فیشیال چیست و چه فوایدی دارد؟

فیشیال چیست و چه فوایدی دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لبخندشاپ

فیشیال یک راه عالی برای شارژ مجدد پوست و خلاص شدن از شر آلودگی ها است، در حالی که شما می توانید در همان زمان آرامش داشته باشید. در واقع، این یک جلسه پیوند عالی بین دوستان است، به خصوص اگر بیش از حد کار می کنید و به دنبال کمی نوازش هستید.

با این حال، برخی از افراد به دلیل کشیدن پوست از انجام فیشال واهمه دارند. برخی ادعا می‌کنند که این درد به اندازه‌ای است که آنها را بیهوش می‌کند، در حالی که برخی دیگر می‌گویند درد آنقدر شدید است که آنها را به گریه می‌اندازد. در اینجا چیزی است که باید در اولین عمل فیشیال  خود انتظار داشته باشید.

شما می توانید سوتینگ ماسک اکلادو و سایر محصولات اکلادو را از فروشگاه تخصصی لبخند شاپ تهیه و خریداری نمایید.

 

با کارشناس خود ملاقات کنید

اول از همه: فیشال معمولاً یک تجربه آرامش بخش است، مشروط بر اینکه توسط یک متخصص زیبایی مجاز انجام شود. یک متخصص زیبایی یک متخصص دارای مجوز است که حداقل 300 تا 1500 ساعت آموزش را گذرانده است و در آزمون کتبی و عملی تحت نظارت دولت گذرانده است که به آنها امکان می دهد در آنجا تمرین کنند. آنها اجازه دارند روی اپیدرم یا لایه بیرونی پوست کار کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در درمان‌های خاصی مانند میکرودرم ابریژن، درمان‌های LED و لایه‌برداری‌های شیمیایی سبک و غیره تخصص داشته باشند. تحت دستان باتجربه آنها، پوست شما ایمن و امیدوارم عاری از آسیب باشد.

 

فیشیال  101: در اولین بار چه چیزی را باید انتظار داشت؟

درک فیشیال 

اکنون که می دانید باید از خدمات یک متخصص زیبایی استفاده کنید، با دانستن اینکه از پوست شما به درستی مراقبت می شود، آرامش بیشتری خواهید داشت. همانطور که گفته شد، فیشیال  مجموعه ای از درمان های مراقبت از پوست برای فیشیال  شما با هدف لایه برداری پوست، از بین بردن ناخالصی ها و پوست مرده است. معمولاً در سالن های زیبایی، اسپاهای روزانه و حتی مطب متخصص پوست شما انجام می شود. برخی از متخصصان پوست هستند که متخصصان زیبایی را در مطب خصوصی خود استخدام می کنند.

 

درمان فیشیال  معمولا از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر متفاوت است. این می تواند به اندازه ماساژی باشد که در آن یک ماساژ کامل بدن در بسته به شما داده می شود، یا موارد دیگر که در آن فقط اصول اولیه به شما داده می شود. اساساً، درمان فیشیال  معمولاً شامل بخار دادن، لایه برداری و استخراج است. سایر ارائه دهندگان از ماسک های فیشیال ، لایه برداری و ماساژ فیشیال  استفاده می کنند. این اساساً به بسته ای که خریداری می کنید و ارائه دهنده شما بستگی دارد.

نحوه انجام فیشال فیشیال ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنیم - در حالی که طرح کلی زیر نحوه انجام یک فیشال عمومی را نشان می دهد، این فرآیند ممکن است بسته به آبگرمی که بازدید می کنید یا بسته هایی که خریداری می کنید متفاوت باشد.آماده سازی – بسته به جایی که قرار است فیشیال  خود را انجام دهید، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید این است که برای آن آماده شوید. اگر بعد از آن ماساژ کامل بدن را انجام دهید، برخی از اسپاها شما را به یک لباس راحت تبدیل می کنند. برخی به شما حمام پا با ماساژ شانه می دهند، در حالی که برخی دیگر به سادگی از شما می خواهند که به منطقه درمان بروید. مورد علاقه خاص زمانی است که متخصص زیبایی از شما می خواهد که روی تخت دراز بکشید و به شما یک ماساژ سریع شانه و فیشیال  می دهد و به دنبال آن بوی روغن های آرامش بخش مانند اسطوخودوس می آید.

 آماده سازی معمولاً به بسته ای که خریداری کرده اید بستگی دارد.پاکسازی – برخی از اسپاها از شما می خواهند که فیشیال  خود را با یک صابون مخصوص با مجموعه ای از دستورالعمل ها بشویید. به عنوان مثال، برخی از اسپاها دارای صابون های خاص برای انواع پوست هستند، مانند پوست های چرب یا خشک. از سوی دیگر، برخی از شما می خواهند که روی یک تخت راحت دراز بکشید و متخصص زیبایی فیشیال  شما را برای شما شستشو می دهد.این پاکسازی فیشیال  معمولاً بسیار تسکین دهنده است. متخصص زیبایی شما از محصولات ملایم برای تمیز کردن ملایم پوست شما با ضربه های ملایم و متوسط ​​استفاده می کند. همچنین به عنوان یک ماساژ عمل می کند و در نتیجه شما را بیشتر آرام می کند.

لایه برداری – 

بعد از پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست، در مرحله بعدی با یک لایه برداری هیجان انگیز مواجه خواهید شد. برخی از اسپاها از لایه بردارهای ملایم استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از اسکراب فیشیال  ساده تر استفاده می کنند. در هر فیشیال ، هدف از فرآیند لایه برداری خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی های پوستی است که در پوست جاسازی نشده اند. متخصص زیبایی این را پاک می کند و شما برای مرحله بعدی آماده خواهید بود.بخارپز کردن - برخی از اسپاها از این قسمت صرف نظر می کنند، اما برخی دیگر فکر می کنند این یک ضرورت است. بخار دادن به باز کردن منافذ پوست شما کمک می کند تا پوست شما بهتر برای استخراج آماده شود - به این معنی که بگوییم آنقدرها آسیب نخواهد دید. متخصص زیبایی معمولا بخاری را روشن می کند و آن را در جهت کلی فیشیال  شما قرار می دهد. از شما پرسیده می شود که آیا می توانید به درستی نفس بکشید یا به هر طریقی ناراحت هستید. اگر ناراحت هستید باید صحبت کنید، زیرا باید 10 تا 15 دقیقه زیر بخار باشید.

استخراج - بعد از بخار دادن، چالش برانگیزترین بخش بیشتر فیشال ها می آید - استخراج! با این حال، نگران نباشید. زیر دست یک متخصص زیبایی ملایم، نباید به درد بخورد. در واقع، اکثر افراد در طول این فرآیند به خواب می روند! متخصص زیبایی، ناخالصی‌های پوستی را که در لایه بیرونی پوست شما وجود دارد - که شامل آکنه خفیف، جوش‌های سرسیاه و سرسفید می‌شود، پاک می‌کند. 

اگر چیزی بیش از حد عمیق است، متخصص زیبایی باید به متخصص پوست توصیه کند تا آن را استخراج کند. آن‌ها معمولاً آکنه‌ای را که در شرف ترکیدن است یا آکنه‌ای که آماده ترکیدن نیست، لمس نمی‌کنند.اتمام کار - باز هم، این روش از آبگرم به اسپا متفاوت است. برخی از روشی ساده استفاده می کنند و یک حوله سرد روی فیشیال  شما قرار می دهند تا منافذ را ببندند. برخی دیگر از لیزر ملایم روی ماسک گاز استفاده می کنند. همچنین به شما امکان لایه برداری شیمیایی و ماسک فیشیال  داده می شود.لایه برداری شیمیایی و ماسک های مختلف فیشیال  وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. 

این موارد به نیاز شما بستگی دارد - به عنوان مثال، ماسک های فیشیال  برای پوست های مستعد آکنه، برای روشن کردن پوست، برای پوست های چرب وجود دارد. فیشال برای مردان به همان اندازه برای زنان مفید است. متخصص زیبایی شما توصیه می کند که کدام ماسک فیشیال  برای نوع پوست شما بهترین است.در وبلاگ دیگری در مورد انواع لایه برداری شیمیایی و اینکه چگونه می توانید از آنها بهره مند شوید صحبت خواهیم کرد. همچنین پوست الماس وجود دارد که در بین کسانی که می خواهند پوستی شفاف و بدون نیش لایه برداری شیمیایی داشته باشند بسیار محبوب است.

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QQR7
مطلب بعدی
بهترین ماسک صورت
نظرتان را بنویسید