خرید تسمه آلومینیوم فروش تسمه آلومینیومی قیمت تسمه آلومینیومی فروشگاه تسمه آلومینیوم در ایران

خرید تسمه آلومینیوم  فروش تسمه آلومینیومی  قیمت تسمه آلومینیومی  فروشگاه تسمه آلومینیوم در ایران
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی آلوم
تسمه آلومینیومی چیست؟ سوال پر تکراری که خیلی از کاربران، مشتریان و ساختمان سازان آن را بازگو میکنند. و یا به دنبال تسمه آلومینیوم آلیاژی هستند. خیلی از مشتریان هم فروشنده تسمه آلومینیوم را جویا می شوند. همچنین سوالی که شاید ذهنمان را درگیر خود کند قیمت تسمه الومینیوم است.در بخش از مقالات دانش فنی آلومینیوم قصد داریم با یکدیگر به بررسی کامل تسمه آلومینیوم بپردازیم پس همراه دیجی آلوم باشید.

تسمه آلومینیومی چیست؟
یک شمش توپر آلومینیومی است که در ساخت دستگیره و یراق مختلف استفاده میشود. این تسمه آلومینیوم تحت پرس فرم میگیرد و در دوحالت ساده و سه خط در بازار عرضه میگردد.

تسمه آلومینیوم آلیاژی
بد نیست با تسمه آلومینیومی کمی بیشتر آشنا شویم. آلیاژهای آلومینیومی به دو دسته تقسیم بندی می شوند : دسته اول آلیاژهای کارپذیر و دسته دوم آلیاژهای ریختگی. معمولا حجم محصولات کارپذیر بسیار بیشتر از محصولات ریختگی است. این آلیاژها در ساخت محصولات شکل دهی شده مانند : ورق، لوله، مفتول، محصولات ، فویل و … استفاده می شود.

آلیاژهای آلومینیوم کارپذیر بسته به نوع عناصر بصورت سری های 1000، 2000 و الی 8000 تقسیم بندی می شوند. آلیاژهای سری 2000 و 7000 دارای بالاترین استحکام است. آلیاژهای سری 5000 دارای خواص جوش پذیری و مقاومت در برابر خوردگی بالا هستند و آلیاژهای سری 6000 آلومینیوم قابلیت شکل پذیری و مقاومت خیلی بالایی دارند و در کاربردهای عمومی مهندسی به صورت محصولات اکسترود شده مورد استفاده قرار میگرند.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آلیازهای کارپذیر آلومینیوم، میتوان به آلیاژهای 2024، 7075، 6061 و 5083 اشاره نمود. انجام یک عملیات حرارتی پیرسازی میتواند خواض آلیاژهای فوق را به طور فوق العاده چشمگیری افزایش دهند. اجازه دهید یک مثال برایتان بازگو کنیم. آلیاژ 7075-T6 و 2024-T4 از استحکام کششی بسیار بالایی برخوردارند.

قیمت تسمه آلومینیوم
دیجی آلوم یک مرکز تولیدکننده و فروشنده انواع تسمه های آلومینیومی است. که در تهران فعالیت میکند. دیجی آلوم ظرفیت پذیرش انواع سفارشات تسمه آلومینیومی در سرتاسر ایران را دارا می باشد. که میتوانید از این خدمات ویژه ما بهرهمند گردید. شعار همیشگی مجموعه دیجی آلوم پایداری کیفیت، رمز پایداری تولید و فروش است.
جهت اطلاع از قیمت تسمه آلومینیوم می توانید به صورت تلفنی یا از طریق ارسال پیام اقدام نمایید.
استعلام قیمت تسمه آلومینیوم در تلگرام
استعلام قیمت تسمه آلومینیوم به صورت تلفنی : 09127106787 (مهندس موسوی)
فروشنده تسمه آلومینیوم
دیجی آلوم یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز تولید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی است که در تهران فعالیت میکند. شما میتوانید جهت تهیه انواع تسمه های آلومینیومی با مجموعه ما در تماس باشید.
تولید تسمه آلومینیوم
شما میتوانید در صورت نیاز به تولید تسمه آلومینیومی با مجموعه دیجی آلوم در تماس باشید. درنظر داشته باشید برای تولید تسمه آلومینیوم در ابعاد خاص حتما باید با مجموعه دیجی آلوم در تماس باشید تا نسبت به نیاز شما اقدام به تولید تسمه آلومینیومی نمایند. در نظر داشته باشید اگر تسمه آلومینیومی درخواستی شما در ابعاد های پیش فرض ما موجود باشند باید حداقل سفارش شما 200 کیلو باشد. اگر قصد دارید اقدام به تولید تسمه آلومینیوم در ابعاد خاصی نمایید باید حداقل سفارش شما 300 کیلو باشد.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید و میخواهید مطلع شوید که سفارش شما به درستی ثبت شده است میتوانید قبل از هر عملی با بخش پشتیبانی مجموعه دیجی آلوم در تماس باشید.

ساعت های تماس از روز های شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17 عصر و در روز پنجشنبه در ساعات 9 صبح الی 12 ظهر میتوانید تماس بگیرید.

تلفن تماس مجموعه دیجی آلوم :
22841398 -021
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3qYQ
نظرتان را بنویسید