نورپردازی شهری | مزایا و نکات

نورپردازی شهری | مزایا و نکات
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
elin

نورپردازی شهری به عنوان یکی از جذابترین و متفاوت ترین اجزای شهرسازی، از سال ها پیش در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. 

سالها پیش استفاده از چراغ های پارکی و خیابانی تنها به منظور روشن تر کردن محیط بود . 

همان زمانی که از تیرهای چوبی فرو رفته در زمین استفاده میشد. ا

اما به مرور با توسعه کارخانه های تولید پایه چراغ پارکی ، انواع چراغ های خیابانی ، چراغ پارکی و … در مدل های متنوع و جنس گوناگون مناسب با محیط تولید شد. 

 

با بکارگیری نور در شب، فضای شهری برای شهروندان جذاب تر و دلنشین تر می شود. در ادامه به برخی از مزایای نورپردازی شهری می پردازیم:

۱- زیبایی شهر: نورپردازی و اجرای منظر شهری، می تواند زیبایی و جذابیت شهر را افزایش دهد. با نصب نورهای رنگارنگ و چشم نواز، شهر می تواند به شهری زیبا و تفریحی تبدیل شود.

۲- بالا بردن امنیت: نورپردازی شهری می تواند به بالا بردن امنیت شهروندان کمک کند. نصب نورهای ورودی ساختمان ها، خیابان ها و پارک ها، به کاهش خطر جرم و جنایت می تواند کمک کند.

۳- جذب گردشگر: نورپردازی شهری می تواند به جذب گردشگر کمک کند. با نصب نورهای رنگارنگ در نقاط مختلف شهر، گردشگران می توانند از زیبایی شهر لذت ببرند و تجربه یک شهر زیبا و جذاب را اندیشه کنند.

۴- توسعه اقتصادی: نورپردازی شهری می تواند به توسعه اقتصادی شهر کمک کند. با جذب گردشگران و ایجاد شهری زیبا و جذاب، شهر می تواند منطقه توریستی پر بازدیدی شود و این به توسعه اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.

۵- افزایش برند شهر: نورپردازی شهری می تواند به افزایش برند شهر کمک کند. با ساخت یک شهر زیبا و جذاب، شهر می تواند به یکی از نقاط گردشگری برجسته تبدیل شود و این به افزایش سطح شهر در حوزه های تجاری و فرهنگی کمک خواهد کرد.

۶- حفاظت از محیط زیست: نورپردازی شهری به حفاظت از محیط زیست کمک می کند. با استفاده از نورهای LED کم مصرف، می توانید به کاهش مصرف انرژی بپردازید و به حفظ محیط زیست کمک کنید.

۷- ایجاد حس امنیت : با وجود نورپردازی و روشن بودن مناطق عبور و مرور احساس امنیت بیشتر می شود. 

یکی از شرکت های تولید کننده انواع چراغ پارکی شرکت الین می باشد که دارای بیش از 25 سال تجربه می باشد. 

تماس و مشاوره : 09129511334

 

 

 


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pGNV
نظرتان را بنویسید