سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی asa.medu.ir

سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی asa.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آموزش و پرورش در جهت خدمت رسانی به فرهنگیان اقدام به طراحی سایت های مختلفی نموده است. از جمله سایت هایی که به تازگی ایجاد شده سامانه آسا یا سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی به نشانی asa.medu.ir می باشد که انواع بخشنامه ها درباره موضوعات مختلف از جمله وام های ضروری، بیمه فرهنگیان و اسکان نوروزی و... در آن قرار دارد.

 

 

سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش یکی از سامانه های جدید این وزارت خانه می باشد که به تازگی در جهت خدمت رسانی به فرهنگیان و معلمان ایجاد شده است. سایت آسا به نشانی asa.medu.ir می باشد که به سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی نامگذاری شده و امور رفاهی در آن ارائه می شود.

سامانه اداره کل تعاونی و پشتیبانی نیز همانند سایت اصلی آموزش و پرورش دارای امکانات مختلفی برای معلمان، مدیران و به طور کل فرهنگیان می باشد. تمامی امکانات مربوط به امور رفاهی همانند وام، بیمه، اسکان های نوروزی و ... از طریق این سایت انجام می شود.

 

برای ورود مستقیم به سامانه آسا آموزش و پرورش کلیک کنید.

 

سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی

 

 

سامانه اداره کل تعاون و پشتیبانی به نشانی asa.medu.ir بوده و کلیه امور رفاهی فرهنگیان در این سایت ارائه شده است.

 

سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی asa.medu.ir

از جمله مهم ترین خدماتی که آموزش و پرورش به عنوان مسئول تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان کشور ایجاد کرده است، میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش می باشد. در این سامانه انواع فعالیت های مهم که مورد نیاز دانش آموزان، معلمان و به طور کلی فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش هستند ارائه شده است.

 

سامانه آسا آموزش پرورش که به سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی به نشانی asa.medu.ir معروف است، برای ارائه خدماتی طراحی شده که در سایت آموزش و پرورش تهران و سایر استان های کشور وجود نداشته و اکنون کاربران از طریق سایت اداره تعاون و پشتیبانی امکان دسترسی به آن ها را دارند.

 

سایت آسا یا همان سامانه اداره کل تعاون و پشتیبانی برای ارائه انواع بخشنامه های فرهنگیان، بیمه، وام، امور رفاهی و ارتباط با برخی از مسئولین ایجاد شده است. فرهنگیان برای دسترسی به امکانات هر کدام از این بخش ها می بایست به سایت asa.medu.ir مراجعه کرده و از امکانات ارائه شده استفاده نمایند. البته در حال حاضر امکان دسترسی به سایت آسا از طریق موبایل فراهم است و ورود به آن از طریق سیستم ها کامپیوتری گاها با مشکل رو به روست.

 

فرهنگیانی که نسبت به هر بخش از فرآیندهای ذکر شده در آموزش و پرورش اعتراض دارند، می توانند به سامانه شکایات آموزش و پرورش مراجعه کرده و نسبت به اعتراض خود اقدام نمایند. برای آشنایی با این سامانه به مطالعه متن مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: سامانه شکایات آموزش و پرورش

 

 

نحوه ورود به سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی asa.medu.ir

همانطور که گفته شد، سامانه اداره کل تعاون و پشتیبانی برای ارائه خدمات امور رفاهی از جمله سهمیه حج عمره، سهام عدالت، اسکان نوروزی و ارائه انواع وام ها بیمه های اتومبیل و حوادث و ... تشکیل شده است. فرهنگیان و معلمان دارای کارت شناسایی فرهنگیان برای ورود به این سامانه می توانند مطابق راهنمای زیر اقدام نمایند.

 

 

ابتدا سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی به نشانی asa.medu.ir را در گوگل جستجو کرده و اولین گزینه ای را که مربوط به این سامانه می باشد انتخاب کنید.

 

asa.medu.ir

 

پس از ورود به صفحه اصلی اداره کل تعاون و پشتیبانی، می توانید انواع امکانات موجود در این سایت را مشاهده نمایید. برای ورود به هر بخش، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ثبت کد ورود و رمز کاربری خود وارد همان بخش شوید.

 

سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی

 

فرهنگیان می توانند از سامانه دیگری به نام سامانه نظارت آموزش و پرورش استفاده کرده و از نحوه عملکرد مدارس مطلع شوند. مدیران مدارس نیز باید اطلاعات خواسته شده را در موعد مقرر در این سامانه وارد نمایند.

 

بیشتر بخوانید: سامانه نظارت آموزش و پرورش

 

 

 

 

 

امکانات سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی asa.medu.ir

سایت اداره کل تعاونی و پشتیبانی آموزش و پرورش دارای امکانات مختلفی در حوزه ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان می باشد. یکی از مهم ترین امکاناتی که از طریق این سامانه می توان به آن دسترسی داشت، سایت ضمن خدمت فرهنگیان می باشد که از طریق آن امکان نام نویسی در دوره های ضمن خدمت تربیت معلم وجود دارد.

 

همچنین از طریق اتوماسیون اداری سایت آسا می توان وارد سامانه «بَرید سامانه نوین» شده و از امکانات مختلف آن مانند پرداخت های الکترونیکی بانک های مختلف اسفاده نمود.

 

سایر امکانات سامانه تعاونی و پشتیبانی آموزش و پرورش شامل اسکان نوروزی فرهنگیان، وام های ضروری، بیمه خودرو، بیمه شخصی، یارانه مسکن، تسهیلات مختلف، طرح ضیافت فرهنگیان و ... می باشد که دسترسی به همه آن ها از طریق سایت آسا امکان پذیر است.

 

بیشتر بخوانید: سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

 

 

 

 

سایت برید سامانه نوین eorg.medu.ir

 

همانطور که گفته شد، در سامانه تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش بخشی به نام اتوماسیون اداری قرار دارد. فرهنگیان از طریق این بخش می توانند به سایت eorg.medu.ir که همان سازمان الکترونیک وزارت آموزش و پرورش می باشد دسترسی پیدا کنند.

 

سایت برید سامانه نوین در جهت دسترسی به اهدافی مانند بهره گیری از تکنولوژی روز، قابلیت ها و کارکرد های متناسب با نیاز اداری سازمان ها، نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایجاد شده تا اموری مانند مکاتبات اداری فرهنگیان با نظم بیشتری به صورت مجازی انجام بگیرد.

 

برای ورود به سایت برید سامانه نوین باید به نشانی eorg.medu.ir مراجعه نموده و از طریق انتخاب گزینه موبایل یا وب وارد صفحه اصلی که در زیر نشان داده شده است شوید. سپس نام کاربری خود را وارد نموده و از امکانات مختلف آن مانند مکاتبه نامه های اداری و دسترسی به پشتیبانی بهره مند شوید.

 

برید سامانه نوین

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه ورود به سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی asa.medu.ir را ارائه داده و متقاضیان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توان آخرین اخبار ارائه شده در این حوزه را دریافت کرد.

در ادامه بخوانید: دوره های مهارت آموزی فرهنگیان



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سایت آسا آموزش و پرورش چیست ؟

✔️ سایت آسا همان سامانه اداره کل تعاونی و پشتیبانی فرهنگیان به نشانی asa.medu.ir می باشد که در متن مقاله اطلاعات این سایت ارائه شده است.



 

2- ✔️ نحوه ورود به سامانه اداره کل تعاونی و پشتیبانی آوزش و پرورش چگونه است ؟

✔️ لینک ورود مستقیم به سایت asa.medu.ir در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ امکانات سایت اداره کل تعاونی و پشتیبانی چیست ؟

✔️ انواع بخشنامه ها درباره موضوعات مختلف از جمله وام های فرهنگیان و امور رفاهی در سایت اداره کل تعاونی و پشتیبانی قرار دارد.

منبع : سایت اداره کل تعاون و پشتیبانی asa.medu.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vnQm
نظرتان را بنویسید