سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت srd.ir

سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت srd.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان وزارت بهداشت 99 که متقاضی دریافت وام از سازمان علوم پزشکی هستند می بایست تمام مراحل ثبت نام را در سامانه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی srd.ir انجام دهند . وام های دانشجویی وزارت بهداشت شامل انواع مختلف وام های تحصیلی ، ضروری و ودیعه مسکن می شود که زمان ، شرایط و نحوه دریافت آن ها در سایت وام دانشجویی وزارت بهداشت توضیح داده شده است .



وزارت بهداشت برای آن دسته از دانشجویانی که برای گذراندن زندگی شخصی و تحصیلی خود نیاز مالی دارند ، وام هایی را در نظر گرفته تا متقاضیان با توجه به نوع نیازشان به انتخاب وام ها بپردازند . وزارت بهداشت علاوه بر ارائه وام های تحصیلی ، تسهیلاتی را نیز به عنوان ودیعه مسکن برای دانشجویان خود در نظر گرفته است .

متقاضیان دریافت وام های دانشجویی وزارت بهداشت در ابتدا می بایست به سایت صندوق رفاه دانشجویی علوم پزشکی srd.ir مراجعه نموده و سپس با اطلاع از زمان ثبت نام ، به نام نویسی در وام مورد نظر خود بپردازند . در این مقاله برای آشنایی دانشجویان با سامانه ثبت نام وام های وزارت بهداشت قصد داریم به معرفی سایت صندوق رفاه دانشجویی علوم پزشکی 99 پرداخته و راهنمای ثبت نام آن را ارائه دهیم .



سایت صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت 99
تمامی فعالیت های مربوط به ثبت نام و دریافت وام های دانشجویی وزارت بهداشت 99 از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویی علوم پزشکی به نشانی srd.ir انجام می شود . بنابراین متقاضیان برای ثبت نام ابتدا می بایست به این سایت مراجعه کرده و سپس وام درخواستی خود را از طریق مطالعه جزئیات ثبت شده در سامانه دانشجویی رفاه وزارت بهداشت انتخاب کنند .



برای ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت کلیک کنید



متقاضیان دریافت وام دانشجویی وزارت بهداشت 99 برای دریافت اطلاعات بیشتر از زمان ورود به سایت و ثبت وام درخواستی خود می توانند به مقاله زیر مراجعه کرده و اطلاعات لازم در این باره را کسب نمایند .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام وام دانشجویی وزارت بهداشت





راهنمای تصویری ورود به سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت 99
برای ورود به سامانه وام دانشجویی علوم پزشکی 99 مانند راهنمای تصویری زیر ابتدا سایت srd.ir را جستجو کرده و سپس گزینه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت را انتخاب نمایید .







برای اطلاع از انواع وام های دانشجویی وزارت بهداشت و شرایط دریافت آن ها به بخش " میز خدمت " رفته و گزینه " دستورالعمل ها " را انتخاب کنید .







در صفحه جدید پیش رو دستورالعمل دریافت انواع وام ها را مشاهده کرده و با انتخاب هر گزینه می توانید اطلاعات لازم از چیستی و چگونگی دریافت وام ها را دریافت نمایید .







دانشجویان برای اطلاع از انواع وام های وزارت بهداشت و مبلغ دریافتی از هر وام می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند . در نظر داشته باشید که مقطع تحصیلی نیز در تعیین مبلغ وام موثر بوده که در مقاله زیر به توضیح آن پرداخته شده است .

بیشتر بخوانید: انواع وام های دانشجویی وزارت بهداشت









نحوه ثبت درخواست وام در سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت 99
برای ثبت نام وام درخواستی خود مجددا باید وارد سامانه srd.ir شده و بر روی گزینه " میز خدمت " کلیک کنید . این بار از بین موارد ارائه شده می بایست گزینه " پورتال تسهیلات دانشجویی " را انتخاب کرده تا وارد صفحه ثبت نام شوید .







نام دانشگاه خود را از لیست ارائه شده انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی ، گزینه " ورود " را انتخاب نمایید .







در ادامه با تکمیل فرم های مربوط به ثبت اطلاعات شخصی و تحصیلی و انتخاب وام مورد نیاز خود می توانید در صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت ثبت نام کرده و منتظر زمان دریافت وام باشید .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز دانشجویان را در ثبت نام وام های وزارت بهداشت 99 راهنمایی کرده و می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا مراحل ثبت نام را نیز برای متقاضیان به انجام برسانند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام وام دانشجویی وزارت بهداشت









سوالات متداول


1- آدرس سایت ثبت نام وام های دانشجویی وزارت بهداشت چیست ؟
رثبت نام وام های دانشجویی علوم پزشکی در سامانه صندوق رفاه دانشجویان انجام می شود که لینک ورود به ان سامانه در متن مقاله قرار دارد .




2- نحوه ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت چگونه است ؟
برای ورود به سامانه وام های وزارت بهداشت می بایست مانند مراحل ذکر شده در متن مقاله ابتدا وارد سایت مربوطه شده و سپس گزینه میز خدمت را انتخاب کنید .




3- چگونه می توان در سایت رفاه دانشجویی وزارت بهداشت برای دریافت وام ثبت نام نمود ؟
راهنمای تصویری ثبت نام وام دانشجویی پزشکی در سامانه رفاه وزارت بهداشت در متن مقاله موجود است .

منبع : سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت srd.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZJ55
نظرتان را بنویسید