راهنمای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل رایگان

راهنمای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل رایگان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > تحصیل در خارج از کشور > راهنمای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل رایگان

شاید ادامه تحصیل رایگان در خارج از ایران و علی الخصوص در بهترین کشور برای تحصیل رایگان آرزوی هر کدام از دانشجویان باشد. با توجه به افزایش روز به روز هزینه های تحصیل در شماری از دانشگاه های خارجی شماری از دانشجویان بر این باور هستند که به هیچ وجه امکان ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را ندارند.

اما باید عرض کنیم که کشورهایی با ارائه تحصیلات رایگان در دانشگاه ها وجود دارند که می توانید از آن ها درخواست بورس تحصیلی کنید. آیا می دانید بهترین کشور برای تحصیل رایگان کدام کشور است؟ آیا شناختی در مورد کم هزینه ترین کشور اروپایی برای تحصیل دارید؟ با توجه به وجود بهترین کشورها برای بورسیه تحصیلی دیگر جای نگرانی برای شما دوست عزیز وجود ندارد.

در این نوشته، سعی در معرفی بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان را برای شما عزیزات داریم. با ما همراه باشید تا با بهترین کشور برای تحصیل به صورت رایگان آشنا شوید.
بیابید.
شرایط بهترین کشور برای تحصیل رایگان
کشورهای شمال اروپا شرایط مناسبی را برای تحصیل در خارج از کشور دارند و به دلیل سیاست هایی مثل های تحصیلی خارجی قرار دارند. تحصیل در خارج از کشور، در کشور هایی مانند فنلاند، آلمان و نروژ، امکان پذیر است، این کشورها هر سال هزاران دانشجوی خارجی را می پذیرند.
تحصیل رایگان در فنلاند
چه کسی را پرداخت نمی کند؟ دانشگاه های دولتی فنلاند به دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی تقسیم می شوند و همه آن ها برای دانشجویانی که از کشورهای EEA که در مقاطع تحصیلی مختلف می خواهند به زبان انگلیسی تحصیل کنند، باید هزینه های تحصیل را پرداخت کنند. حداقل هزینه آموزش و پرورش که توسط دولت فنلاند تعیین می شود، حدود 1500 یورو در سال برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
مزایای تحصیل در مالزی
- هزینه های زندگی و تحصیل مقرون به صرفه در مالزی
همانطور که می دانید مالزی کشوری آسیایی بوده و هزینه زندگی در آن قابل مقایسه با کشور های اروپایی نمی باشد و دانشجویان می توانند با صرف هزینه کمتری (سالانه حدود 800 تا 12 هزار دلار بسته به مقطع تحصیلی) در این کشور به تحصیل مشغول شوند.
- جایگاه علمی مناسب دانشگاه های مالزی
دانشگاه های مالزی از نظر علمی دارای جایگاه بسیار مناسبی می باشد و مدارک صادر شده توسط این دانشگاه ها اعتبار بسیاری در سطح جهان دارند.
معایب تحصیل در مالزی
- کیفیت زندگی معمولی در مالزی
کشور مالزی به نسبت سایر کشور های موجود در لیست بهترین کشور ها برای تحصیل، از کیفیت زندگی پایین تری برخوردار است و افراد متقاضی تحصیل در این کشور باید بدانند که رفاه نسبی در مالزی وجود دارد اما اگر مایل اید در شرایط زندگی مطلوب تحصیل کنید مالزی مقصد مناسبی برای شما نمی باشد.
- الزام فراگیری زبان مالزیایی
مالزیایی زبان رسمی کشور مالزی می باشد و دانشجویان این کشور فارغ از اینکه برنامه تحصیلی آن ها به چه زبانی می باشد، ناچار به فرا گیری زبان مالزیایی یا مالایی هستند.
Source: بهترین کشور برای تحصیل رایگان
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lw25
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر