تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت در نمایندگی مجاز کولر گازی

تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت در نمایندگی مجاز کولر گازی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
الیاس برارخانی
تعمیر کولر گازی اسپلیت توسط تعمیرکار سیار کولر گازی و اسپلیت در تمام تهران به صورت شبانه روزی انجام می شود. همچنین گارانتی 90 روزه ارائه خدمات به عنوان ویژگی ممتاز تعمیرگاه مجاز کولر گازی تاسیسات سرویس در مورد تعمیرات کولر گازی اسپلیت انجام می شود. سرویس و نصب و جابجایی کولر گازی به همراه خدمات تعمیر برد و کندانسور و تعمیر داکت اسپلیت انجام می شود.

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز کولر های گازی در سراسر تهران
ارزانترین خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپپلت در تهران یکی از خدمات تاسیسات ساختمان می باشد که اکیپ تعمیرکاران کولر گازی از باتجربه ترین و زبده ترین تیم های تعمیراتی ما هستند. درصورت انجام سرویس کولر گازی بصورت دوره ای به تعمیرات کولر گازی کمتر نیاز پیدا میکنید.


ارائه تمامی خدمات برای تمامی برندهای داخل ایران حتی برندهایی که شاید اکثر مردم از آنها استفاده نمی کنند هم در مجموعه تاسیسات سرویس انجام می شود. این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه های خدمات دهی لوازم خانگی و کولرهای گازی در تهران می باشد.

تمامی خدمات مانند: تعمیرات برد و کندانسور کولر گازی و اسپیلت – نصب و جابجایی کولر گازی – شارژ گاز کولر – تعمیرات داکت اسپیلت – تعمیرات پنل داخلی و خارجی – لوله کشی کولرهای اسپیلت و گازی – تعمیر کمپرسور کولر گازی – شستشوی کولر گازی – سرویس کولر گازی – تعمیر و تعویض رطوبت گیر یا خشک کن کولرهای گازی و خدمات دیگر برای تمامی برندها در مجموعه تاسیسات سرویس انجام می شود.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9NJx
نظرتان را بنویسید