو را انتخاب کنید - سازنده لوگو به شما امکان دسترسی به بسیاری از الگوهای قابل تنظیم لوگو را می دهد.سبک طراحی خود را انتخاب کنید - در مرحله بعد، باید سبک طراحی خود را از بین گزینه های زیادی که سازنده لوگو ارائه می دهد انتخاب کنید. شما می توانید پنج سبک را انتخاب کنید.رنگ های نام تجاری خود را انتخاب کنید - این ابزار DIY به شما امکان می دهد یک طرح رنگی را از بین بسیاری از آنها انتخاب کنید.شعار بدهید - اگر می خواهید شعاری را در لوگو و نام شرکت خود وارد کنید، می توانید این کار را انجام دهید.اضافه کردن نمادها - در مرحله بعد، می توانید پنج نماد مانند خورشید، کتاب، درخت، پرنده و غیره را که دوست دارید در لوگوی خود مشاهده کنید، اضافه کنید.ایده های لوگو را دریافت کنید 

- بر اساس ورودی ها و انتخاب های شما، سازنده لوگو ده ها ایده لوگو ارائه می دهد. شما می توانید آنها را با هم مقایسه کنید و یکی از لوگوها را انتخاب کنید که با شخصیت برند شما مطابقت دارد.لوگوی خود را سفارشی کنید - در صورت لزوم، لوگو را با استفاده از ابزار با تغییر هر چند بار که می خواهید برای رضایت خود سفارشی کنید.دانلود و استفاده - پس از اتمام فرآیند، لوگو را دانلود کنید و آن را به هویت تجاری خود تبدیل کنید.بنابراین، اینها نکاتی است که باید هنگام استفاده از سازنده لوگو رعایت کنید. اما بدانید که این یک ابزار است و غرایز خلاقانه شما عمدتاً طراحی را منحصر به فرد و چشمگیر می کند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P0On
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر