ثبت نام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد

ثبت نام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400 به منظور اعلام آمادگی برای تحصیل در رشته محل قبولی ذخیره خود، می بایست به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و مراحل تکمیل فرم اعلام آمادگی را که به صورت اینترنتی می باشد، پشت سر گذارند.




سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از متقاضیان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400 به منظور اعلام آمادگی برای تحصیل در رشته محل قبولی ذخیره، ثبت نام بعمل می آورد. ثبت نام قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org انجام می شود. داوطلبان ضمن آشنایی با نحوه ثبت نام این مرحله می توانند نسبت به اعلام آمادگی خود برای تحصیل و پذیرش در رشته محل قبولی ذخیره اقدام کنند. 

بر این اساس کلیه متقاضیان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400، باید در مهلت قانونی ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده و فرم اینترنتی اعلام آمادگی را تکمیل نمایند. امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این مرحله به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد انجام می گیرد. برای آشنایی بیش تر داوطلبان درخصوص ثبت نام قبولی های ذخیره 1400 در ادامه به بررسی جزئیاتی مانند زمان و نحوه ثبت نام قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 1400 می پردازیم.   



زمان ثبت نام قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 1400
بر اساس اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در کارنامه اعلام نتایج دانشگاه آزاد خود با نتیجه ذخیره روبه رو شدند در صورت علاقه به تحصیل در آن رشته محل می بایست فرم اعلام آمادگی را تکمیل کنند. این فرم به منظور تشخیص متقاضیان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد در کد رشته محل مربوطه و گرینش بالاترین ترازها از میان متقاضیان می باشد تا ظرفیت باقی مانده هر رشته محل دانشگاه آزاد از این طریق تکمیل شود.



سال گذشته به دلیل تعویق کنکور سراسری قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 1400 از 11 تا 17 آبان ماه فرصت داشتند به سایت azmoon.org مراجعه کرده و از طریق لینک مربوطه فرم اعلام آمادگی تحصیل در رشته محل قبولی دخیره دانشگاه آزاد 1400 را تکمیل کنند. هنوز زمان ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد 1400 مشخص نیت اما پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری کنکور 1400 در موعد مقرر، ثبت نام این مرحله از پذیرش دانشگاه آزاد مطابق هر سال و در شهریور ماه صورت گیرد.





به محض مخص شدن زمان ثبت نام قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 1400، اطلاع رسانی لازم از طریق این مقاله صورت می گیرد.



بیشتر بخوانید: قبولی ذخیره دانشگاه آزاد چیست




راهنمای ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد 1400
با توجه به اینترنتی بودن اعلام آمادگی برای تحصیل در رشته محل قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400، داوطلبان باید مراحل این فرایند را مورد بررسی قرار داده و با آگاهی از تصمیم خود، فرم اعلام آمادگی را در سایت دانشگاه آزاد تکمیل نمایند تا ظرفیت دانشگاه محل قبولی مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس بالاترین تراز، نتایج این مرحله اعلام گردد.



مراحل تکمیل فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400



ورود به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org

کلیک بر روی گزینه سامانه اعلام آمادگی به منظور ثبت نام ویژه ذخیره های آزمون سراسری سال 1400

درج کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد


راهنمای تصویری نحوه تکمیل فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400



1. متقاضیان لازم است بعد از ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بر روی گزینه، اعلام آمادگی به منظور ثبت نام ویژه ذخیره های آزمون سراسری سال 1400 کلیک کنند.







2. در این مرحله داوطلبان با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه ازاد 1400 وارد فرم اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد می شوند.









این تصاویر مربوط به سال گذشته می باشد، به محض آغاز ثبت نام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400، تصاویر بروز رسانی شده و لینک مستقیم در این قسمت قرار می گیرد.



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره های دانشگاه آزاد









متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص نحوه تکمیل فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400 می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شده و از تجربیات و راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به این حوزه مطلع گردید.

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد به چه صورت تکمیل می شود؟
فرم اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی تکمیل می شود که جزئیات دقیق تکمیل این فرم در متن مقاله ارائه شده است.




2- آیا همه متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد می توانند فرم اعلام آمادگی را تکمیل کنند؟
مطابق متن مقاله، تنها داوطلبانی می توانند نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند که در کارنامه اعلام نتایج دانشگاه آزاد خود، به عنوان قبولی ذخیره اعلام شده باشند.




3- متقاضیان برای تکمیل فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد چه زمانی باید مراجعه کنند؟
معمولا چند روز پس از اعلام نتایج نهایی لینک ثبت نام قبولی های ذخیره فعال می گردد که زمان در نظر گرفته شده برای تکمیل فرم اعلام آمادگی در متن مقاله گفته شده است.

منبع : ثبت نام قبولی ذخیره دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVx7
نظرتان را بنویسید