پابچی پرطرفدارترین بازی این روزها

پابچی پرطرفدارترین بازی این روزها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهدی رضایی

پابچی موبایل

پابجی PUBG یک بازی آنلاین چندنفره در سبک بقا و تیراندازیه که توسط کمپانی PUBG Corporation توسعه داده شده. این بازی برای اولین بار توی سال 2017 منتشر شد و به سرعت تبدیل به یک پدیده جهانی شد و الان میلیون ها نفر هستن که دارن پابجی بازی میکنن.

توی بازی پابجی، شما به عنوان یک بازیکن در یک جزیره بزرگ قرار می‌گیرید و باید با سلاح‌ها و تجهیزات موجود در منطقه، برای بقا و زنده موندن تلاش کنید. شروع بازی اینطوریه که شما به همراه ۹۹ نفر دیگه که جمعا میشید  100 نفر، بای با هم بجنگید  و هدف شما این است که آخرین بازمانده باشید. 

برای این منظور، باید سلاح‌ها، زره‌ها، خودروها و منابع دیگر رو جمع آوری کنید. با گذر زمان، یک حلقه تنگ مرکزی بر جزیره شکل می‌گیرد و بازیکنان باید به این منطقه مرکزی حرکت کنند تا از انفجار حلقه جلوگیری کنن.

مود های پابجی

پابجی دو حالت اصلی داره: حالت بتل رویال و حالت تیمی. در حالت بتل رویال، شما به تنهایی در مقابل تمامی بازیکنا قرار می‌گیرید و در حالت تیمی می‌تونید با دوستان خود یا بازیکنان دیگه در تیم‌های چهار نفره بازی کنید. بازیکنان می‌تونن تا زمان مشخصی در جزیره بمونن و در طول بازی، مناطق مختلفی از جزیره رو بررسی کنن.

پابجی با گیم پلی هیجان‌انگیز، گرافیک زیبا و جزئیات دقیق شهرها و مناظر طبیعی جذابیت زیادی دارد. با گذر زمان، برای افزایش تجربه کاربری، مودها و نقشه‌های جدید به بازی اضافه شده. همچنین، بازیکنا می‌تونن از امکانات چت صوتی و متنی استفاده کنند تا بازی رو به صورت تعاملی‌تری تجربه کنند.

به طور کلی، پابجی به عنوان یک بازی بقا محبوب و هیجان‌انگیز توی دنیای بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شه و همچنان تعداد زیادی از طرفدارای فعال در سراسر جهان داره.

یوسی پابجی

اما درنظر داشته باشید که برای اینکه تجربه بازی بهتری توی پابجی داشته باشید نیازه که از یوسی که یه نوع پول مخصوص خود پابجی هست استفاده کنید.

با یوسی پابجی شما میتونید امکان مختلفی رو به بازی اضافه کنید، مثلا تفنگ خودتون رو قوی تر کنید، لباس پابجی مختلفی خریداری کنید و بصورت کلی خیلی حرفه‌ای تر بشید.

با توجه به اینکه ما توی ایران نمیتونیم مستقیما خرید یوسی پابجی رو انجام بدیم،‌ به همین دلیل باید از گیفت کارت یوسی پابجی استفاده کنیم تا یه لول بازی خودمون رو بهتر کنیم و توی رقابت با بقیه بازی کن ها شانس بالاتری برای برنده شدن داشته باشیم.

حالا دیگه همه چی برای موفقیت توی پابجی اماده س. :)

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pGMy
نظرتان را بنویسید