معرفی کیف پول Coinpot و سایت های کسب درآمد متصل به آن

معرفی کیف پول Coinpot و سایت های کسب درآمد متصل به آن
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
waystoearnmoney
معرفی کیف پول Coinpot و سایت های کسب درآمد متصل به آن:
کیف پول Coinpot یک کیف پول واسطه است که از پنج ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین (Doge)، لایت کوین (LTC) و دش (ِDash) پشتیبانی میکند. یکی از ویژگی های خوب این کیف پول، توانایی تبدیل ارزها به یکدیگر است.

کیف پول Coinpot از 6 سایت پشتیبانی می کند. 3 سایت پرداختی بیت کوین، 1 سایت پرداختی لایت کوین، 1 سایت پرداختی دوج کوین و 1 سایت هم پرداختی دش

آموزش ثبت نام در کیف پول Coinpot:

ابتدا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://coinpot.co

در صفحه باز شده روی دکمه Register کلیک کنید.

* Email address: ایمیل خود را وارد کنید.
* Password: یک رمز عبور وارد کنید.
* Confirm password: تکرار رمز عبور را وارد کنید.
* Human verification: : تیک کد امنیتی گوگل را بزنید.
* Please tick to confirm that you accept our terms of service: تیک تایید قوانین سایت را بزنید.

اکنون به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

از بخش Sign in وارد سایت شوید.

* Email address: ایمیلی که برای ثبت نام وارد کردید.
* Password: رمز عبوری که برای ثبت نام وارد کردید.
* 2FA code: اگر می خواهید برای امنیت بیشتر، رمز عبور دوم داشته باشید، این قسمت را پر کنید. در غیر این صورت، نیازی به پر کردن آن نیست.

روش کسب درآمد از سایت های زیرمجموعه Coinpot:
در همه سایت های زیر، با همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید، ثبت نام کنید. با هر بار Claim، مقداری ارز دیجیتال و 3 توکن دریافت می کنید که همه آنها در کیف پول Coinpot جمع آوری می شوند. سپس می توانید بعد از رسیدن به حدنصاب، آنها را برداشت کنید.

1- سایت Bitfun: به لینک زیر مراجعه کنید. سپس روی دکمه Register کلیک کرده و در صفحه باز شده، همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید را در قسمت Email Address، وارد کنید و در قسمت Password، یک رمز عبور دلخواه وارد کرده و ثبت نام کنید.

http://yon.ir/qFXMW

2- سایت Bonus Bitcoin: به لینک زیر مراجعه کنید. سپس روی دکمه Register کلیک کرده و در صفحه باز شده، همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید را در قسمت Email Address، وارد کنید و در قسمت Password، یک رمز عبور دلخواه وارد کرده و ثبت نام کنید.

http://yon.ir/998ll

3- سایت Moon Bitcoin: به لینک زیر مراجعه کنید. سپس همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید را در قسمت Email Address وارد کنید و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

http://yon.ir/3hWRf

4- سایت Moon Cash: به لینک زیر مراجعه کنید. سپس همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید را در قسمت Email Address وارد کنید و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

http://yon.ir/yQxOK

5- سایت Moon Dash: به لینک زیر مراجعه کنید. سپس همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید را در قسمت Email Address وارد کنید و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

http://yon.ir/AP1Mw

6- سایت Moon Dogecoin: به لینک زیر مراجعه کنید. سپس همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید را در قسمت Email Address وارد کنید و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

http://yon.ir/NruXx

7- سایت Moon Litecoin: به لینک زیر مراجعه کنید. سپس همان ایمیلی که برای ثبت نام در کیف پول Coinpot وارد کرده اید را در قسمت Email Address وارد کنید و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

http://yon.ir/zKYPE

نکته 1: توکن های کسب شده، قابلیت تبدیل به ارز دیجیتال را دارند.

نکته 2: سعی کنید حتما روزی یکبار به همه سایت های زیر سر بزنید و Claim انجام دهید.

نکته 3: هر چه فاصله بین Claim ها کوتاهتر باشد، ارز دیجیتال بیشتری به دست می آورید.

نکته 4: سایت Coinpot دارای چالش روزانه و ماهانه هم هست که هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید، توکن بیشتری دریافت می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت Challenges در منوی گوشه سمت چپ، مراجعه کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mW2E
نظرتان را بنویسید