سئو سایت مبلمان

سئو سایت مبلمان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

با توجه به اینکه استفاده از اینترنت و فضای مجازی در سراسر دنیا رواج پیدا کرده است، کاربران زیادی از این فضا برای خرید اقلام مختلف استفاده می کنند.

این امر باعث شده تا فروشندگان در زمینه های مختلف از پتانسیل این فضا برای فروش هر چه بیشتر اقلام خود استفاده کنند.

یکی از مشاغلی که وب سایت را به عنوان کمک بزرگی در بهبود کسب و کار اینترنتی خود می شناسند، تجارت مبلمان است.

با طراحی سایت خود بخصوص طراحی سایت مبلمان، می توانید یک ویترین در سراسر جهان برای نمایش محصولات خود داشته باشید و فرآیند فروش را بسیار گسترده تر و ساده تر کنید.

طراحی سایت و بهینه سازی آن یک فرآیند بسیار تخصصی است که نیاز به مهارت و حوصله دارد. پس از طراحی سایت و افزودن کاتالوگ محصولات، نوبت به جذب مخاطب و سوق دادن کاربران بیشتر به سایت می رسد.

برای این منظور به ابزاری به نام سئو نیاز دارید. بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو یا سئو یک مهارت خاص و مهم است که به دیده شدن و رتبه بندی سایت شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. در انتهای این مسیر می توانید ترافیک بیشتری کسب کنید و برند خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید.

به این ترتیب فروش سایت شما روز به روز افزایش می یابد. پس برای رسیدن به این سایت مهم و سئو چه اقداماتی باید انجام دهید؟ به کدام شرکت خدمات سئو مراجعه کنید و چقدر باید برای خدمات سئو باید هزینه کنید؟

سئو سایت مبلمان

سئوی فروشگاه مبلمان چیست و چه تفاوتی با سایر سایت ها دارد؟

سئو سایت فروشگاهی مبلمان شامل یک سری فرآیندهاست که با اجرای آن ها سایت فروشگاهی در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر می شود و در نتیجه سایت شما بازدید بیشتری و کاربران بیشتری خواهد داشت.

با دنبال کردن این مسیر، نرخ تبدیل شما از کاربران به مشتری افزایش می یابد و فروش شما افزایش می یابد.

هدف اصلی سئو این است که سایت فروشگاه شما در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط ظاهر شود و کاربران بیشتری پس از جستجوی عبارتی در گوگل و سایر موتورهای جستجو، سایت شما را در میان پیشنهادات گوگل ببینند.

سئو کلی همه سایت ها به طور کلی یکسان است، اما سئو سایت فروشگاهی با سایت های معمولی کمی متفاوت است.

در سایت های فروشگاهی، هدف شما بهینه سازی سایت با تعداد زیادی محصول است که بسیاری از آنها ویژگی های مشابهی دارند. وجود محصولات با مشخصات مشابه و تعداد زیاد در دسته بندی های مختلف باعث می شود گوگل به وجود محتوای تکراری در سایت مشکوک شود و این روند خطر جریمه شدن سایت را افزایش می دهد.

سئو سایت فروشگاهی چیست و چه تفاوتی با سایت های دیگر دارد؟

از سو دیگر، تعداد زیاد صفحات در سایت های فروشگاهی، بهبود سئو فنی را در اولویت قرار می دهد.

یکی از اهداف سئو فنی در سایت های فروشگاهی، مدیریت و بهینه سازی بودجه کرال با توجه به تعداد زیاد محصولات و کالاهای موجود در سایت است. بنا به دلایلی که در بالا ذکر شد و همچنین به دلایل دیگر لازم است سئو سایت مبل را به تیمی متخصص با سابقه موفق و خوب در این زمینه بسپارید.

مراحل سئو سایت مبلمان تیم شغلی

همانطور که می دانید سئو کار بسیار تخصصی و دقیقی است که برای آن نیاز به افراد متخصص و با تجربه دارید. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کار در تیم طراحی سایت و سئو مبلمان چگونه انجام می شود و شامل چه عناصر و جزئیاتی است. در ادامه به استراتژی و مراحلی که برای سئو وب سایت فروش مبلمان دنبال می شود خواهیم پرداخت.

در مورد کلمات کلیدی استفاده شده در سایت فروشگاه تحقیق کنید

اساساً بهینه سازی موتورهای جستجو و طراحی استراتژی سئو همیشه با فرآیند تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود. در ابتدای فرآیند طراحی استراتژی سئو سایت فروشگاه اینترنتی خود، باید بدانید که مخاطبان هدف شما در گوگل به دنبال کدام کلمات کلیدی هستند. با کشف این کلمات می توانید مخاطبان خود را دسته بندی کرده و از دیدگاه های مختلف اولویت بندی کنید.

کلمات کلیدی که پس از تحقیق پیدا می کنید در واقع سوخت موشک سئو مورد نیاز شما در طراحی استراتژی سئو وب سایت مبلمان و صعود به بالای لیست های گوگل هستند.

لیست کلمات استخراج شده در طراحی ساختار اطلاعاتی مناسب سایت مبلمان شما بسیار مهم است. با یافتن رایج ترین کلمات کلیدی، متوجه خواهید شد که:

  • مشتریان و کاربران سایت از چه کلمات کلیدی در گوگل استفاده می کنند؟
  • تعداد جستجوی کلمات کلیدی در گوگل چقدر است؟
  • سطح رقابت در سختی رتبه بندی برای کلمات کلیدی مختلف چقدر است؟
  • کدام کلمات کلیدی برای کسب و کار شما درآمد بیشتری ایجاد می کنند؟

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را مشخص کردید، باید تعیین کنید که از چه کلمات کلیدی در وبلاگ سایت استفاده کنید و چه کلمات کلیدی را در صفحات محصول قرار دهید. به عنوان مثال، تصور کنید که لیست کلمات کلیدی برتر SEO در سایت مبلمان شما شامل موارد زیر است:

  • مبلمان اتاق ناهارخوری
  • مبلمان استیل کرم
  • سرویس مبلمان 9 نفره

برای استفاده حداکثری از پتانسیل وبلاگ، تیم سئو سایت با کمک تیم طراحی وب سایت ترتیبی دهند که محصولات مربوط به مبلمان راحتی در ادامه مقاله یا جای دیگری از صفحه نمایش داده شود تا با کلیک بر روی آنها، می توانند با دسته بندی مبلمان راحتی موجود در سایت شما آشنا شوند.

همچنین از نظر کلمات کلیدی مانند مبلمان استیل کرم، صفحات محصول و انواع مبلمانی که با آن کلمه کلیدی مرتبط هستند، برای آن عبارت بهینه سازی شده و توافقی صورت می گیرد تا ترافیک بیشتری به صفحات محصول شما هدایت شود.

بهینه سازی صفحات محصول

برای بهینه سازی محتوای سایت باید سئو صفحات جانبی را انجام دهید. صفحات محصول مایه حیات کسب و کار اینترنتی شما هستند.

بنابراین باید بیشتر روی بهینه سازی آنها تمرکز کنید. بسیاری از صاحبان فروشگاه های اینترنتی به سادگی برای هر محصول چند خط متن می نویسند و یک تصویر یا ویدئو را ارسال می کنند.

اطمینان حاصل کنید که توضیحات هر صفحه محصول باید تمام نیازها و سوالات احتمالی کاربران را پوشش دهد. افزودن توضیحات یا توضیحات تکراری و غیر منحصر به فرد که برای مخاطب مفید نیست نه تنها کمکی به سئو سایت نمی کند، بلکه به آن آسیب می زند.

در اینجا شما نیاز به کارشناسان تولید سئو محتوا دارید تا با درک نیاز کاربران، توضیحات لازم را برای هر محصول اضافه کنند.

شما می توانید ساختار کلی مقالات و ترتیب و مسیری که هر مقاله برای نویسندگان محتوا باید طی کند را مشخص کنید تا خروجی دقیقا همان چیزی باشد که شما می خواهید.

برای این منظور تیم طراحی سایت و سئو سایت محمد جانبلاغی طی جلساتی که با شما دارد روشی را که قصد فروش محصولات خود را دارید مشخص می کند و بر این اساس چارچوب هایی را برای نوشتن محتوا مشخص می کند.

در مرحله بعد محتوا بر اساس اصول سئو تهیه و در سایت قرار می گیرد. مقالاتی می تواند در مورد طراحی مبلمان، اصول استفاده از آن در دکوراسیون داخلی، مواد به کار رفته در ساخت این مبلمان و … باشد.

بهینه سازی تصاویر و توضیحات متا

در اکثر سایت های فروشگاهی، متا تگ های عنوان و توضیحات متا در اکثر صفحات تکرار می شوند. در سایت مبلمان به دلیل تعداد زیاد محصولات و صفحات، امکان نوشتن عناوین و توضیحات متا خاصی وجود ندارد.

با این حال، برای بهبود سئو، حداقل باید سعی کنید توضیحات و عناوین متا خاصی برای صفحات مهم سایت تهیه کنید. همکاران ما در تیم سئو سایت جانبلاغی با شناسایی محصولات و صفحات اصلی و مهم سایت شروع به بهینه سازی عناوین و توضیحات متا می کنند. این باعث افزایش نرخ کلیک سایت شما می شود.

بهینه سازی URL

یکی از عواملی که در سئو سایت مبلمان شما تاثیر مثبت دارد داشتن آدرس های اینترنتی کوتاه حاوی کلمات کلیدی است.

یکی از وظایف تیم سئو بررسی وضعیت آدرس های سایت و رفع آنها در صورت وجود مشکل می باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه سازی سایت برای دستگاه های تلفن همراه

می دانید که با معرفی الگوریتم شاخص موبایل اول، اهمیت نسخه های موبایل برای سئو سایت های فروش مبلمان بیشتر شده است.

اگر سایت موبایل مناسبی نداشته باشید، شانس زیادی برای ورود به صفحه اول گوگل نخواهید داشت. این روزها مردم بیشتر خرید و مرور آنلاین خود را با تلفن همراه انجام می دهند.

به همین دلیل طراحی سایت ریسپانسیو و موبایل دوستی سایت بسیار مهم است. این فرآیند نه تنها می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد، بلکه بر نتیجه سئو سایت نیز تأثیر مثبت دارد.

تیم طراحی سایت محمد جانبلاغی می تواند سایت شما را از نظر پاسخگویی و سازگاری با موبایل بررسی کند و هر گونه مشکلی را برطرف کند.

افزایش سرعت  سایت برای فروش مبلمان

یکی از موارد مهم در سئو سایت مبلمان این است که صفحات دارای سرعت بارگذاری بالایی هستند. سرعت بارگذاری رابطه مستقیمی با تجربه کاربر دارد و از طرفی بر رتبه سئو سایت تاثیر مثبت دارد.

تیم طراحی سایت و آموزش سئو محمد جانبلاغی همیشه با استفاده از ابزارهای موجود سرعت سایت فروش مبلمان شما را بررسی می کند و خطاها را رفع می کند.

از طرفی مواردی مانند انتخاب یک هاست مناسب و قوی، کاهش درخواست های HTTP، فعال سازی G-ZIP، استخراج منابع، بهینه سازی تصاویر و ویدئوها و … در افزایش سرعت سایت موثر است.

ساخت بک لینک برای سئو سایت فروشگاهی مبلمان

در کنار تمام کارهایی که برای بهبود سئو داخلی سایت فروش مبلمان خود انجام داده اید، به یک استراتژی بک لینک خارجی مناسب نیز نیاز دارید.

برای این منظور باید بهترین و مرتبط ترین موقعیت های لینک بیلدینگ را پیدا کنید و فعالیت های لینک بیلدینگ و سئو خارجی را شروع کنید.

از فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز نباید غافل شد. بک لینک یکی دیگر از سیگنال های رتبه بندی است که گوگل از آن استفاده می کند. هرچه لینک های بیشتری از سایت های با کیفیت بالا داشته باشید، سایت شما از اعتبار بیشتری برخوردار است.

سئو محلی

به عنوان یک فروشگاه فیزیکی که قطعا یک یا چند شعبه دارد، سئو محلی بسیار مهم است. فروشگاه های بزرگ نیازی به سئو محلی ندارند، اما کسب و کارهای کوچکتر با سئو محلی می توانند نرخ فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

اگر آدرس فروشگاه های مبلمان خود را در گوگل مپ ثبت کنید، افراد می توانند با مراجعه به گوگل مپ آدرس فروشگاه را ببینند و حتی نظرات و عکس های این قسمت را بررسی کنند.

مزایای سئو سایت مبلمان

همانطور که می دانید بسیاری از افراد در اینترنت به جستجوی محتوا یا خرید کالا می پردازند. آنها یک عبارت را در گوگل جستجو می کنند و پس از اینکه نتایج جستجو در گوگل لیست شد، برخی از سایت هایی را که در بالای لیست قرار دارند را بررسی می کنند.

اگر سایت شما بتواند برای برخی از کلمات کلیدی خاص به بالای لیست نتایج گوگل برسد، این شانس را دارد که از ترافیک موجود بهره مند شود.

به این ترتیب می توانید کاربران را به دستگاه خود هدایت کنید و محصولات خود را به نمایش بگذارید. همچنین می توانید کاربرانی که به دنبال محتوای خاصی هستند را برای خرید دسته خاصی از محصولات خود در قسمت وبلاگ سایت هدایت کنید.

به این ترتیب سایت پتانسیل فروش بیشتر و جذب مخاطب و مشتری بیشتر را برای شما ایجاد می کند.

از سوی دیگر، تجربه ثابت کرده است که داشتن یک سایت قوی که بتواند به بالای لیست جستجوی گوگل برسد، نشانه ای از قابل اعتماد بودن فروشگاه شما در نظر مصرف کنندگان است و اعتماد آنها را به فروشگاه شما آسان می کند.

همچنین می توانید در سایت خود شرایط فروش آنلاین را فراهم کنید و در فضای مجازی به غیر از مشتریانی که زنده دارید، مشتریان بیشتری را جذب کنید. این فرآیند بستری را برای پیشرفت شغلی شما فراهم می کند.

تعرفه و قیمت سئو سایت مبلمان

برای تعیین هزینه سئو سایت مبلمان عوامل زیادی دخیل هستند که باعث می شود هزینه سئو برای هر سایت متفاوت باشد.

یکی از مهم ترین پارامترهایی که بر سرعت سئو سایت تاثیر می گذارد این است که کارفرما چند کلمه کلیدی را برای کار انتخاب می کند و چند محصول در سایت خود دارد.

نحوه کار و همکاری و شرایط اولیه سایت از نظر سئو فنی و تجربه کاربری در قیمت نهایی تاثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت دقیق سئو سایت خود، لطفا با پشتیبانی تیم آموزش سئو و خدمات سئو محمد جانبلاغی تماس بگیرید.

منبع: سئو سایت مبلمان

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6r3L
نظرتان را بنویسید