سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ثبت نام مدارس تیزهوشان آغاز شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهشواشن را دارند میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. لذا توجه داشته باشید که جهت ثبت نام در هر پایه باید از سامانه همان پایه اقدام نمایید. همچنین قبل از ثبت نام دفترچه پذیرش را مطالعه نمایید تا از تمامی شرایط و ضوابط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نماید.
زمان و سایت و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400
داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه هفتم می توانند با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام به ثبت نام خود نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 - 1400 از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند . متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 جهت ثبت نام باید از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اقدام نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 26 بهمن شروع خواهد شد
زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 نیز از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام اقدام به تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات دانش آموزی خود نمایند .ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 26 بهمن شروع خواهد شد .
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9wM8
نظرتان را بنویسید