رشته دانشگاه پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
معمولا در هر دوره از پذیرش دانشگاه پیام نور ، مدتی پیش از آغاز و یا همزمان با ثبت نام ، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سوی سازمان سنجش منتشر می شود . داوطلبان می توانند با دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام 1400 از شرایط و رشته های ارائه شده مطلع شوند .




دانشگاه پیام نور سالیانه 2 بار برای ورودی مهر و ورودی بهمن دانشجو می پذیرد . متقاضیان پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور باید در زمان تعیین شده ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش ورود به قسمت دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400، این دفترچه را دریافت کنند .

این دفترچه معمولا همزمان با نام نویسی دانشگاه های پیام نور و یا مدتی پیش از آغاز ثبت نام این دانشگاه ها منتشر می شود .دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ، از طریق سایت سازمان سنجش و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی این سازمان منتشر می شود .

این دفترچه شامل شرایط ثبت نام ، ضوابط مرتبط با اتباع و نظام وظیفه ، سهمیه ها و تعهدات ، راهنمای ثبت نام و لیست رشته محل های ارائه شده می باشد . در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400را برای ورودی مهر و بهمن ارائه داده ایم .



لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400
همانطور که پیش از این اشاره شد ، با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور سالیانه 2 بار برای نیمسال اول یعنی مهر و نیمسال دوم یعنی بهمن ماه پذیرش بدون آزمون داشته است معمولا برای هر دوره از پذیرش نیز دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مجزا در زمان معینی منتشر می شود .



سال گذشته دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر ماه با آغاز شدن زمان ثبت نام منتشر شده بود و لذا احتمالا لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400 نیز همزمان با آغاز شدن زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور 1400 فعال می شود.



در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر سال قبل را ارائه داده ایم که به محض انتشار دفترچه سال جاری لینک دانلود نیز بروزرسانی خواهد شد.



برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر سال گذشته کلیک کنید



خاطر نشان می شود که به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400










لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، پذیرش بدون آزمون علاوه بر ورودی نیمسال اول رشته های بدون کنکور دانشگاه های پیام نور ، برای ورودی بهمن ماه نیز تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور برگزار می شود. برای ورودی بهمن ماه نیز دفترچه راهنمای مجزا منتشر می شود.



با توجه به رویه سال های اخیر علی الخصوص سال گذشته که لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همزمان با آغاز مهلت ثبت نام اواخر آذر ماه منتشر شده بود، پیش بینی می شود لینک دانلود دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 بهمن ماه نیز اواخر آذر ماه منتشر خواهد شد.



در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن سال قبل را ارائه داده ایم که به محض انتشار دفترچه سال جاری لینک دانلود نیز بروزرسانی خواهد شد.



لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن سال گذشته



لازم به ذکر است به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1400



اگر پس از مطالعه مقاله دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1-  آیا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ورودی مهر و بهمن یکسان است ؟ 
 خیر ، برای هر ورودی در زمانی معین یک دفترچه مجزا منتشر می شود که در این مقاله نیز بارگزاری می شود .




2-  دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 از چه طریقی منتشر می شود ؟ 
 این دفترچه از سوی سازمان سنجش منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز گذاشته می شود.




3-  دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور ورودی مهر 1400 چه زمانی منتشر می شود ؟ 
 این دفترچه همزمان با اغاز ثبت نام یا مدتی قبل منتشر می شود که پس از انتشار ، لینک دریافت دفترچه در این مقاله نیز گذاشته می شود .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pJY6
نظرتان را بنویسید