خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل و اکانت پابجی موبایل

خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل و اکانت پابجی موبایل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پویا

بخش Battle Royale بازی موبایل Call of Duty: Mobile برای بازیکن از سطح 7 باز می شود. این بخش ترکیبی از Pubg Mobile و بخش Blackout Call of Duty: Black Ops 4 است. به طوری که بازیکن حالت های مخفف قسمت Blackout مانند حضور زامبی ها در جزیره را با سیستم گیم پلی مشابه پابگ موبایل تجربه می کند. زاویه دوربین در این قسمت را می توان روی سوم شخص یا اول شخص تنظیم کرد که هر دو به خوبی کار می کنند. آیتم ها و فضای بازی به خوبی پیاده سازی شده اند و بازیکنان می توانند تجربه قابل قبولی از این قسمت داشته باشند. البته با مقایسه این بخش با PUBG، قسمت Battle Royale بازی موبایل Call of Duty: Mobile دارای نواقصی است که به نظر می رسد در آینده برطرف شود. عدم تنوع سلاح و کنترل سخت خودرو از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. البته ربات ها هم در این قسمت حضور دارند و گاها تعداد آنها از بازیکنان بیشتر می شود اما با توجه به دلایلی که در بالا بیان کردم هیچ اختلالی در روند بازی احساس نکردم. در کنار بخش Multiplayer و Battle Royale بازی Call of Duty: Mobile، قسمت سوم نیز در حال آماده سازی است. طبق اطلاعات منتشر شده به زودی قسمت Zombies به این بازی می آید و این بازی را کاملتر از نسخه فعلی خواهد کرد.

 

خرید اکانت پابجی لول 50 - اکانت برتر

 

وب سایت اکانت برتر بهترین سایت برای خرید اکانت پابجی موبایل و خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل می باشد. می توانید بهترین اکانت ها را از وب سایت اکانت برتر خریداری بکنید.

اکانت کالاف دیوتی موبایل:

 استودیو اکتیویژن سازنده مجموعه بازی‌های Call Of Duty با همکاری شرکت بزرگ تنسنت گیمز برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه ندای وظیفه شروع به همکاری کرد. حاصل همکاری این دو شرکت منجر به ساخت و انتشار بازی اندروید و بازی آیفون Call of Duty: Mobile شد.

اکانت کالاف دیوتی موبایل با بهترین امکانات و تحویل سریع با پشتیبانی بسیار قوی را میتوانید از اکانت برتر دریافت نمایید

بسیاری از دوست داران کالاف دیوتی موبایل دوست دارند که با امکانات بسیار زیاد تر و با اسکین های بسیار جالب تر به این بازی بپردازند و در کنار دوستانشان حرفی برای گفتن داشته باشند، وب سایت اکانت برتر میتوانید این امکانات را با اکانت های لول بالا و با کیفیت برای شما فراهم سازد

اکانت کالاف دیوتی موبایل با تحویل بسیار سریع و با پشتیبانی قوی را فقط از وب سایت اکانت برتر بخواهید

وب سایت اکانت برتر سعی دارد بهترین اکانت ها را برای کسانی که میخواهند اکانت پابجی موبایل خریداری کنند را فراهم کند

اکانت پابجی موبایل:

پابجی موبایل بازی ای است که با تکیه بر بازی های گرافیکی کنسولی ساخته شده است، در این بازی 100 بازیکن به صورت همزمان در بخش چند نفره وارد محیط بازی می‎شوند و تنها فردی که در پایان بازی باقی می‎ماند عنوان برنده را به دست می‎آورد.

جذابیت بازی به کمک استفاده از جلوه‎های صوتی بیشتر شده است به نحوی که صدا کیفیت 7.1 کاناله دارد.

به دلیل گرافیک فوق ‎العاده بالای بازی افرادی که دستگاه‎های ضعیف‎تر دارند می‎توانند نسخه لایت بازی به اسم PUBG MOBILE LITE را دانلود کنند و به جمع گسترده و میلیونی بازیکنان دیگر بپیوندند.

با استفاده از وب سایت اکانت برتر میتوانید بهترین اکانت را برای خود خریداری بکنید

بسیاری از دوست داران پابجی موبایل دوست دارند که با امکانات بسیار زیاد تر و با اسکین های بسیار جالب تر به این بازی بپردازند و در کنار دوستانشان حرفی برای گفتن داشته باشند، وب سایت اکانت برتر میتوانید این امکانات را با اکانت های لول بالا و با کیفیت برای شما فراهم سازد

اکانت پابجی موبایل با تحویل بسیار سریع و با پشتیبانی قوی را فقط از وب سایت اکانت برتر بخواهید.

 

نظرتان را بنویسید