شستشوی مدرن فرش چگونه است؟

شستشوی مدرن فرش چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کدام قالیشویی در شیراز خوب است ؟ شستشوی تمیز فرش ها بدون آسیب به تار و پود فرش ، از دغدغه های خانم های ایرانی است و برایشان اهمیت دارد که در فواصل زمانی مشخصی فرش های خود را شستشو دهند. ساکنین شیراز می توانند در صورت داشتن شرایط لازم یا اقدام به شستشوی فرش در خانه نمایند که دارای سختی های بسیاری است و خشک کردن آن با دردسر های زیادی همراه است و یا می توانند برای تمیز کردن فرش های خود از یک قالیشویی کمک بگیرند. برای اطلاع از بهترین قاليشویی ها در شیراز در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

آنچه در این مطلب تقدیم شما میشود:

1 مزیت شستشوی فرش توسط قالیشویی 
2 بهترین قالیشویی ها در شیراز
3 قیمت شستشوی فرش در قالیشویی های شیراز
مزیت شستشوی فرش توسط قالیشویی 
شستشوی فرش ها نیز همانند دیگر کارها نبازمند رعایت اصول مرتبط با آن می باشد ؛ به همین دلیل شستن فرش ها در خانه به روش سنتی و یا سپردن آن به قالیشویی های نامعتبر می تواند به فرش و به خصوص فرش های دستباف قیمتی آسیب وارد کند. از مزیت شستشوی فرش توسط قالیشویی های معتبر در شیراز این است که هیچ گونه آسیبی به فرش شما وارد نخواهد شد.

از سویی دیگر اگر در اثر استفاده ، فرش شما دچار آسیب شده است یا لکه های مقاومی بر روی آن وجود دارد ، می توانید با سپردن فرش خود به قالیشویی از آن ها بخواهید که خرابی های فرشتان را رفو کنند و همینطور به روش های اصولی ، لکه های مقاوم را نیز پاک کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی در شیراز – معرفی 10 جراح برتر بینی در شیراز

بهترین قالیشویی ها در شیراز
بسیاری از ساکنین شهر شیراز ، در پیدا کردن بهترین قالیشویی که ضمن معتبر بودن ، خدمات باکیفیت نیز ارائه دهند ؛ دچار سردردگمی می شوند. به همین دلیل لازم دانستیم در این مقاله از سایت پاسخ تو ، بهترین قاليشویی ها در شیراز را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده شستشوی فرش های ماشینی و دستباف خود را به آن ها بسپارید.قیمت شستشوی فرش در قالیشویی های شیراز
قیمت شستشوی فرش های دستباف و ماشینی در قاليشویی های شیراز با توجه به قیمت اتحادیه قالیشویی استان است که متناسب با نوع فرش ، متراژ فرش و … تعیین می گردد.

با این حال شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت دقیق شستشوی فرش خود در قالیشویی های شیراز با قالیشویی مورد نظر تماس حاصل بفرمایید و از قیمت نهایی متناسب با جنس و متراژ فرش خود مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در شیراز – فهرست 10 تایی مراکز میکرونیدلینگ در شیراز

سوالات متداول
بهترین قالیشویی ها در شیراز کدام است ؟
در متن مقاله فوق لیستی از بهترین قاليشویی ها در شیراز را معرفی کرده ایم.

آیا خدمات رفوگری نیز در قاليشویی های شیراز ارائه می گردد ؟
بله در صورتی که فرش شما به دلیل استفاده ، نیازمند روفو باشد ؛ می توانید از قالیشویی ها برای درست کردن آن کمک بگیرید.

قیمت قاليشویی در شیراز چقدر است ؟
قیمت شستشوی فرش در قاليشویی های شیراز متناسب با نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه اعلام می شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WZA4
نظرتان را بنویسید