تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم دخترانه یزد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه دهم که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 را دارند ، لازم است از تراز قبولی در این مدارس اطلاعات کافی داشته باشند تا علاوه بر آشنایی با سطح دشواری سوالات بتوانند برنامه ریزی بهتری برای آمادگی در این آزمون را برای خود داشته باشند .




دانش آموزان و والدینشان هر ساله به دنبال پاسخ به سوالاتی مانند راهکارهای درست برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه دهم و یا تعداد سوالات صحیح برای قبولی در این آزمون ، هستند .

تجربه نشان داده است که دانش آموزان برای شرکت در این آزمون نگرانی هایی ، از جمله سختی بیش از حد سوالات و همچنین اصرار به پاسخگویی به تمام سوالات آزمون را دارند در حالی که ترازهای قبولی سال های گذشته ، چیز دیگری را به ما نشان می دهد و آگاهی از این تراز ها می تواند روش درستی برای سنجش شانس قبولی دانش آموزان در این آزمون باشد .

دانش آموزان دختر شرکت کننده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم استان یزد 1400 - 1401 ، با آگاهی از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان مورد نظرشان می توانند علاوه بر برنامه ریزی صحیح تر ، از نگرانی خود کم کرده و با خیال راحت برای آزمون آماده شوند .

در ادامه این مقاله به منظور آگاهی داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم دخترانه استان یزد از تراز لازم برای قبولی در این مدارس ، آخرین تراز قبولی سال گذشته به همراه مشاوره قبولی در این مدارس ارائه شده است . 



تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم دخترانه یزد 1400 - 1401
همان طور که می دانیم ، هر آزمونی برای پذیرش داوطلبان شرکت کننده ملاکی را در نظر می گیرد که این ملاک برای مدارس تیزهوشان نهم به دهم در همه استان ها تراز یا نمره کل دانش آموز در آزمون است به طوری که هر چه تراز دانش آموزان عدد بالاتری باشد ، رتبه آن ها بهتر بوده و شانس قبولی آن ها افزایش می یابد . 



جدول زیر برای ارائه تراز های قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم دخترانه استان یزد طراحی شده است .



نام مدرسه نام استان رشته آخرین تراز جنسیت
فرزانگان یزد تجربی 48143 دختر
حکیم زاده یزد تجربی 43527 دختر


به دلیل این که برخی مدارس تیزهوشان در شهرهای استان یزد هم نام هستند با توجه به شناختی که از مدارس این استان دارید می توانید تراز های بالاتر را برای مدارسی در نظر بگیرید که سطح علمی بهتری نسبت به بقیه مدارس این استان دارند.



برای مشاهده تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه نهم به دهم استان یزد می توانید مقاله ای که در زیر قرار داده شده است را مطالعه کنید.



بیشتر بخوانید: تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد





لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم دخترانه یزد
با توجه به این که در جدول تراز ها دسترسی لازم به همه مدارس تیزهوشان پایه دهم دخترانه یزد نیست ، در جدول زیر لیست همه مدارس این استان ارائه شده است . 



نام شهر  نام مدرسه تیزهوشان نهم به دهم دخترانه آدرس مدرسه
ناحیه 2 یزد فرزانگان آدرس : بلوار مدرس، کوچه چاه تقوی  تلفن : (035) 38266061 - 03538250290
 اردکان فرزانگان شاکر آدرس : خیابان صدرآباد، کوچه روبروی دبستان افشار  تلفن : (035) 32227533 - 03532231994
ناحیه 1 یزد فرزانگان حکیم زاده آدرس : بلوار شهید صدوقی، جنب کانون بازنشستگان  تلفن : (035) 37251013 - 03537244696  


برای مشاهده تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم استان یزد می توانید مقاله ای که در زیر قرار داده شده است را مطالعه کنید.



بیشتر بخوانید: تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم یزد









مشاوره آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
به دانش آموزان توصیه می کنیم پس از آگاهی از تراز قبولی در مدرسه مورد نظرشان بهتر است برنامه ریزی با سطح بالاتری برای خود انجام دهند زیرا ممکن است آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال تحصیلی 1400 - 1401 دشواری بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و همچنین امکان دارد ، ظرفیت پذیرش و یا تعداد شرکت کنندگان در این آزمون تغییر کند .



لازم به ذکر است که امکان این که در آزمون امسال با سوالات سخت تری مواجه شویم وجود دارد ، بنابراین تاکید می کنیم مبنای تراز برای برنامه ریزی و سنجش شانس قبولی خود را کمی بیشتر از ترازهای گفته شده در این مقاله در نظر بگیرید .



دانش آموزان دختر علاقمند به تحصیل در مدارس تیزهوشان پایه دهم استان یزد ، باید در زمان مشخص شده توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ، فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند . 



نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان به صورت الکترونیکی و از طریق سایت استعداد های درخشان نهم به دهم به آدرس azmoon.medu.ir، است که داوطلبان باید پس از ورود به سایت و تکمیل فرم پیش ثبت نام هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و سپس رسید ثبت نام را دریافت نمایند .



برای مشاهده تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم استان یزد می توانید مقاله ای که در زیر قرار داده شده است را مطالعه کنید.



در ادامه بخوانید: تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم یزد







برای اطلاع از همه اخبار تیزهوشان نهم به دهم در کانال تیزهوشان مدارس تیزهوشان هیوا عضو شوید و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید . در صورت ایجاد هر گونه سوال درباره تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم استان یزد 1400 - 1401 می توانید از طریق خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از مشاوران با تجربه راهنمایی لازم را کسب نمایید .




سوالات متداول


1- ملاک قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم چیست ؟
 ملاک قبولی در این آزمون تراز یا نمره کل داوطلب می باشد که در متن این مقاله تراز قبولی مدارس پسرانه این پایه ارائه شده است .




2-  زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم درچه تاریخی است ؟
 این ثبت نام از 11 فروردین آغاز شده که جزئیات آن در این مقاله اطلاع رسانی شده است.




3-  نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 به چه صورت است ؟
به صورت اینترنتی در سایت استعداد های درخشان انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام در این مقاله ارائه شده است .

منبع : تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم دخترانه یزد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mrl0
نظرتان را بنویسید