سرویس جواهر عروس شامل چه اقلامی می شوند؟

سرویس جواهر عروس شامل چه اقلامی می شوند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

سرویس جواهر عروس پارامترهای زیادی برای انتخاب دارد که با هم مطالعه میکنیم.
پس از انجام مراحل خواستگاری و عقد در محضر، نوبت به انتخاب سرویس جواهر برای عروس می‌رسد. طراحی‌های متنوع و طیف گسترده طلاهای موجود در بازار باعث شده تا انتخاب عروس و داماد برای خرید سرویس جواهر دشوارتر از پیش شود.

سرویس جواهر عروس

مهم ترین بخش‌های خرید عروسی،   خرید جواهرات برای عروس است. ناگفته نماند که این قسمت از ازدواج نیز برای خانم‌ها هیجان انگیز است و تجربه یک خرید لذت بخش، احساس خوشبختی شما را نسبت به زندگیتان بیشتر و بیشتر می‌کند خرید سرویس جواهر برای عروس همان هدیه داماد به همسر زندگی خود در ابتدای فصل جدید زندگی مشترک‌شان است. از نگاه دیگر، خرید سرویس جواهر در آغاز زندگی بعنوان یک سرمایه گذاری شناخته می‌شود.

این احتمال می‌رود که چون برای اولین بار می‌خواهید سرویس جواهر عروس تهیه کنید، نمی‌دانید که چه جزئیاتی برای سرویس جواهر لازم است. سرویس جواهر شامل یک جفت گوشواره جواهر، گردنبند و دستبند است. گفته می‌شود که در برخی موارد،  انگشتر جواهر ارزان را هم جزو سرویس جواهر به حساب می‌آورند و داماد آن را بعنوان هدیه به عروس تقدیم می کند. به موقع خرید سرویس‌ جواهراز قبیل نیم ست آشنا می‌شویم.

معیار انتخاب سرویس جواهر

اولین نکته‌ای که برای انتخاب سرویس جواهر باید توجه داشته باشید، رنگ پوست همسرتان است. اگر پوست گندم‌گون باشد (رنگی بین سفید و برنزه)، رنگ جواهر زرد و قرمزتناسب بیشتری داشته و انتخاب مناسبی می باشد و اگر پوست همسرتان سفید است، انتخاب جواهر سفید، زیبایی‌های همسرتان را دو چندان می‌کند. چرا که جواهر سفید روی پوست درخشان و شفاف، زیبا تر به نظر می‌رسد. البته انتخاب سرویس جواهرعروس بر اساس فرم صورت نیز اهمیت دارد. برای انتخاب گوشواره ای که به همسرتان بیاید و او را خوش چهره نشان دهد،

نوبت به معیارهای لازم برای خرید دستبند می‌رسد. چیزی که در خرید دستبند جواهر عروس اهمیت دارد، سایز دست می‌باشد. دستبند شیک و خاص، دستبندی است،دقیقا اندازه دست باشد

علاوه بر این موضوع، به قفل‌های دستبند توجه داشته باشید که سالم و صحیح باشد تا در صورت استفاده مکرر، دچار خرابی یا هرز شدگی نشود. خودتان به خوبی می‌دانید که قیمت جواهر در هر لحظه در حال بالا و پایین شدن است پس گم شدن یا از دست دادن آن، زیان اقتصادی بزرگی به شما و دارایی‌های‌تان وارد خواهد کرد.

سرویس جواهرعروس باید چه رنگی باشد؟

خرید جواهر زرد رنگ در میان خانم ها در گذشته متداول تر بود. اما امروزه، رنگ جواهر سفید محبوبیت بیشتری را دارا است. در واقع محدودیتی برای انتخاب رنگ در سرویس جواهر عروس وجود ندارد. اما دنیای مد و طراحی طلا و جواهر نشان داده است که رُز گلد محبوب ترین رنگ برای خرید سرویس جواهر زیبا و خیره کننده برای عروس است. در واقع رُز گلد رنگی میان جواهر زرد و مسی می‌باشد.

انتخاب رنگ سرویس جواهرخوب است بدانید که ترکیب رنگ‌های مختلف، جلوه جواهر و زیبایی آن را اسپرت تر می‌کند. ترکیب مختلف رنگ‌های جواهر در کنار هم برای سنین پایین متناسب است و زیبایی همسر شما را چند برابر می‌کند.

برای خانم‌هایی که رنگ پوست سفید و روشنی دارند، هم‌نشینی جواهر ها در کنار هم، جلوه خاص تری در چهره و اندام شما ایجاد می‌کند. برای اینکه یک خانم جذاب و زیبا به نظر برسید، جواهرهای رنگی با سنگ‌های خوشرنگ برای خرید سرویس جواهر توصیه می‌کنیم.‎

سرویس جواهرات

نکات مهم انتخاب جواهر

به احتمال زیاد، می‌دانید که خرید جواهر برای عروس و داماد کسل کننده و گاهی خسته کننده به نظر می‌رسد. ما هم به زوجین حق می‌دهیم، چرا که انتخاب یک سرویس جواهر از بین طیف گسترده جواهری که در بازار وجود دارد، یک کار سخت و بحث بر انگیز است. خریدهای عروس به همراه اطرافیان یا خانواده‌های دو فرد، کار را سخت تر از حالت عادی می‌کند.

بعضی از زوج‌ها از همان ابتدای زندگی‌شان، تصمیم می‌گیرند که در فصل جدید زندگی با مدیریت و برنامه ریزی پیش بروند. به این دسته از زوج‌های موفق ایرانی تبریک می‌گوییم. این خانواده دو نفره به طور معمول برای خرید سرویس جواهر عروس با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستند. آن‌ها از پیش، بودجه لازم برای خرید سرویس جواهر را انتخاب کرده اند. چه بسا که نوع سرویس جواهر مد نظرشان را نیز تعیین کرده اند. پیش بینی می‌کنیم که آن‌ها معیارهای خوبی برای خرید به‌صرفه و به موقع سرویس جواهر عروس مشخص کرده اند. پس سعی کنید از این گروه باشیدبا توجه به نکاتی که برای معیارهای انتخاب سرویس جواهرعروس بیان کردیم، خوب است درباره انواع عیار جواهر هم اطلاعات جامعی در دست داشته باشید.

بهترین عیار برای سرویس جواهر

بهترین عیاری که اکثر ایرانی‌ها برای خرید جواهر در نظر دارند، جواهر 18 عیار است. در واقع بازه عیار جواهر از یک شروع می‌شود و حداکثر تا جواهر24 عیار پیش می‌رود. اما در بین مردم و در بطن جامعه، جواهر 18 عیار بعنوان بهترین جواهر موجود در بازار شناخته می‌شود.

اگر تصمیم خرید سرویس جواهر داشتید حتما از فروشنده درخواست شناسنامه طلا جواهر کنید زیرا در شناسنامه سرویس جواهر مشخصات ریز از کیفیت سنگ رنگ سنگ قید می شود زمانی که سرویس جواهر شما شناسنامه معتبر داشته باشد هر زمان که تصمیم برای فروش داشتید به راحتی به نرخ روز هر جای دنیا می توانید سرویس جواهرتون تبدیل به وجح نقد کنید.

خرید سرویس جواهر به نوعی سرمایه گذاری است، تا هر زمان که دچار مشکل شدید اقدام به فروش آن کنید. در واقع ارزش آن روز به روز با تغییرات اقتصادی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پس درصورتی که توان مالی خرید سرویس طلا دارید، تا حد امکان بجای هزینه نمودن برای خورده ریزها، برای خرید سرویس جواهرهزینه کنید.

 


 

لینک مرجع https://jewellery-unique.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KPKl
نظرتان را بنویسید