هزینه ثبت نام جهش تحصیلی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تعرفه ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور 120 هزار تومان اعلام شده است که پرداخت این هزینه بعد از پیش ثبت نام داوطلب توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد و سپس با مراجعه به سامانه پرداخت هزینه جهش انجام می شود .





جهش تحصیلی یا جهشی خواندن راهکاری مناسب برای دانش آموزان دارای ضریب هوشی بسیار بالا بوده که سطح علمی و رقابتی پایه کنونی برایشان رضایت بخش نیست . این دانش آموزان می توانند با ارائه درخواستی به مدیر مدرسه ، ثبت نام خود را برای جهش تحصیلی 99 - 1400 انجام دهند .

قطعی نمودن ثبت نام در جهش تحصیلی 99 - 1400 منوط به پرداخت هزینه ثبت نام می باشد که هر ساله از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اعلام می شود . پرداخت هزینه ثبت نام نیز معمولا توسط مدیران و از طریق سامانه پرداخت هزینه سازمان آموزش استثنایی کشور انجام می شود .

تمامی این امور اعم از پیش ثبت نام دانش آموزان متقاضی جهش در سناد ، پرداخت هزینه و ارجاع به منطقه پس از اعلام نتایج امتحانات نهایی اتفاق می افتد که  اطلاعات بیشتر درباره تعرفه ثبت نام جهش در سال تحصیلی 99 - 1400 و نحوه پرداخت آن در ادامه این مقاله قابل مشاهده است .






هزینه ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400
تعرفه جهش تحصیلی 99 - 1400 توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در بخشنامه جدید این سازمان اعلام شده است . بر اساس این بخشنامه ، هزینه ثبت نام جهشی خواندن 120 هزار تومان می باشد که نحوه پرداخت آن به صورت گام به گام در ادامه آمده است .



 مراجعه دانش آموز داوطلب شرکت در جهش تحصیلی در بازه زمانی 31 خرداد الی 22 مرداد ماه به مدیر مدرسه محل تحصیل خود و ارائه درخواست جهش تحصیلی .



 ورود مدیران مدارس ابتدایی به سامانه سناد ابتدایی و مدیران مدارس متوسطه به سناد متوسطه و ثبت اطلاعات فردی و خانوادگی دانش آموز و تکمیل کاربرگ مربوط .



 پرداخت مبلغ 120 هزار تومان با ورود به سامانه پرداخت تعرفه به آدرس h7.iehs.ir/tashkhis/pay و درج کد ملی دانش آموز از طریق سیستم درگاه پرداخت و دریافت کد رهگیری .





***برای ورود به سامانه پرداخت تعرفه جهش کلیک کنید***



ورود مدیر مدرسه به سامانه سنجش به آدرس h1.csdeo.ir/tashkhis/home  ، درج کد ملی دانش آموز و کد رهگیری ( کد پرداخت تعرفه جهش از طریق سیستم درگاه ) ، نوبت گیری و ارجاع به پایگاه تخصصی





***برای ورود به سامانه سنجش آموزش و پرورش کلیک کنید***







تعرفه ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 طبق بخشنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور  ، 120 هزار تومان می باشد .







 ثبت نام جهش تحصیلی دانش آموزان از 31 خرداد 99 ، پس از صدور کارنامه نهایی شروع شده و تا 22 مرداد به اتمام خواهد رسید و تاریخ فوق غیرقابل تمدید می باشد .

 مدارک لازم جهت ارزیابی ، اصل شناسنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار دارای مهر مدرسه می باشد .

 جهش برای بار دوم ، مشروط به اخذ رای کمیسیون ( منطقه / استان ) و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سناد دانش آموزی می باشد .

 نوبت گیری توسط مدیر مدرسه ، پس از پرداخت وجه از طریق سیستم درگاه پرداخت ، امکان پذیر بوده و انجام ارزیابی بدون اخذ نوبت و پرداخت تعرفه در سامانه ، ممنوع می باشد .



در ادامه بخوانید: ثبت جهش تحصیلی در سناد (نوشته نشده)









برای اطلاع از آخرین اخبار هزینه ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص هزینه ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .












سوالات متداول


1- هزینه ثبت نام جهش تحصیلی دانش آموزان در سال تحصیلی 99 - 1400 چه مقدار می باشد ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، هزینه ثبت نام جهش تحصیلی 120 هزار تومان است .




2- چگونه می توان هزینه ثبت نام جهش تحصیلی را پرداخت کرد ؟
داوطلبان می توانند پس از مراجعه به مدیر مدرسه خود با ورود به سامانه پرداخت جهش به آدرس h7.iehs.ir/tashkhis/pay ، هزینه را پرداخت نمایند که در این مقاله به شرح کامل نحوه پرداخت هزینه جهش پرداخته شده است .




3- چه مدارکی برای ثبت نام جهش تحصیلی 99 - 1400 نیاز می باشد ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، مدارک مورد نیاز ثبت نام جهش تحصیلی ، اصل شناسنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار دارای مهر مدرسه می باشد .

منبع : هزینه ثبت نام جهش تحصیلی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Bq9J
نظرتان را بنویسید