سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99
ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد هر ساله در تاریخی مجزا انجام میگیرد و داوطبینی که قصد ثبت نام دارند باید در زمان مشخص شده با ورود به سامانه جهت ثبت نام اقدام نمایند. کلیه متقاضیان انتقالی و یا اخذ مهمانی در واحد های دیگر توجه داشته باشید که ثبت نام نقل و انتقالات آزاد هر ساله از طریق سامانه بوده و دارای شرایطی میباشد که شما با اطلاع از این شرایط و در صورت دارا بودن این شرایط میتوانید از سامانه monada.iau.ac.ir اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی نمایید.

شرایط عمومی نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 99

• نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی ، انضباطی و نظام‌ وظیفه.
• دانشجویان متقاضی باید حداقل یک نیمسال در واحد مبدأ ثبت‌ نام نموده باشند (به‌ استثنای واجدین شرایط میهمانی یا انتقال از بدو پذیرش)
• انتقال صرفا برای پذیرفته‌شدگان با آزمون و با توجه به ضوابط امکان‌پذیر است. (دانشجویان بدون آزمون صرفا امکان ثبت درخواست به صورت میهمانی دارند)
• انتقال و میهمانی دانشجویان دوره‌های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره‌های خودگردان امکان‌پذیر است.
• انتقال تنها در صورت وجود مقطع رشته/ گرایش و سال قبولی در واحد مقصد امکان‌پذیر است.
• انتقال در هر یک از مقاطع تحصیلی در نیمسال آخر تحصیل ممنوع می باشد.
• در صورت داشتن مجوز میهمانی ، اخذ پایان‌نامه تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکان‌پذیر است.
• انتقال و میهمانی در مقطع دکتری تخصصی ممنوع می‌باشد.
• انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی ممنوع می‌باشد.
• انتقال و میهمانی از واحد الکترونیکی (با توجه به غیرحضوری بودن تحصیل) به سایر واحدها ممنوع می‌باشد.
• انتقال و میهمانی از واحدهای بین‌الملل تنها به واحدهای بین‌المللی امکان‌پذیر است.
• انتقال و میهمانی از واحدهای برون‌مرزی به سایر واحدهای دانشگاهی در داخل کشور ممنوع است.
• انتقال و میهمانی دانشجویان پژوهش محور ممنوع می‌باشد.
• انتقال و میهمانی کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی به محل خدمت ممنوع می‌باشد.
• درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان اتباع غیر ایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین‌الملل و کمیسیون نقل‌ وانتقال دانشجویی دانشگاه قابل‌ بررسی می‌باشد.
• ثبت درخواست میهمانی – انتقال دارای هزینه بررسی مدارک می باشد و پس از ثبت درخواست و یا مخالفت با درخواست ، هزینه بررسی برگردانده نخواهد شد.
تذکر مهم : پس از اتمام زمان ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی ، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه نمایید

جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1400-99 برای ترم مهر و بهمن و اطلاع از شرایط و ضوابط دانشجوی مهمان و انتقالی با از سراسر کشور شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 – 9092305587 ( استان تهران) در صورت شلوغی چندین بار تلاش کنید پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

شرایط اختصاصی ثبت درخواست نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد
ماده 1: ضوابط انتقال یا میهمانی بر اساس ازدواج و متارکه:
-1-1 به منظور ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه دانشجوئی درصورتی که دانشجو پس از انتخاب رشته محل، ازدواج دائم کرده با ارائه مدارك لازم، انتقال یا میهمانی وي به هریک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است.
-2-1 انتقال یا میهمانی دانشجویان متأهل زن که پس از انتخاب رشته محل متارکه نموده اند با ارائه مدارك لازم به هر یک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است.
-3-1 میهمانی دانشجویان زن تا پایان سال اول شیردهی امکان پذیر است.
ماده 2: ضوابط انتقال یا میهمانی بر اساس خانواده شاهد و ایثارگران
به منظور ارج نهادن به مقام والاي خانواده شاهد و ایثارگران و طبق ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران انتقال یا میهمانی دانشجویان مذکور به شرط پذیرش با آزمون به شرح ذیل امکان پذیر است.
-1-2 انتقال آزادگان، اسرا، جانبازان 25 % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد در بدو پذیرش با ارائه مدارك لازم به هر یک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است.
-2-2 انتقال یا میهمانی دانشجویان آزادگان، اسرا، جانبازان 25 % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد پس از ثبت نام در واحد مبدأ با ارائه مدارك لازم به هر یک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است.
-3-2 میهمانی جانبازان 10 % درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و رزمندگان داراي حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه تا قبل از تاریخ 67/7/24 با ارائه مدارك لازم به هریک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است .
تبصره 1: مجوز انتقال یا میهمانی واجدین شرایط ماده فوق پس از تأیید بنیاد شهید و کمیسیون ایثارگران سازمان مرکزي دانشگاه امکان پذیر است.
تبصره 2: منظور از « دانشجویان شاهد » در این ضابطه، پدر، مادر، همسر و فرزند شهید یا مفقودالاثر می باشد.
ماده 3: ضوابط میهمانی دانشجویان باردار ، بیمار و معلول:
-1-3 میهمانی دائم آن دسته از دانشجویانی که داراي معلولیت جسمی و حرکتی شدید، روشندل و ناشنوایی شدید باشند در صورت تأیید مراجع ذیصلاح (سازمان بهزیستی و تائید کمیسیون پزشکی) و کمیسیون نقل وانتقال دانشجویی دانشگاه پس از ثبت نام اولیه در واحد دانشگاهی مبدأ از بدو قبولی امکان پذیر است.
-2-3 میهمانی دائم آندسته از دانشجویانی که کمیسیون پزشکی بیماري آنان را صعب العلاج تشخیص داده است (نظیر ام اس، سرطان، دیالیزي و هموفیلی و...) پس از تائید کمیسیون نقل وانتقال دانشجویی به هر یک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است.
-3-3 میهمانی دانشجویان زن در طی دوره بارداري، پس از تائید کمیسیون پزشکی و کمیسیون نقل وانتقال دانشجویی به هر یک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است.
-4-3 میهمانی دانشجویان بیمار در صورت عدم امکان دریافت خدمات درمانی موردنیاز در محل تحصیل به شرط تائید کمیسیون پزشکی و کمیسیون نقل وانتقال دانشجویی دانشگاه به هر یک از واحدهاي دانشگاهی امکان پذیر است.
تبصره 1: شهریه ثابت و متغیر دانشجویان میهمان دائم در هر نیمسال توسط واحد مقصد اخذ و در مهلت مقرر شهریه ثابت به حساب واحد مبدأ واریز می گردد. بدیهی است در خصوص دانشجویانی که از بدو ورود در واحد مقصد میهمان دائم می گردند لزومی به ارسال لیست دروس در هر نیمسال از واحد مبدأ نمی باشد.
تبصره 2: به منظور تکمیل پرونده دانشجویان میهمان دائم، واحد مقصد موظف است کارنامه تحصیلی دانشجو و سایر مکاتبات ضروري را در هر نیمسال به واحد مبدأ ارسال نماید.
تبصره 3: با توجه به لزوم داشتن توانایی هاي جسمی و روحی براي ادامه تحصیل در برخی از رشته ها مانند پزشکی، دندانپزشکی، پرستاري، مامایی، تربیت بدنی، دامپزشکی و ... با نظر کمیسیون پزشکی درخواست دانشجویان این قبیل رشته ها به مراجع ذیربط ارجاع و پس از تغییر رشته درخواست آنان قابل بررسی خواهد بود.
.
زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99

ثبت نام واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد ، از تاریخ 5 دی لغایت 10 دی ماه انجام می شود. همچنین زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه از تاریخ 18 خرداد ماه الی 18 تیرماه می باشد که این تاریخ برای نیمسال اول تحصیلی 98 تمدید شده و داوطلبان می توانند از تاریخ 2 لغایت 8 مرداد ماه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. به دانشجویان پیشنهاد می شود فرآیند ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند. همچنین با آگاهی کامل از مفاد شیوه نامه و انتخاب ماده متناسب با شرایط خود ، ماده درخواستی را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هزینه تغییر نوع درخواست و بررسی مدارک پس از 24 ساعت برعهده دانشجو می باشد. نتایج درخواست انتقالی و یا میهمانی یک هفته قبل از شروع ترم تحصیلی در سایت monada.iau.ir قرار داده می شود و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، نتیجه تقاضای خود را مشاهده نمابید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نخوه ثبت نام در سامانه اتقالات دانشجویی آشنا کنیم و شرایط ثبت نام را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا راهنمای سوالات شما باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام را دارید توجه داشته باشید که ثبت نام فقط از طریق سامانه بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند پس زمان ثبت نام را از دست ندهید .
منبع : ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد مهر و بهمن 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rrDp
نظرتان را بنویسید