ثبت نام آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید

ثبت نام آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup1
ثبت نام آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید 99 – 1400 و اشاره به نکات بسیار مهمی حول این ثبت نام پراهمیت نقطه هدف متن پیش روی شماست. در مقاله حاضر به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته مهندسی مکانیک ساخت و تولید 99 و بازار کار رشته مهندسی مکانیک ساخت و تولید پرداخته شده است.

مهندسی مکانیک که اغلب دانشجویان و اساتید این رشته با تعصب فراوان آن را مادر علوم مهندسی و مهم ترین و مهندسی ترین این علوم می دانند، حقیقتا هم از رشته های تحصیلی قدیمی و بسیار پرطرفدار در میان بچه های فنی و مهندسی محسوب می شود. مهندسین این رشته به طراحی، ساخت و راه‌ اندازی دستگاه‌ های مختلف در صنایع مختلف و انواع ماشین ها از جمله خودرو ها می پردازند. تهیه و ساخت دستگاه‌هایی که انرژی‌ های مختلف مثل انرژی خورشیدی، انرژی هسته‌ای و انرژی شیمیایی را به کار می‌گیرند نیز می تواند در این رشته مورد مطالعه قرار می گیرد.

به خاطر وجود گرایش ها و حیطه های گسترده کاری برای رشته مهندسی مکانیک، فارغ التحصیل این رشته می تواند در شرکت های طراحی و ساخت قطعات ، طراحی و ساخت ماشین آلات، صنایع پزشکی و داروسازی، صنایع نظامی، هوافضا، شرکت های مشاوره ای و پیمانکاری و حتی شرکت های نفتی مشغول به کار شود. قطعا تسلط بر نرم افزار های خاص این رشته سهم بسیار زیادی در جذب شما به عنوان یک مهندس مکانیک کارآمد خواهد داشت.با ما همراه شوید.

شما می توانید سوالات خود را درباره ی ثبت نام آزمون دکتری 99، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مختص ثبت نام دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید 99 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ بپرسید.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071614 (بدون پیش شماره)

شماره تماس مخصوص استان تهران 9092301613
لیست دروس آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید 99

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی مکانیک ساخت و تولید 99 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری رشته مکانیک ساخت و تولید مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (ریاضیات مهندسی) و كارشناسی ارشد شامل (آنالیز شكلدادن فلزات ـ متالورژی در تولید ـ ابزارشناسی و ماشینكاری پیشرفته)
استعداد تحصیلی
زبان انگلیسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5PyX
نظرتان را بنویسید