کارت دیجیتال واکسن چیست ؟ + آموزش دریافت کارت واکسن

کارت دیجیتال واکسن چیست ؟ + آموزش دریافت کارت واکسن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mahdi salmani

طبق گفته وزارت بهداشت کشور دو کارت واکسن صادر میشود؛ کارت واکسن دیجیتال فارسی که در داخل کشور مورد استفاده قرار میگیرد و کارت واکسن دیجیتال انگلیسی (دو زبان فارسی و انگلیسی) برای کسانی که اگر قصد خروج از کشور را دارند. داشتن این کارت الزامی می‌باشد، چراکه کشور مقصد شما تنها این کارت را به عنوان مدرک دریافت واکسن‌تان قبول خواهد کرد. توجه کنید که این کار برای افرادی که هر دو دوز واکسن خود را دریافت نموده‌اند، صادر می‌شود. برای دریافت کارت واکسن کرونا دیجیتال فارسی همه افرادی که یک یا دو نوبت واکسن را طزریق کرده اند میتواند برای دریافت کارت واکسن اقدام کنند.

نکاتی در خصوص اخذ کارت دیجیتال واکسن (دو زبانه) :

برای دریافت کارت واکسن دیجیتال لازم است تا به سایت vcr.salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به اخذ کارت دیجیتال واکسن خود اقدام نمایید.

لازم است در این سایت اطلاعات خود را وارد کنید و چنانچه هرکدام از اطلاعات خود را به اشتباه وارد نمایید، کشور مقصد کارت واکسن دیجیتالی شما را نخواهد پذیرفت.

دقت داشته باشید که نام و نام خانوادگی انگلیسی خود را دقیقا مشابه با گذرنامه خود وارد نمایید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

جمع بندی :

با دریافت کارت واکسن دیجیتال فارسی برخی محدودیت ها از جمله حضور در اماکن آموزشی و ورزشی، در زمینه مسافرت و حدودیت های مشاغل و اصناف براشته خواهد شد. دریافت کارت دیجیتال واکسن دو زبانه برای ورود به کشورهای دیگر، لازم و ضروری می‌باشد. پس اگر قصد خارج شدن از کشور را طی دو هفته آینده دارید، بهتر است که سریعا نسبت به ثبت نام و دریافت کار واکسن خود از سامانه معرفی شده، اقدام نمایید.

برای مشاهده آموزش تصویری دریافت کارت واکسن به لینک منبع مراجه کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nED7
نظرتان را بنویسید