به آخرین خرید خود فکر کنید. چرا آن برند خاص را خریدید؟ آیا این یک خرید مهم و لازم بود یا چیزی که واقعاً به آن نیاز داشتید؟ اکنون که در مورد آن فکر میکنید، احتمال دارد که آن را به این دلیل خریداری کردهاید که طراحی بسته بندی شما را جذب کرده است. بله، ممکن است به شامپو نیاز داشته باشید، اما آیا به آن مارک خاص نیاز داشتید؟ یک شامپو با بطری براق و گران قیمت؟ نه، اما شما آن را خریدید، زیرا فکر میکردید که حس منحصر به فردی به شما دست میدهد.
اهمیت طراحی بسته بندی: چگونه بسته بندی بر فروش شما تأثیر میگذارد؟

ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر