انجام پروژه رویت دانشجویی revit

انجام پروژه رویت دانشجویی revit
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

رویت چیست ؟ نرم افزار رویت یا Revit، یکی از نرم افزارهای کمپانی Autodesk است که در درجه اول، برای ایجاد مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM: Building Information Modelling) استفاده می‌شود. در واقع، یک بستر نرم افزاری است که در فرآیند طراحی معماری، مهندسی و صنعت ساخت و ساز استفاده می‌شود. نام این نرم افزار از دو کلمه revitalization , revitalize گرفته شده است که به معنی حیات بخشیدن و تجدید حیات میباشد .
رویت نرم افزار مناسبی برای مدل سازی اطلاعات ساختمان می باشد که استفاده از آن در پروژه های طراحی سبب بهبود مدل سازی ها می گردد. ویژگی های جدید و تنظیمات موجود در نرم افزار Revit استفاده از آن را در طراحی ها و مدل سازی های گوناگون آسان تر کرده است. نرم افزار رویت همچنین یک نرم افزار کاربردی برای رشته معماری می باشد که ابزار و ویژگی های موجود در این نرم افزار نیز به طور خاص برای انجام کارهای مدل سازی اطلاعات ساختمان ایجاد شده اند. این ویژگی نرم افزار رویت سبب سهولت ایجاد ساختارهای پیچیده گردیده است و طراحی و مستند سازی را در مدت کوتاهی و با دقت زیاد به انجام می رساند. مدل های هوشمند ایجاد شده توسط نرم افزار رویت یک پروژه کلی را شامل می شوند و در یک فایل پایگاه داده ذخیره می گردند . مزایای رویت عبارتست از: • پیش‌نمایش خانه آینده در مدلینگ BIM سه بعدی • تغییرات سریع در طراحی، بدون تکرار • مجموعه بزرگی از کامپوننت‌های پارامتریک ساختمان • اسناد ساختمانی با کیفیت بالا • ارزیابی دقیق متره و برآورد • هماهنگی بهبودیافته • سطح بالایی از انعطاف‌پذیری

انجام پروژه رویت

چند ضلعی با دارا بودن تیمی از متخصصان رویت انجام سفارش‌های کارفرمایان در زمینه انجام پروژه رویت و مدلسازی ساختمانی با رویت، انواع پروژه های ساختمان ، برج ، طراحی داخلی ، مجتمع های اداری و تجاری و انواع پروژه های تخصصی و صنعتی معماری و عمران را دارد.


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vWVm
نظرتان را بنویسید