ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه تهران 1400 - 1401

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه تهران 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پردیس کیش دانشگاه تهران بر اساس شیوه نامه بررسی سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 از 8 خرداد ماه دانشجو می پذیرد .


بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه اختصاصی (بررسی پیشینه تحصیلی) می‌رساند؛ چنانچه شرایط مندرج در شیوه نامه، را دارند، می‌ توانند از روز شنبه 1400/03/08 تا پایان وقت اداری دوشنبه 1400/03/31 جهت انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی در رشته مورد علاقه و بارگذاری مدارک و اطلاعات لازم، به سامانه ems1.ut.ac.ir مراجعه نمایند. (راهنمای گام به گام ثبت نام، در وبگاه پردیس بین المللی کیش به نشانی kish.ut.ac.ir، بخش " فراخوان پذیرش دانشجو" موجود است، آن‌ را ببینید).


گفتنی است، اطلاع رسانی به متقاضیان، منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا وبگاه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir صورت می‌پذیرد. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد صرفا از طریق بررسی پیشینه تحصیلی خواهد بود. خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایید.


توجه: متقاضیان موظف‌اند، در بازه‌ی زمانی مقرر، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند. به درخواست‌های ارسالی خارج از زمان ثبت‌نام، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع : ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه تهران 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qKrG
نظرتان را بنویسید