مشاوره تحصیلی رایگان برای ورود به رشته های تجربی بدون کنکور

مشاوره تحصیلی رایگان برای ورود به رشته های تجربی بدون کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

دریافت مشاوره تحصیلی جهت کسب آمادگی برای آزمون های مختلف و برنامه ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی می باشد. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پر رنگ تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته است. امروزه بسیاری از خانواده ها درگیر آزمون های تیزهوشان و یا کنکور فرزندانشان می باشند و فرصتی برای مراجعه حضوری برای مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه را ندارند. به همین دلیل، مشاوره تلفنی یا آنلاین می تواند گزینه بسیار مناسبی برای این افراد باشد. بسیاری از سایت ها وجود دارند که به صورت آنلاین در زمینه های مختلف به افراد مشاوره می دهند تا سهولت و راحتی را برای افراد فراهم کنند.

در سال های اخیر لیست رشته های بدون کنکور زیرشاخه تجربی دستخوش تغییرات بسیار زیادی بود حتی در بازه زمانی بسیار کوتاهی افراد می توانستند به صورت بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی هم ثبت نام کنند، اگر قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارید به شما توصیه می کنیم تا قبل از انتخاب رشته ای به خصوص از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس حاصل فرمایید تا به کمک مشاورین ایران تحصیل بهترین رشته را انتخاب نمایید؛ توجه داشته باشید در صورتی که قصد شرکت در کنکور را نداشته باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از رشته های بدون کنکور تجربی است، به همین دلیل توضیه می کنیم با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی اقدام به انتخاب رشته تجربی بدون کنکور مناسب خود نمایید.

معرفی رشته های ارائه شده بدون آزمون در دانشگاه آزاد و سراسری 1401

رشته تجربی یکی از رشته های پرطرفداری است که هر ساله رقابت سنگینی میان داوطلبان آن جهت ورود به دانشگاه وجود دارد اما برخی از داوطلبان گروه آزمایشی رشته تجربی به دلایل مختلف نمی توانند در کنکور شرکت کنند یا در رشته مورد نظر خود قبول نمی شوند و به همین علت بسیاری از این افراد علاقمند به ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی هستند.

هر سال سازمان سنجش طی اعلامیه ای لیست رشته های بدون کنکور رشته تجربی را ارائه می دهد. بنابراین داوطلبان پذیرش در هریک از این رشته ها می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از اسامی رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد و سراسری اطلاع یابند که در ادامه به چند مورد از این رشته‌ها اشاره می کنیم. همچنین در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در مورد رشته های بدون کنکور تجربی می توانید با مشاوران مجرب و کار آزموده آکادمی ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

منظور از مشاوره تحصیلی برای رشته های بدون کنکور تجربی چیست؟

انتخاب رشته‌ بدون کنکور تجربی می تواند تاثیر زیادی در سرنوشت داوطلبان داشته باشد. لذا انتخاب دقیق و درست نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد که مشاوران ایران تحصیل با چندین سال سابقه در زمینه مشاوره کنکور می توانند به شما کمک نمایند تا یک انتخاب رشته صحیح و اصولی داشته باشید. علاوه بر این می توانند در مورد نحوه ثبت نام و زمان دقیق انتشار دفترچه اسامی رشته‌ های بدون آزمون تجربی 1401 و نیز شهریه هر کدام از رشته ها به شما مشاوره دهند. 

✔️در ارتباط با نحوه پذیرش داوطلبان در رشته تجربی باید گفت سازمان سنجش پذیرش دانشجویان را بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم در رشته انتخابی آن‌ها انجام می دهد.

✔️طبق مصوبه بیست و سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۱۳۹۹ داوطلبانی که در رشته های تجربی بدون آزمون پذیرش شوند و با اعلام نتایج مشخص گردد که در رشته های با آزمون نیز پذیرفته شده اند، در صورتی که تمایل داشته باشند در رشته های با آزمون تحصیل کنند می‌توانند شهریه اخذ شده و مدارک خود را از دانشگاه مورد ثبت نام دریافت نمایند و تمامی دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه های آزاد موظف همکاری با داوطلب هستند.

✔️داوطلبان می توانند با توجه به علاقه خود در هر کدام از رشته های بدون کنکور تجربی ثبت نام نمایند، اما باید توجه داشته باشند ضرایب تعیین شده برای سوابق تحصیلی هر رشته متفاوت است.
 

خلاصه مطالب

کنکور سدی بزرگ برای علاه مندان به تحصیل در رشته پزشکی بوده و هست، اما این در حالیست که اگر شما به پای صحبت مشاوران تحصیلی بنشینید متوجه خواهید شد که می توانید بدون کنکور هم اقدام به تحصیل در رشته های زیرشاخه تجربی نمایید، به همین دلیل است که به همواره به شما توصیه می کنیم تا اگر فکر می کنید به صورت با ازمون و از طریق شرکت در آزمون سراسری نمی توانید وارد دانشگاه شوید نگاهی هم به رشته های بدون کنکور زیر شاخه تجربی بیاندازید.

 

منبع

https://irantahsil.org//مشاوره-تحصیلی/


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mBQA
نظرتان را بنویسید