مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه و موسسات علمی کاربردی در سال تحصیلی 99 - 1400 باید از مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 اطلاع یافته و تا پیش از شروع ثبت نام آماده نمایند تا در هنگام ثبت نام دچار مشکل نشوند . همچنین پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه علمی کاربردی به این مدارک جهت ثبت نام نهایی احتیاج خواهند داشت .



هر ساله لینک ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در بازه زمانی مقرر در سایت ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99 منتشر می شود و مطابق اطلاعیه داوطلبان در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99 می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه ثبت نام ، در وهله اول شرایط و مدارک لازم را مطالعه و بررسی نمایند .

هنگام ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99​ مدارک و اطلاعاتی مورد نیاز است که داوطلبانی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 شده اند می توانند وارد صفحه ثبت نام شده و مدارک و اطلاعات خواسته شده را ثبت نمایند . در ادامه این مقاله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن سال تحصیلی 99 - 1400 را ارائه داده ایم .





مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
داوطلبان علاقه مند به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و پذیرش در رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی این دانشگاه باید برای تکمیل فرآیند نام نویسی خود برخی اطلاعات و مدارک را در فرم های ثبت نام وارد کنند . مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 مانند هر سال از سوی سازمان سنجش تعیین و به داوطلبان اطلاع داده می شود .



جهت سهولت و رفاه داوطلبان طبق اطلاعیه سازمان سنجش و همچنین بر اساس دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سال جاری ، مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت نام نویسی در مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه را در ادامه آورده ایم :



دیپلم كامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل برای متقاضیان مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) .



دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل برای متقاضیان مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) .



مدرک کاردانی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ( لیسانس ) .



6 قطعه عکس 3 * 4 تمام رخ و تهیه شده در سال جاری .



تصویر شناسنامه و اصل برای مطابقت .



تصویر کارت ملی و اصل برای مطابقت .



فرم تأییدیه معدل برای فارغ‌التحصیلانی كه موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات نشده اند .



گواهی اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل ، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار ( برای پذیرفته‌ شدگان شاغل - اصل کاربرگ 103 )



مدرك نظام وظیفه برای داوطلبان مرد .



جهت دانلود کاربرگ شماره 103 ( فرم تأییدیه معدل ) کلیک کنید

************************

جهت دانلود کاربرگ شماره 101 ( گواهی اشتغال به کار ) کلیک کنید



داوطلبان پس از آماده سازی مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 می توانند با مطالعه مقاله زیر از نخوه ثبت نام این ورودی مطلع شده و سپس برای نام نویسی در این دانشگاه افدام کنند .

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی









علاوه بر مدارک ذکر شده اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شخصی مانند شماره موبایل و اطلاعات محل سکونت ( آدرس محل سکونت ، شماره تلفن ثابت ، کد پستی ) مورد نیاز است . در نظر داشته باشید که داوطلبان ورودی هر دو نوبت مهر و بهمن ماه به این مدارک احتیاج دارند اما داوطلبان تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه 99 ثبت نام شان را به صورت حضوری و با ارائه اصل مدارک انجام می دهند .



این داوطلبان می بایست علاوه بر مدارک فوق ، فرم پیش نویس ثبت نام مقطع مورد را نیز تکمیل کرده و به واحد دانشگاهی تحویل دهند . در ادامه لینک دانلود فرم پیش نویس ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال گذشته ارائه شده است .



جهت دانلود فرم پیش نویس تقاضانامه کاردانی بهمن 98 کلیک کنید

***********************

جهت دانلود فرم پیش نویس تقاضانامه کارشناسی بهمن 98 کلیک کنید



هم چنین داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر و بهمن 99 اطلاعات و تصویر این مدارک را هنگام ثبت نام اینترنتی از طریق سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir نیز نیاز دارد .

در ادامه بخوانید: معرفی سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی



اگر مایل به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستید می توانید ثبت نام خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید . برای مشاوره و اطلاع از مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 99 می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید .











سوالات متداول


1- آیا برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی به مدرک پایان خدمت نیاز داریم ؟
خیر ، مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه اعم از معافیت تحصیلی یا دائم و ... مورد نیاز است که در این مقاله توضیح داده شده است .



2- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه شاغل نیاز به چه مدارکی دارند ؟
این داوطلبان می بایست علاوه بر سایر مدارک فرم سهمیه شاغل را تکمیل کرده و همراه داشته باشند که این فرم در متن مقاله نیز موجود است .



3- در صورت عدم صدور مدارک فارغ التحصیلی چگونه می توان در این دانشگاه ثبت نام کرد ؟
این داوطلبان می توانند با ارائه فرم تایید معدل ثبت نام خود را انجام دهند که فایل این فرم در متن مقاله نیز موجود است .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Jj3
نظرتان را بنویسید