مهران مدیری متولد چه سالی است؟

مهران مدیری متولد چه سالی است؟
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محسن امینی
نام : مهران
نام خانوادگی : مدیری
سال تولد : فروردین ۱۳۴۶
محل تولد : تهران
پیشه : هنرپیشه، کارگردان، خواننده، تهیه‌کننده، طراح صحنه، طراح لباس و مجری
تاهل : متاهل
فرزندان: فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری درون تاریخ 18 فروردین ماه سال 1346 درون تهران و درون یک خانواده 6 نفره بدنیا آمد. او درون عرصه هنر به عنوان کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده فعالیت کرده و یک چهره شناخته شده هست.

مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد و درون سال 1368 برای اولین بار وارد رادیو شد و با صدای خاصش درون داستان شب به زمان شش سال به گویندگی پرداخت؛ سپس به همراه داریوش کاردان اولین نرم افزار طنز خود را برای نوروز 1372 ساخت تا قبل از سال 1372 با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… به روی صحنه رفت.

همچنین درون این دوران به عنوان بازیگر درون نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور پررنگی داشت. سرآغاز شهرت مدیری از سال 1372 بوجود آمد که درون مجموعهٔ طنز نوروز 72 به عنوان بازیگر ظاهر شد. بعد از اين مدیری درون چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. جالب هست بدانید درون یکی از نرم افزار‌های دورهمی که از شبکه نسیم پخش میشود، مهران مدیری اعلام کرد که درون عملیات والفجر ۸ نیز حضور داشته هست.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wpp8
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر