رشته گرافیک و فتوگرافیک

رشته گرافیک و فتوگرافیک
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup2
در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی در رابطه با فرق رشته گرافیک و فتوگرافیک پرداخته ایم. بازار کار رشته گرافیک بهتر است یا فتوگرافیک؟ دروس تخصصی رشته گرافیک و رشته فتوگرافیک چیست؟ مهارت های موردنیاز برای انتخاب گرافیک و فتوگرافیک چیست؟ برای آگاهی از تفاوت دو رشته و دروس تخصصی هریک تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید، که دانش آموزان چگونه می توانند رشته گرافیک یا رشته فتوگرافیک را انتخاب نمایند؟ دانش آموزان برای انتخاب رشته فتوگرافیک، پس از اتمام پایه تحصیلی نهم، در انتخاب رشته خود می تواند رشته فتوگرافیک را از شاخه فنی و حرفه ای انتخاب نماید و در صورتی که امتیازات لازم را داشته باشد، می تواند در این رشته ادامه تحصیل دهد.

دانش آموزان برای انتخاب رشته گرافیک باید امتحانات پایه نهم خود را با موفقیت گذرانده باشند و حداقل معدل لازم را برای قبولی کسب کرده باشند. پس از آن، می توانند در فرم هدایت تحصیلی انتخاب رشته، رشته گرافیک را انتخاب نمایند.

دانش آموزان پایه تحصیلی نهم، برای انتخاب رشته تحصیلی مورد نظر خود، باید فرمی را تحت عنوان “هدایت تحصیلی” ، در زمان مقرر تکمیل نمایند. دانش آموزان و والدین برای تکمیل فرم هدایت تحصیلی نهم ، باید به سایت همگام به نشانی اینتنرتی hamgam.medu.ir مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر مقاله زیر را مطالعه نمایید:
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yKE6
نظرتان را بنویسید