راهنمای استفاده و حل مشکلات احتمالی سامانه هم آوا

راهنمای استفاده و حل مشکلات احتمالی سامانه هم آوا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پشتیبانی سایت هم آوا برای رفع مشکلات سامانه هم آوا برای دانشجویان و اساتید راه اندازی شده است و اگر شما هم در ورود به سامانه hamava و  استفاده از بخش های مختلف آن مثل بخش انتخاب واحد ، پرداخت شهریه و … با مشکلی مواجه شدید ، می توانید به راحتی با کارشناسان مرکز پشتیبانی به صورت تلفنی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه این مطلب ، راهنمای برخی مشکلات رایج در سامانه هم آوا علمی کاربردی را بررسی خواهیم کرد ولی اگر به دنبال روشی سریع تر برای رفع مشکلات خود در این سایت هستید ، می توانید با کارشناسان ارشد ما تماس حاصل بفرمایید.

 

آنچه در این مطلب میخوانید :

  • 1 مرکز پشتیبانی سایت هم آوا
  • 2 راهنمای مشکلات سامانه هم آوا
    • 2.1 سوالات متداول

مرکز پشتیبانی سایت هم آوا

سامانه هم آوا علمی کاربردی برای اموری همچون انتخاب واحد دانشجویان ، پرداخت شهریه ، ثبت نمرات توسط اساتید ، اعتراض به نمرات ، دریافت کارنامه و …. راه اندازی شده است و کاربران که دانشجویان و اساتید هستند ، باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که به آنها اختصاص داده شده است ، وارد پروتال خود شده و امور مربوطه را انجام دهند.

از جمله مشکلات سامانه هم آوا این است که بعضی مواقع سامانه هم آوا بنا به دلایلی از دسترس خارج شده و باز نمی شود و یا ممکن است کاربران پس از ورود به پروتال خود ، نتوانند اموری را که می خواهند مثل پرداخت شهریه یا انتخاب واحد ، انجام دهند. در صورتی که شما هم با این مشکلات مواجه شدید ، جای نگرانی نیست و می توانید بلافاصله با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RQ2O
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر