سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

داوطلبای کنکور سراسری با دریافت کارنامه اولیه خود می تونن در صورت مجاز به انتخاب رشته، از بین کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر روی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 به نشانی azmoon.org نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنن.

 

 

با ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد بسیاری از داوطلبان فکر می کنن انتخاب رشته دانشگاه آزاد با کنکور سراسری یکسانه، اما اینطور نیست و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به صورت مجزا صورت می گیره. بنابراین، داوطلبا می تونن پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در صورت علاقه برای ورود به این دانشگاه انتخاب رشته خود رو انجام دهند.

داوطلبا باید پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، از بین کدرشته محل های موجود حداکثر 100 کدرشته محل انتخاب کنن و برای تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای برخی از داوطلبان، در ادامه این مقاله به معرفی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 می پردازیم، برای آشنایی بیشتر با این دو سایت در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد همراه ما باشین!

 

برای ورود به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد کلیک کنین.

 

سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

 

 

داوطلبا می تونن برای دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن.

 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

متقاضیای ورود به دانشگاه برای اطلاع از وضعیت مجاز بودن خود برای انتخاب رشته می تونن ابتدا به سایت سنجش مراجعه کنن و نتایج اولیه کنکور سراسری خودشون رو ببینن. داوطلبا در صورت مجاز به انتخاب رشته می تونن علاوه بر انتخاب کدرشته محل های دانشگاه سراسری، کد رشته محل های دانشگاه آزاد رو از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انتخاب کنن.

 

بنابراین، دانشگاه آزاد چند روز پس از انتشار نتایج کنکور سراسری، اطلاعیه ای در خصوص زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می کنه که داوطلبا باید در این زمان مقرر کدرشته محل های موردعلاقه خود رو اولویت بندی کرده و جهت تکمیل فرم انتخاب رشته به صورت اینترنتی به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 به آدرس azmoon.org مراجعه کنن.

 

لازم به ذکر است که داوطلبا می تونن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو در انتهای کارنامه اولیه خود ببینن. متقاضیا با داشتن این کد می تونن با پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود رو انجام بدن.

 

نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

داوطلبا برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایست آدرس azmoon.org رو در موتور جستجو وارد کنن.

 

نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 1

 

در مرحله بعد داوطلب باید بر روی لینک انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد کلیک کنه.

 

راهنما نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 2

 

در این مرحله، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد گذاشته شده و همچنین، برای ورود به صفحه انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی رو وارد کنین.

 

مراحل نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 3

 

در این قسمت بعد از تایید اطلاعات مربوط به خودتون در زمینه سوابق تحصیلی، به صفحه درگاه پرداخت منتقل شده و نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید اقدام کنین.

 

مرحله نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 4

 

متقاضیا بعد از پرداخت هزینه، وارد صفحه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده و باید نسبت به تکمیل فرم با حداکثر 100 انتخاب اقدام کنن.

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 5

 

داوطلبای دانشگاه آزاد باید بعد از انتشار کارنامه اولیه نسبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام کنن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا می تونن با همراه داشتن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بشن و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از سامانه دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 دریافت و مطالعه کنن. پس از مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلبا می تونن کدرشته محل های موردعلاقه خود رو وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد کنن.

 

لازم به ذکر است که انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری برای 4 رشته گروه پزشکی شامل رشته پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی به صورت مجزا نیست و با هم ادغام شده است و داوطلبا باید کدرشته محل های مورد نظر خود رو در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری وارد کنن.

 

همچنین، کلیه رشته محل های ارائه شده در دفترچه دانشگاه آزاد به صورت با آزمون و از طریق آزمون کنکور سراسری می باشد و در صورتی که کدرشته محل هایی در این دفترچه مشاهده نکنین به منزله این است که داوطلبا می تونن به صورت بدون کنکور در این رشته ها در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهند.

 

دانشگاه آزاد لیست رشته های با آزمونش رو برای داوطلبای مجاز به انتخاب رشته در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می کنه.

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا علاوه بر انتخاب رشته کنکور سراسری می تونن در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنن و شانس خودشون رو برای قبولی در این رشته ها امتحان کنن. همچنین، این داوطلبا باید مانند انتخاب رشته سراسری به تراز و رتبه خودشون در کارنامه اولیه توجه کنن.

 

متقاضیا در صورتی که در هر یک از زیر گروه ها رتبه و تراز بالایی داشته باشن، شانس قبولی بالاتری در رشته های این زیر گروه ها خواهند داشت. بنابراین، داوطلبا می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد با وارد کردن رتبه و تراز خود از رشته های قبولی خود مطلع بشه.

 

داوطلبا می بایست برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد علاوه بر علاقه به معیارهای دیگری از جمله کیفیت تدریس اساتید، بازار کار، شهریه و رتبه علمی دانشگاه های آزاد رو در نظر بگیرن تا انتخاب رشته خوبی رو برای داشتن آینده تحصیلی و شغلی خوبی پشت سر بگذرونن.

 

دانشگاه آزاد داوطلبایی که قصد تغییر یا جابه جایی کد رشته محل های ثبت شده در فرم انتخاب رشته خودشون رو دارن می تونن در زمان تعیین شده نسبت به ویرایش انتخاب رشته خودشون اقدام کنن.

در ادامه بخوانید : ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کلیه داوطلبا برای پاسخ سوالات خود در خصوص سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد و سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تماس بگیرن. همچنین، برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری دانشگاه آزاد می تونین عضو کانال تلگرام کنکور سراسری بشین.

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ برای ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی موردنیاز هست؟

✔️ طبق متن مقاله داوطلبا می تونن با همراه داشتن کد دسترسی به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد بشن.

 

2- ✔️ برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلبا باید به چه سایتی مراجعه کنن؟

✔️ متقاضیا باید طبق متن مقاله به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن.

 

3- ✔️ برای دریافت دفترچه دانشگاه آزاد باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

✔️داوطلبا برای دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد مراجعه کنن، برای کسب اطلاعات بیشتر می تونین به متن مقاله مراجعه کنین.

منبع : سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xYmE
نظرتان را بنویسید