خرید ویلا در کردان چقدر سرمایه لازم دارد؟

خرید ویلا در کردان چقدر سرمایه لازم دارد؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد حسین

در صورتی که بودجه‌ی ۳ میلیارد تومان دارید، می‌توانید یک ویلا با مساحت ۳۰۰ متر مربع و استخر کوچک به همراه ۱۰۰ متر بنا در منطقه سهیلیه خریداری کنید.

یک ویلا با مساحت ۳۰۰ متر مربع که تازه‌سازی شده و دارای انشعابات قانونی آب، برق و گاز به صورت کنتور است، در منطقه لشکرآباد سهیلیه با قیمت ۶ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. 

یک ویلا با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع که ۱۵ سال پیش ساخته شده و دارای ۱۲۰ متر بنا، استخر، و ۲ خواب است، در فلکه دوم شهرک زعفرانیه کردان با قیمت ۱۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. 

یک ویلا با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با ۱۰۰ متر بنا و استخر، درختان میوه و سند و پایان کار به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد تومان در منطقه شهرک حمیدیه کردان برای فروش آگهی شده است

یک باغ ویلا با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و دو بنای سرایداری به مساحت ۵۰ متر مربع و بنای قدیمی مسکونی به مساحت ۱۲۰ متر مربع در منطقه طاووسیه با سند و پایان کار به ارزش ۲۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

یک ویلا با مساحت ۵۰۰ متر مربع و انشعابات آب برق و گاز قانونی در منطقه سنقرآباد سهیلیه با استخر چهارفصل به قیمت ۹ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

یک ویلا با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه کردان شمالی که دارای انشعابات آب، برق و گاز قانونی و پایان کار است، با ۲۰۰ متر بنای نوساز و استخر چهارفصل، حدوداً به ارزش ۴۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

- در منطقه طاووسیه، یک باغ ویلا با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، دارای دو بنای سرایداری با مساحت ۵۰ متر مربع و یک بنای قدیمی مسکونی با مساحت ۱۲۰ متر مربع، با سند و پایان کار، به ارزش ۲۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

- یک ویلا با مساحت ۵۰۰ متر مربع، تمام انشعابات آب برق و گاز قانونی و استخر چهارفصل در منطقه سنقرآباد سهیلیه به قیمت ۹ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

- یک ویلا با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه کردان شمالی، با تمام انشعابات قانونی آب، برق و گاز و همچنین پایان‌کار، با ۲۰۰ متر بنای نوساز و استخر چهارفصل، با ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/opvj
نظرتان را بنویسید