خرید پودر بنزوکائین

خرید پودر بنزوکائین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
danapharmedco

بنزوکائین چیست و چگونه عمل می‌کند

بنزوکائین نوعی داروی بی‌حس کننده است که به شکل پماد، قطره، افشانه و ژل مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

ترکیب آرامش بخش بنزوکائین برای تسکین دندان درد، زخم‌های موضعی، آفتاب سوختگی خفیف، درد ناحیه هموروئید و هم چنین کنترل زود انزالی در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

ترکیب آرامش بخش بنزوکائین در پمادهای بی‌حس کننده مانند پماد زایلاپی که امروزه در صنعت محصولات آرایشی کاربرد فراوانی دارد استفاده می‌شود.

 

بنزوکائین نوعی بی‌حس کننده موضعی است که به عنوان مسکن و ضد درد کاربرد دارد. این بی‌حس کننده دارای ترکیب شیمیایی C_14 H_22 N_2 O است. بنزوکائین یک آمینو استر است و متابولیسم این ترکیب در کبد رخ می‌دهد. نیمه عمر آن حدود ۲ ساعت است و در زمان تقریبی ۱۰ تا ۲۰ دقیقه عمل می‌کند. از این ترکیب در پمادهای بی‌حسی به طور فراوان استفاده می‌شود. 

. از بنزوکائین برای بی‌حسی‌های جزئی استفاده می‌شود. محبوب‌ترین محصول حاوی بنزوکائین پماد با غلظت بنزوکائین ۵ درصد در ۳۰ گرم است که برای کاهش دردهای جزئی و نه شدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

همچنین یکی از راههای جدید برای درمان زود انزالی مردان استفاده از داروهای بی‌حسی مانند اسپری تاخیری بنزوکائین است. اثرگذاری این روش می‌تواند بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه باشد.

ازجمله علایم منفی بدن در مقابل بنزوکائین عبارتند از: 

● سر درد، خستگی، سرگیجه

● ضربان سریع قلب

● احساس سبکی یا تنگی نفس

● تغییر رنگ پوست به آبی، قرمز، خاکستری یا کم رنگ شدن پوست، ناخن ها، لب‌ها

● سوزش شدید در ناحیه مصرف دارو

● ترشح، تاول زدن یا علایم عفونت

در صورت مصرف بیش از اندازه ممکن است علایم تهدید کننده‌ای مانند ضربان قلب ناهماهنگ، تشنج، کما، کندی نفس، نارسایی تنفسی و یا توقف تنفس مشاهده شود که باید هرچه سریع‌تر با فوریت‌های پزشکی تماس گرفت. 

برای درمان زخم‌های باز، سوختگی‌های شدید که شامل تاول زدن و یا سایش پوستی است از مصرف دارو خود داری کنید. استفاده از این دارو برای نوزادان ممنوع است.

خرید بنزوکائین نیاز به دقت و توجه دارد. کیفیت بنزوکائین به مواد اولیه، نحوه نگه داری و حمل و نقل آن وابسته است. مصرف کنندگان بنزوکائین آزمایشگاهی و صنعتی می‌بایست قیمت بنزوکائین را با توجه به آنچه از خلوص و ویژگی شیمیایی و کیفیت و… محصول در نظر دارند بررسی کنند.

برای تهیه بنزوکائین و آگاهی از قیمت بنزوکائین می‌توانید با کارشناسان و متخصصان شرکت دارویی دانافارمد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rPL6
نظرتان را بنویسید