سایت ثبت نام کتاب درسی irtextbook.com

سایت ثبت نام کتاب درسی irtextbook.com
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه های مختلف  تحصیلی برای ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401 می توانند در زمان اعلام شده به سامانه ثبت نام کتاب های درسی به آدرس irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند .




سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور توزیع کتاب های درسی دانش آموزان سراسر کشور به طور هم زمان در شروع سال تحصیلی 1400 - 1401 و اعمال نظارت های دقیق تر بر نحوه توزیع اقدام به طراحی سامانه اینترنتی ثبت سفارش کتاب های درسی نموده است .

نظارت کامل و دائمی در کلیه مراحل فرآیند توزیع و فروش کتاب های درسی 1400 - 1401  و سایر مواد آموزشی بر عهده اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی بوده و ثبت نام کتب درسی به صورت اینترنتی انجام می شود.

دانش آموزان باید در زمان مشخصی وارد سامانه ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401  به آدرس irtextbook.ir شده و بر اساس پایه و یا رشته تحصیلی خود فرآیند ثبت نام کتاب را انجام می دهند . در صورتی که زمان ثبت نام کتاب درسی در سایت ثبت نام به پایان برسد امکان ثبت سفارش برای دانش آموزان وجود نداشته و باید کتاب های خود را به صورت آزاد تهیه نمایند .

جهت آشنایی بیشتر والدین و دانش آموزان با سایت ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401  irtextbook.ir در ادامه به بررسی جزئیات ثبت سفارش در سامانه و زمان ثبت نام در سامانه کتاب درسی 1400 - 1401می پردازیم .





سایت ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401
فرآیند توزیع مواد آموزشی ، ثبت سفارش ، توزیع و ویرایش ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوم ( نظری ، فنی و حرفه ای و کاردانش ) و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه استعداد های درخشان از طریق این سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی 1400 -1401 دانش آموزان به آدرس irtextbook.ir و یا  irtextbook.com انجام می شود . 

در حال حاضر امکان ثبت نام در این سامانه برای دانش آموزان هیچ یک از پایه های تحصیلی امکان پذیر نمی باشد ، در صورت فعال شدن امکان ثبت سفارش در سایت ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 در جزئیات لازم در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .





در حال حاضر سامانه ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 جهت ثبت سفارش کتاب فعال نمی باشد. به محض فعال شدن سامانه در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: نحوه سفارش کتاب درسی





زمان ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401
چند سالی است که سفارش کتاب های درسی از طریق سایت ثبت نام کتاب درسی انجام می پذیرد . دانش آموزان و یا والدین آن ها با مراجعه به سایت ثبت سفارش کتاب درسی 1400 - 1401 در مدت زمان تعیین شده می توانند با آرامش خاطر و بدون صرف کمترین هزینه اقدام به ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 نمایند .

سفارش کتاب از طریق سامانه ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 در حال حاضر برای دانش آموزان مدارس امکان پذیر نمی باشد و نمی توان زمان دقیق و مشخصی را برای آن در نظر گرفت اما در هر حال در صورت اعلام زمان ثبت سفارش کتاب در سایت ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 در این مقاله اطاع رسانی شده و اطلاعات کافی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت .





در حال حاضر تاریخ مشخصی برای زمان ثبت سفارش در سایت ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 مشخص نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



در ادامه بخوانید: سامانه خرید کتاب درسی









جهت اطلاع از بروز ترین اخبار ثبت سفارش کتب درسی 1400 - 1401  می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید جهت ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان 1400 - 1401 با استفاده از خدمات مشاروه تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .



در ادامه بخوانید: ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی









سوالات متداول


1- آدرس سایت ثبت نام کتب درسی چیست ؟
آدرس سایت ثبت نام کتب درسی irtextbook.ir و یا irtextbook.com است که لینک ورود به آن در این مقاله قرار گرفته است .




2- نظارت کامل و دائمی در کلیه مراحل فرآیند توزیع و فروش کتاب های درسی به عهده چه سازمانی است ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، این وظیفه به عهده اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی است .




3- هدف از طراحی سامانه اینترنتی ثبت سفارش کتاب های درسی چیست ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور توزیع کتاب های درسی دانش آموزان سراسر کشور به طور هم زمان و اعمال نظارت های دقیق تر بر نحوه توزیع اقدام به طراحی سامانه اینترنتی ثبت سفارش کتاب های درسی نموده است .

منبع : سایت ثبت نام کتاب درسی irtextbook.com 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zM27
نظرتان را بنویسید