جعبه ابزار چیست؟

جعبه ابزار چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
abzarmall123

جعبه ابزار یک واحد ذخیره سازی است که عمدتاً برای سازماندهی، حمل و محافظت از ابزارها استفاده می شود. آنها را می توان برای تجارت، سرگرمی یا DIY استفاده کرد، و محتوای آنها بسته به هنر و نیاز مالک متفاوت است. تصور کنید همه ابزارها را در خانه دارید اما در تلاش برای یافتن آنها در صورت لزوم یا ذخیره آنها در یک مکان برای استفاده آماده هستید. جعبه ابزار به شما امکان می دهد تمام ابزارهای لازم را در یک مکان سازماندهی کنید و فضای ذخیره سازی خود را بهینه کنید و گاراژ را تمیز نگه دارید.

این راهنما به خریداران جعبه ابزار توضیحات مفصلی در مورد انواع جعبه ابزار و کاربردهای رایج آنها ارائه می دهد. این راهنما همچنین بر مزایا و معایب انواع مختلف جعبه ابزار تمرکز دارد. با پیروی از راهنمای خرید جعبه ابزار ، خریداران باید بتوانند بهترین جعبه ابزار را انتخاب کنند که کاملاً با نیازهای آنها مطابقت دارد.

فهرست انواع جعبه ابزار و موارد استفاده از آنها

جعبه ابزار می تواند به چندین نوع ذخیره سازی، شکل و ظرفیت نگهداری ابزار اشاره داشته باشد. این می تواند به معنای یک جعبه کوچک قابل حمل باشد که می تواند چند پین و مهره را به محل پروژه حمل کند یا یک سیستم ذخیره سازی بزرگ که روی چرخاننده ها برای حمل تجهیزات پزشکی قانونی پیشرفته تنظیم شده است. جعبه ابزار مدرن به دلیل امکان اقتصادی و قابلیت تولید انبوه عمدتاً فلزی یا پلاستیکی است، اگرچه چوب اولین انتخاب برای جعبه ابزارهای ساخته شده در ابتدا بود.

جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار پلاستیکی روشی سریع، موثر و ارزان برای ذخیره ابزار شما برای استفاده در کارهای روزمره است. اینها اغلب به عنوان جعبه های خالی نامیده می شوند زیرا عمدتاً برای نگهداری ابزارها در جایی مانند داخل خانه، گاراژ یا محل کار استفاده می شوند. با افزودن ابزارهای بیشتری مانند پین، پیچ و میخ، یک جعبه ابزار می تواند مهم و همچنین بادوام باشد - برای دسترسی سریع به ابزار. مهم نیست که با چه موادی انتخاب می کنید، به دنبال جعبه ابزاری باشید که برخی از موارد اضافی سازمانی را ارائه می دهد.

بسیاری از جعبه‌ابزارها دارای کشوهایی هستند که به شما امکان می‌دهند ابزارهای خود را برای دسترسی آسان چیدمان و سازماندهی کنید، همراه با سینی‌ها و سازمان‌دهنده‌های قابل جابجایی. همچنین می‌توانید جعبه ابزاری با سینی‌ها یا سطل‌هایی که هنگام باز کردن به سمت بیرون پخش می‌شوند، انتخاب کنید. اگر ابزار شما در محل کار یا در فضای باز گذاشته می شود، ایده خوبی است که برای امنیت به دنبال جعبه ابزار با درب قفل شونده باشید.

برای اطلاع از قیمت آچار بر روی لینک کلیک نمائید. 

جعبه ابزار آلومینیومی

آلومینیوم یک انتخاب محبوب است زیرا هم قوی و بادوام است و هم مانند پلاستیک سبک است. قیمت جعبه ابزار آلومینیومی کمی بیشتر از جعبه ابزار پلاستیکی است، اما عمر طولانی تری دارند. این جعبه ها در بخش هایی مانند هوانوردی، حمل و نقل و مواد شیمیایی که دوام و سبک وزن کلید کسب و کار است، بسیار ترجیح داده می شوند.

جعبه ابزار فولادی

اگر به دنبال مواد بسیار سنگین هستید، جعبه ابزار فولادی بهترین انتخاب شماست. این مدل ها برای دوام استثنایی، استحکام و مقاوم در برابر سایش طراحی شده اند. در حالی که فولاد می‌تواند کمی گران‌تر باشد، اما مراقبت از آن‌ها نیز آسان است و معمولاً بسیار طولانی‌تر از سایر گزینه‌ها دوام می‌آورند و جایگزین خوبی برای استفاده حرفه‌ای و صنعتی می‌شوند. اینها در جایی استفاده می شوند که ایمنی و حفاظت ابزار یا تجهیزات کلید تجارت است.

جعبه های ابزار Cantilever

این جعبه ابزار در طراحی منحصر به فرد و حرفه ای با دو یا چهار قفسه همراه با یک سینی پایین برای پشتیبانی بیشتر بار عرضه می شود. قفسه های جداگانه فضای سازمانی بیشتری را فراهم می کند، که بسیار عالی است زیرا به شما امکان می دهد بدون انباشتن ابزار روی یکدیگر به راحتی به ابزار خود دسترسی داشته باشید. این باعث می شود که آن را برای نجاران، متخصصان بازسازی و هر حرفه ای دیگری که با کارهای ساختمانی سر و کار دارند و دسترسی سریع به ابزار و زمان برایشان کلیدی است، انتخابی عالی باشد.

طراحی ارگونومیک این مدل ها به شما این امکان را می دهد که حتی در هنگام حمل بارهای سنگین جعبه را بلند و حمل کنید. جعبه با بدنه فولادی برای استحکام بیشتر ساخته شده است. این بدان معنی است که می توان آن را بارها و بارها بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

جعبه ابزار ضد آب

این جعبه ابزار دارای یک مهر و موم آب همه جانبه است که ذخیره سازی ایمن و خشک را تضمین می کند و هنگام حمل لنج ها، پزشکی قانونی و تجهیزات تست بسیار مورد تقاضا هستند. این جعبه ها از فوم ساختاری برای استحکام بیشتر ساخته شده اند و دارای ظرفیت ذخیره سازی فوق العاده بزرگ با درب برای باز شدن آسان هستند. دستگیره نرم ارگونومیک سخت، امکان حمل بارهای سنگین را به راحتی فراهم می کند و چفت های بزرگ فلزی ضد زنگ، بسته شدن و ذخیره سازی ایمن را فراهم می کنند.

برای خرید پیچ گوشتی همه کاره بر روی لینک کلیک نمائید.

نکاتی که هنگام خرید آنلاین جعبه ابزار باید به آن توجه کنید:

رنگ و پوشش

در حالی که همه رنگ‌ها را می‌توان برای جعبه ابزار در مصارف خانگی در نظر گرفت، پوشش یا کدهای رنگی خاص طبق استانداردهای ایمنی و مقررات برای مقاصد صنعتی بسیار ضروری است.

نیازهای ذخیره سازی را تعیین کنید

نیاز هر فرد به ابزار و فضای ذخیره سازی نیز متفاوت است. یک نجار حرفه ای به جعبه ابزار متفاوتی نسبت به یک صاحب خانه معمولی نیاز دارد که فقط کارهای تعمیر کوچک را تعمیر کند و نیاز مکانیک به ابزار بسیار متفاوت خواهد بود. مقدار ابزاری که یک فرد در اختیار دارد باید به صورت ارگونومیک در یک جعبه بدون ایجاد موانع اضافی در جابجایی یا بسته شدن ایمن نگهداری شود.

کسی که می خواهد برخی از ابزارهای اساسی را برای تعمیرات ساده خانه ذخیره کند، مانند چند چکش، انبردست، و پیچ گوشتی،من فقط به یک جعبه ابزار کوچک برای گفتن یک جعبه ابزار اساسی نیاز دارم تا نیازهای او را برآورده کنم. با این حال، شخصی که اتومبیل های کلاسیک را به عنوان سرگرمی بازسازی می کند یا صاحب یک گاراژ است، برای نگهداری مجموعه بزرگی از ابزار به چیزی بسیار گسترده تر نیاز دارد.

ظرفیت بار

ظرفیت بارگیری جعبه ابزار با موادی که تولید می شود و طرحی که برای آن ساخته شده است تعیین می شود. نوع ابزاری که شخصی برای قرار دادن در جعبه انتخاب می کند تعیین کننده وزنی است که جعبه ابزار می تواند نگه دارد. هر جعبه ابزار دارای ظرفیت ذخیره سازی تعیین شده یا از پیش تنظیم شده برای آگاهی مالک از حد آستانه ذخیره سازی است و از هر نوع حادثه در حین حمل و جابجایی جلوگیری می کند. در حالی که جعبه ابزارهای کوچک با جعبه ابزارهای کم وزن 5 کیلوگرم عرضه می شوند، می توانند وزن تا 50 کیلوگرم را با چرخ هایی که برای تحرک به آن متصل شده اند، حفظ کنند.

قابلیت حمل

ابزارها می توانند بسیار سنگین باشند، و اگر نیاز به حمل و نقل داشته باشند، ممکن است برای تسهیل حمل و نقل، وزن را بین چندین جعبه ابزار تقسیم کنید. تصور کنید دوست شما در کار تعمیر گیر کرده است و به ابزاری که دارید نیاز دارد، اما جعبه ابزار شما برای بلند کردن یا تسهیل حمل و نقل بسیار سنگین است، بنابراین هنگام خرید جعبه ابزار باید قابلیت حمل و نقل را در نظر گرفت.

منبع: https://www.industrybuying.com/

 

نظرتان را بنویسید